abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:22:59 #1
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_34420542
Ik had vandaag een tentamen om 13:00 uur. Dus ik kom rond 12:45 aan en wacht totdat ik naar binnen mag. Was het eindelijk 13:00 uur, mocht ik nog niet naar binnen Komt er 13 minuten daarna een docent van buiten aanrennen die dus te laat was (dat moesten wij eens doen ). Vervolgens mochten we eindelijk de zaal binnentreden en nam iedereen plaats. De docenten hadden nog even de regels uitgelegd en daarna werden de tentamens uitgedeeld door van die rotte bejaarde mummies Komen ze eenmaal strompelend bij mijn plaats aan, vertellen ze me dat ze geen tentamens meer hebben Ze moesten dus nog 'even' wat extra exemplaren afdrukken. Krijg ik godverdomme na een half uur nog eens mijn tentamen, die ze 'even' gingen afdrukken
Ga voorteen eens je zaken beter regelen en neem eens volk aan die WEL snel is i.p.v. die rotte mummies
Chinese Democracy
pi_34420647
Heb je geen half uur extra tijd gekregen?
Zo niet dan is je klacht terecht en anders moet je niet zeuren
Een heer met stijl
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:27:02 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34420670
Klacht indienen idd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:28:13 #4
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_34420701
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kreeg 15 minuten extra en je raakt er sowieso van uit je concentratie
Chinese Democracy
pi_34420721
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
pi_34420736
Je hoort inderdaad de tijd te krijgen die er voor staat - als je die niet gekregen hebt zouden ze je ontbrekende antwoorden niet moeten aanrekenen, zou ik zeggen
pi_34420740
Leg de situatie uit aan de directie, of weet ik veel wie. Je mag vast wel herkansen, als je dat wil.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_34420770
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef JosD. het volgende:

[..]

hadden die wijven bij mij uit de klas (vroegâh) ook altijd last van. Ja, want als jij straks je kantoorbaantje hebt zit je ook in een extreem stille omgeving, opperste concentratie
pi_34420827
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef dolledingo het volgende:

[..]

hadden die wijven bij mij uit de klas (vroegâh) ook altijd last van. Ja, want als jij straks je kantoorbaantje hebt zit je ook in een extreem stille omgeving, opperste concentratie
Het gaat toch niet om de stilte, gewoon het half uur dat je moet wachten terwijl de anderen gewoon al bezig zijn haalt je uit je concentratie
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:32:50 #10
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_34420840
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik erger me er gewoon aan dat ik mijn tentamen niet heb en andere mensen wel, waardoor ik later die zaal uit moet en daardoor de metro mis en vervolgens mijn trein
Chinese Democracy
pi_34421576
ik had vandaag een tentamen voor het opleidinkje wat ik er deeltijd bijdoe,. heb me helemaal scheel geleerd de afgelopen weken,. gaan ze een heel tentamen wijden aan stof waar in de boeken nauwelijks aandacht aan is besteed,.. heb het dus grandioos verkloot denk ik...
pi_34422436
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef JosD. het volgende:

[..]

Okee dan heb je recht van klagen, een kwartier is duidelijk te kort als je echt en half uur bent kwijtgeraakt.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')