Maar je mag er verder geen kritiek op hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar onze maatschappij is nu eenmaal vol met honden en dus ben je een beetje dom bezig als je niks doet aan een hondenfobie. Want hoe je ook huilt en schreeuwt, er zullen altijd mensen zijn die hun hond los laten lopen ondanks het feit dat het niet mag. Dus kun je maar beter zorgen dat je wat minder bang bent, ondanks het feit dat het niet jouw verantwoordelijkheid is dat een hond losloopt.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef kamagurka het volgende:
Maar je mag er verder geen kritiek op hebben?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:52 schreef NiTiN het volgende:
katten > honden
Overigens is het niet zo dat katten voor mij een must have zijn later. Die verharen ook en ook dat staat me tegen
Het gaat hier verder helemaal niet over katten, en het probleem op dit punt met loslopen heb je bij katten ook niet. Dus ik haal ze er verder niet bijquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ach ja, de aloude honden-versus-katten-discussie maakt blijkbaar het beste in mensen los.
Je hebt er dus wel invloed op. Je kunt ervoor zorgen middels politiek dat mensen hun beesten aanlijnen, en je kan natuurlijk verder weigeren bij mensen op bezoek te gaan met honden..quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Het gaat mij erom dat je er 0,0 invloed op hebt en dat je jezelf het leven dus erg lastig maakt als je met zo'n fobie blijft rondlopen.
De hondeneigenaren die werkelijk problemen veroorzaken, beseffen dat nu juist niet (en het is 'beseffen' of 'zich realiseren' en niet 'zich beseffen').quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef kamagurka het volgende:
Ieder beest zal wel zijn voors- en tegens hebben, maar die bij honden zijn wel in verhouding een beetje veel. Het wordt hoog tijd dat hondeneigenaren zich dat beseffen en het niet steeds proberen bagatelliseren![]()
Mensen die iets tegen hebben op mijn hond wil ik ook helemaal niet op bezoek hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je hebt er dus wel invloed op. Je kunt ervoor zorgen middels politiek dat mensen hun beesten aanlijnen, en je kan natuurlijk verder weigeren bij mensen op bezoek te gaan met honden..
Ik zie het probleem niet
Jezus, denk even na zeg. Alsof jij in je eentje kunt zorgen dat niemand in NL nog zijn hond los laat lopen. Het *is* al verboden en bijna niemand houdt zich eraan en het is onmogelijk om dat streng te gaan controleren (of zullen we de moorden maar even laten voor wat ze zijn en de hele politiemacht op loslopende honden afsturen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:00 schreef kamagurka het volgende:
Je hebt er dus wel invloed op. Je kunt ervoor zorgen middels politiek dat mensen hun beesten aanlijnen, en je kan natuurlijk verder weigeren bij mensen op bezoek te gaan met honden..
Ik zie het probleem niet
*ahum* denk dat mijn voorstel wel zoden aan de dijk zal zetten:quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jezus, denk even na zeg. Alsof jij in je eentje kunt zorgen dat niemand in NL nog zijn hond los laat lopen. Het *is* al verboden en bijna niemand houdt zich eraan en het is onmogelijk om dat streng te gaan controleren (of zullen we de moorden maar even laten voor wat ze zijn en de hele politiemacht op loslopende honden afsturen?). Het valt gewoon niet te veranderen, praktisch gesproken.
iedereen die voor is, hand opsteken alstublieft:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef NiTiN het volgende:
mijn oplossing: de blauwen stappen af van het in de gaten houden van verkeersovertredingen en gaan met dezelfde arbeidsijver de straten op om loslopende honden te bekeuren (de eigenaars dan). Indien geen eigenaar vindbaar, dan hondje 3 dagen in asiel alvorens in te laten slapen. (ja ik ben humaan. En redelijk coulant ook nog, meteen in beslag en inslapen is nog beter, maar heeft geen maatschappelijk draagvlak) Eigenaar wel aanwezig: 500 euro voor het los laten lopen van de hond op plekken waar het niet mag. Per hond. En dan moet je eens kijken hoe snel mensen zich aan de regels houden, en de staatsschuld weer snel een stuk minder is geworden.
Om nog even terug te komen op je reactie:
[..]
Opgevoed of niet: sommige mensen zijn gewoon bang ervoor. Waaronder ik. Vreemde honden moet ik niks van hebben. Ik snap ook niet dat ze toegelaten worden om aangelijnd over straat te mogen eigenlijk. Het zijn ROOFDIEREN! Ik loop toch ook niet met een aangelijnde tijger over straat?
Ja maar NiTiN, Tijgers zijn wilde dieren, die maken mensen dood en eten ze op! Ja dus? dat doen honden ook! Hoe vaak lees je wel niet dat een hond iemand aangevallen heeft? En dat zijn dan meestal de wat ernstigere gevallen, want een simpele beet komt al niet meer in het nieuws.
Honden zijn in staat ernstige schade aan te richten, net als bijvoorbeeld pistolen. Alleen moet een pistool altijd door iemand gehanteerd worden, en kan een hond ook zonder menselijke inbreng schade aanrichten. Laat nou net pistolen zo goed als verboden zijn, en iedere debiel die het wil kan een hond aanschaffen...![]()
* Rekkie steekt hand niet op en neemt die ook helemaal niet serieusquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef NiTiN het volgende:
[..]
*ahum* denk dat mijn voorstel wel zoden aan de dijk zal zetten:
[..]
iedereen die voor is, hand opsteken alstublieft:
* NiTiN steekt hand op.
je moet ook niet over de snelweg lopen. sukkolquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Auto's maken heel wat meer dodelijke slachtoffers dan honden. Ik ga mijn hand dus zeker niet opsteken. Ik stap veel liever in de stront dan dat ik aangereden word met 150 km/u.
Zwaktebod, grammaticafoutjes corrigeren...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De hondeneigenaren die werkelijk problemen veroorzaken, beseffen dat nu juist niet (en het is 'beseffen' of 'zich realiseren' en niet 'zich beseffen').
Van mij mag heel honden-hatend-fok instemmen hoor!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef NiTiN het volgende:
[..]
je moet ook niet over de snelweg lopen. sukkol![]()
![]()
![]()
Ik ben tot nu toe blijkbaar de enige die instemt met mijn voorstel. hmmz.![]()
Ah, weer een van die buurtverziekers met zijn stinkhonden. Waarom ga je niet verhuizen naar een bananenrepuliek? Daar hoef je je geen hol van regels aan te trekkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen die iets tegen hebben op mijn hond wil ik ook helemaal niet op bezoek hebben
Mag de politiek best doen overigens: Ik negeer wel meer dingen die de politiek oplegt!
Ik zet het tussen haakjes achter mijn argument omdat het een fout is die me erg stoort en die ik steeds vaker hoor en dus niet omdat ik hoop dat jij het ineens met me eens ben als ik je Nederlands verbeter.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:35 schreef kamagurka het volgende:
Zwaktebod, grammaticafoutjes corrigeren...
Terug naar de tijd van de hondenmeppersquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef NiTiN het volgende:
[..]
*ahum* denk dat mijn voorstel wel zoden aan de dijk zal zetten:
[..]
iedereen die voor is, hand opsteken alstublieft:
* NiTiN steekt hand op.
Met deze politiek weet je het maar nooit,... het is nooit te laat om te hopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Van mij mag heel honden-hatend-fok instemmen hoor!
Het zal toch nooit aanvaard worden door de politiek!
Voorbarige conclusies trekken is ook een zwaktebod, wist je dat?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ah, weer een van die buurtverziekers met zijn stinkhonden. Waarom ga je niet verhuizen naar een bananenrepuliek? Daar hoef je je geen hol van regels aan te trekken
die in tekenfilms van weleer altijd werden afgebeeld als zijnde wrede, harteloze en nietsontziende bruten, maar in werkelijkheid een wonderschone en verantwoordelijke taak hebben, namelijk het verwijderen van ongewenste organismen uit de samenleving. Honden vangen dusquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:38 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Terug naar de tijd van de hondenmeppers
Fanatiek als in erg koppig zeker. Als pup wilde de reu dan ook consequent door de muur naar binnen i.p.v. door de deur. Gewoon kop er tegenaan en door blijven duwen. Als ze druk met spelen zijn of echt boos, lijken ze ook totaal doof. Verder eigenlijk altijd vrolijk, lomp en ze kunnen tegen een stootje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi als van die dikke gespierde poten hebben. Volgens mij zijn ze ook behoorlijk fanatiek, of niet?
Zulke dingen schrijven en dan het lef hebben om andere mensen onbeschoft te noemen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:41 schreef NiTiN het volgende:
edit: mooi stuk van een visionair , een must read!
Man, lul toch op met je opruiende praatjes over verzet tegen de politiek, je lijkt wel zo'n schuimbekkende texaan met een dubbelloops geweer die zijn achtertuin in de gaten houdt op indringers of mensen van de regeringquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voorbarige conclusies trekken is ook een zwaktebod, wist je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |