spelpunt is zo'n site waar je spelletjes kunt doen en dat deed ik dus want ik verveelde me.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:35 schreef Herkauwer het volgende:
What the fuck is spelpunt en waarom heb je hier geen ban?
Vooral dat laatste ben ik, na de posts van deze persoon gelezen te hebben ,toch wel erg voor. Ik dacht dat er een strenger beleid gevoerd zou wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:35 schreef Herkauwer het volgende:
What the fuck is spelpunt en waarom heb je hier geen ban?
Zeg hey, kijk eens naar mijn onderschrift. Juist ja slimmerd, dat was iemand ie het al eerder opmerktequote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef Vipers het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ben ik, na de posts van deze persoon gelezen te hebben ,toch wel erg voor. Ik dacht dat er een strenger beleid gevoerd zou worden![]()
Waarom denk je dat PUB gebanned staat in mijn ATquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
[edit] Ohja, als je last van me hebt, ga maar naar pub want daar heb ik momenteel een ban[/edit]
En daar verbind jij geen maatregelen aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Zeg hey, kijk eens naar mijn onderschrift. Juist ja slimmerd, dat was iemand ie het al eerder opmerkte
Juistquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
spelpunt heb ik al eerder uitgelegd en lap zeg is een gave uitdrukking
"ja, lap zeg"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:46 schreef Metro2005 het volgende:
wat is spelpunt en wat is lap zeg
Op welke planeet is dat gaafquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
spelpunt heb ik al eerder uitgelegd en lap zeg is een gave uitdrukking
Vlaanderenquote:
Is dat zo heel echt waar wat jij daar zegt?quote:
over 4 minutenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef Vipers het volgende:
[..]
Juist![]()
![]()
En wanneer mag je weer op spelpunt?
Belgisch bestaat dan ook niet, Nederlands met vlaams accent wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef Marruk het volgende:
Mijn Marleine zegt dat ook altijd he? Pa zegt ze! Awel, hoe moede de gedde we nu spellekes speulen?
Zucht, wat een kuttaal is belgisch toch ook, dat heeft helemaal niets met nederlandsch te maken.
Fries ook niet
En op IRCquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:55 schreef BlueEyed het volgende:
Bans van 10 minuten, dat kan ook alleen maar weer in Belgie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |