Ik kreeg 15 minuten extra en je raakt er sowieso van uit je concentratiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heb je geen half uur extra tijd gekregen?
Zo niet dan is je klacht terecht en anders moet je niet zeuren![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heb je geen half uur extra tijd gekregen?
Zo niet dan is je klacht terecht en anders moet je niet zeuren![]()
hadden die wijven bij mij uit de klas (vroegâh) ook altijd last van. Ja, want als jij straks je kantoorbaantje hebt zit je ook in een extreem stille omgeving, opperste concentratiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef JosD. het volgende:
[..]
Ik kreeg 15 minuten extra en je raakt er sowieso van uit je concentratie![]()
Het gaat toch niet om de stilte, gewoon het half uur dat je moet wachten terwijl de anderen gewoon al bezig zijn haalt je uit je concentratiequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef dolledingo het volgende:
[..]
hadden die wijven bij mij uit de klas (vroegâh) ook altijd last van. Ja, want als jij straks je kantoorbaantje hebt zit je ook in een extreem stille omgeving, opperste concentratie![]()
Ik erger me er gewoon aan dat ik mijn tentamen niet heb en andere mensen wel, waardoor ik later die zaal uit moet en daardoor de metro mis en vervolgens mijn treinquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:30 schreef dolledingo het volgende:
[..]
hadden die wijven bij mij uit de klas (vroegâh) ook altijd last van. Ja, want als jij straks je kantoorbaantje hebt zit je ook in een extreem stille omgeving, opperste concentratie![]()
Okee dan heb je recht van klagen, een kwartier is duidelijk te kort als je echt en half uur bent kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef JosD. het volgende:
[..]
Ik kreeg 15 minuten extra en je raakt er sowieso van uit je concentratie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |