Hoe snel ie is? 100mbit, of bedoelde je dat niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:43 schreef TheFrankey het volgende:
hoe snel zou ie zijn.....spannnnnnnnnnend
Voedingskabel zit erbij (zelfde kabel als een PC-voeding), geen defecte poorten, woon in Rotterdam! =).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:58 schreef Furious het volgende:
Zit de voedingskabel erbij? Zitten er nog defecte poorten in? Waar woon je?
Ik ga even overleggen, 15 euro onder voorbehoud geboden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:59 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Voedingskabel zit erbij, geen defecte poorten, woon in Rotterdam! =).
En onder voorbehoud (quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ga even overleggen, 15 euro onder voorbehoud geboden.
dan neem je een 8pts switch man :p dan gaat t net even wat rapperquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En onder voorbehoud () genoteerd. Ideaal voor grote huislans enzo, met een PC'tje of 8 aan 1 netwerk gekoppeld..
Oke oke, je zou minder collisioning hebben ja. En het zou ook beter zijn. Stom voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan neem je een 8pts switch man :p dan gaat t net even wat rapper
hubs zijn (vind ik) alleen geschikt voor stukken netwerk waar weinig verkeer overheen komt
hehe maar das zonde van die andere 18 poorten danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oke oke, je zou minder collisioning hebben ja. En het zou ook beter zijn. Stom voorbeeld.
Maar hey, het ding draaide zonder lag met 8 PC's.
*grijpt Ou-Tannu naar keel*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hehe maar das zonde van die andere 18 poorten dan
dankje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:53 schreef Furious het volgende:
Ik heb 'em toch niet nodig, succes met de verkoop.
oh!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
*grijpt Ou-Tannu naar keel*
Als jij nou eens ergens in DIG je voor- en nadelen ging bespreken en mijn hub eens aanprees voor 'een geweldig ding voor zó'n prijs'![]()
19 inches = 48.26 centimetersquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
Waarom niet? hij is alleen wat groter uitgevoerd dan een normaal hubje![]()
hijs 19" breed dus reken maar uit
19" ken ik van m'n ouwe baantje nog wel...doet t thuis goed vanwege de coole looks *ahum* maareh TS....? 20 euro?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
Waarom niet? hij is alleen wat groter uitgevoerd dan een normaal hubje![]()
hijs 19" breed dus reken maar uit
t staat wel stoer jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
19" ken ik van m'n ouwe baantje nog wel...doet t thuis goed vanwege de coole looks *ahum* maareh TS....? 20 euro?![]()
Genoteerd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:46 schreef YuckFou het volgende:
nOOb vraag
kan ik dit thuis als gewone 100Mb hub tussen m'n pc's zetten?
met normale UTP patchkabels enzo? (moet haast wel dacht ik...?)
zo ja dan 20 euro incl. verzenden
wah best 23 euro....stuur maar opquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:11 schreef BiMeWet het volgende:
De eerste die 23 incl. / 17.50 excl. biedt (17.50 in geval van ophalen in R'dam) krijgt em!
die (ja) moet een @ worden denk ik?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
wah best 23 euro....stuur maar op
mail je me ff?
michiel(ja)ng-pro.com
Gaat overmorgen de post op, morgen is het postkantoor in de buurt dicht om een of andere vage reden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:06 schreef YuckFou het volgende:
Je hebt mail&geld&ik heb hopelijk snel een hub!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |