Het ziet er in ieder geval mooi uit! Hoe het speelt en klinkt zou ik niet weten, maar Gibson heeft natuurlijk niet voor niets een lawsuit aangespannen. Hoe zit dat trouwens? Want je ziet toch onwijs veel Les Paul kopieën overal? Of hebben ze die lawsuit verloren?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:37 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand ervaring met Ibanez Pre Lawsuit Les Paul modellen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
[afbeelding]
En of hij last van GAS heeftquote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb er een uur geleden een gekocht, ben erg onder indruk. Is wel vies (zolder) en heel wat TLC nodig, maar wat een sound. Ik als telefan ben toch onder de indruk, wellicht een LP model die blijft!!! Wat een sustain met distortion, respect!
Pas op, vies!
[afbeelding]
Ja vet ding manquote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey die avatar komt me bekend voor !
edit: bevalt 'ie een beetje ?
quote:
mijn preset:quote:Op zondag 29 januari 2006 21:39 schreef Even het volgende:
[..]
Ja vet ding man![]()
Moet er wel nog ff mee oefenen![]()
Mooi hoor!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb er een uur geleden een gekocht, ben erg onder indruk. Is wel vies (zolder) en heel wat TLC nodig, maar wat een sound. Ik als telefan ben toch onder de indruk, wellicht een LP model die blijft!!! Wat een sustain met distortion, respect!
Pas op, vies!
[afbeelding]
Waarom level op 0 ?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mijn preset:
level op 0
q op 6
LO op 5
range op low
en de autoswitch aan!
Vetquote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Pas op, vies!
[afbeelding]
Mooi dingetjequote:Op zondag 29 januari 2006 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Pas op, vies!
[afbeelding]
Doooeed, ruik eens een keer aan een bloempje ofzo!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef Tobbes het volgende:
Lights dissapearing in the distance,
Lights of a damned train,
Damned, for splitting the light from the power,
Damned, for bringing my home to her house.
Ook deze is nog niet afquote:Many people stood around his grave
Many tears spilled
Everyone wondered why he did it
The bullies know…they’re guilty
No one ever liked him
Everyone ignored him
People who cared were scared
Scared to stand up for him
[refrain]
No one really cared
Why didn’t we do something?
Were we that damned scared?
Do we all feel guilty?
Or am I the only one?
[/refrain]
The accusing fingers are pointing to you
The thoughts will hunt you…forever…
Kheb net de liefde van mn leven op de trein naar huis gezet; mag ikquote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Doooeed, ruik eens een keer aan een bloempje ofzo!wel errug zwartgallige kijk op de wereld he!
Akkoestische zijn niet zo duurquote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef _Yapser_ het volgende:
Mén, ik wil nu al een bass en een akkoestische erbij, maar ik kan nog geen noot spelen
quote:
WTF heeft dit allemaal met gitaren te maken ?!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een zelfbedachte tekst
[..]
Ook deze is nog niet af
Bassen is coolquote:Op zondag 29 januari 2006 22:13 schreef Agiath het volgende:
Net 4 uur achter elkaar gebasst, word steeds vetter met de band, eigen nummers etc.
Maar me vingers, au! Elke muisklik komt er weer een steek hehe
0 is precies het middenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Even het volgende:
[..]
Waarom level op 0 ?
Ik heb level juist op 7 staan ofzo
Je hebt gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |