abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34415531
Je wilt als internetbedrijf een paar webpakketjes kopen.
Dus betaal je 7,50 extra om het lullige bedrag van 147 euro te kunnen overstorten
als een spoedstorting

is de storting na anderhalve week gvd nog niet aangekomen.. WTF?!
dat mag maximaal 3 werkdagen duren

Wat doe je dan? je gaat bellen,.. je krijgt zo'n stropdas aan de lijn die je wel even zal helpen
alle gegevens doorgegeven,... en jawel hoor.. ze starten een stortingsonderzoek..
heel mooi

"Wanneer krijg ik bericht over dit onderzoek?"

2 WEKEN

en dan nog maar afwachten of je het geld terugkrijgt inclusief de extra betaalde kosten,.. of dat je een accept-giro in de bus krijgt voor de kosten van het onderzoek... AAAAH Fok!
─_(º.0)_/─
pi_34415756
sry moest het ff kwijt..
slotje
─_(º.0)_/─
pi_34415816
quote:
jah maar we moesten een spoedstorting doen naar een postbankrekening..
en meestal is een contante storting dan het beste
─_(º.0)_/─
pi_34415841
postbank is gewoon kut. dat moet nu toch wel een beetje duidelijk zijn
pi_34415898
Ik ben er gelukkig net weg. Pauperbank.
pi_34415930
voor een bedrijfje zou ik geen rekeningen gebruiken bij de PB...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:57:14 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34416050
7,50 extra voor een spoedstorting>???

Bij de Rabo dacht ik max 1 euro of zelfs gratis corect me if I'm wrong.

Wat een paupers zeg bij die postbank
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_34416149
Als het van postbank naar postbank is had je beter via internet bankieren kunnen storten , staat er dan gelijk op.
Makkelijk als je te lui bent om te pinnen en er komt iemand op bezoek die ook postbank heb , storten en op weg naar me toe pinned ie voor me
pi_34416151
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nee al helemaal geen zakelijke rekening voor een corporatie..
ze hadden gelijk een onderzoek ingesteld naar alle rekeningen omdat er in het verleden iemand rood heeft gestaan...

dan zeggen ze dat ze binnen 10 werkdagen contact met je opnemen,
maar in feite laten ze je een paar maanden wachten voor het onderzoek
laat dan iig ff weten dat alles onderzocht wordt en met welke rekening er iets mis is,,...
maar nee hoor,,.. dat rekeningnummer moet je schriftelijk aanvragen, waarna je binnen 2weken antwoord hoort te krijgen
─_(º.0)_/─
pi_34416197
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:00 schreef TheStonedOne het volgende:
Als het van postbank naar postbank is had je beter via internet bankieren kunnen storten , staat er dan gelijk op.
Makkelijk als je te lui bent om te pinnen en er komt iemand op bezoek die ook postbank heb , storten en op weg naar me toe pinned ie voor me
het was contante storting
daarnaast...het bedrijf heeft geen postbankrekening
─_(º.0)_/─
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:05:08 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34416281
Raar dat je extra wilt betalen voor overschrijven naar een Giro: dat staat er altijd direct op (via MijnPostbank dan)!
Het enige wat extra "spoed" kan zijn, is dat de ontvanger een extra bevestiging krijgt.

*edit* Bij nader inzien is het me totaal niet duidelijk of jij/de ander nu wel/niet een eigen girorekening heeft......

Ik ben tegenwoordig voorzien van beide: Postbank EN Rabo! Alleen overschrijvingen van andere banken naar Rabo duren nog wel eens wat langer.
(en er zijn altijd mensen die van een giro naar een bank overmaken, omdat ze simpelweg niet de juiste rekening kiezen)
censuur :O
pi_34416295
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:52 schreef Laura 2000 het volgende:
Pauperbank.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34416387
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:52 schreef Laura 2000 het volgende:
Pauperbank.
─_(º.0)_/─
pi_34416434
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Raar dat je extra wilt betalen voor overschrijven naar een Giro: dat staat er altijd direct op (via MijnPostbank dan)!
Het enige wat extra "spoed" kan zijn, is dat de ontvanger een extra bevestiging krijgt.

*edit* Bij nader inzien is het me totaal niet duidelijk of jij/de ander nu wel/niet een eigen girorekening heeft......

Ik ben tegenwoordig voorzien van beide: Postbank EN Rabo! Alleen overschrijvingen van andere banken naar Rabo duren nog wel eens wat langer.
(en er zijn altijd mensen die van een giro naar een bank overmaken, omdat ze simpelweg niet de juiste rekening kiezen)
de ontvanger had dus een postbankrekening gewoon,..
maar de storting is er dus nog steeds niet
─_(º.0)_/─
pi_34416506
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Helaas zit de Belastingdienst bij de Postbank.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:55:19 #17
40852 msteggink
roflkartoffel
pi_34419693
Postbank
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
pi_34420714
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:12 schreef HuHu het volgende:

[..]

Helaas zit de Belastingdienst bij de Postbank.
Als PB gebruiker is dat dus lekker handig

Enne bij rabo kost een spoedbetaling ook iets van 7,50 en weet je wat er dan gebeurd.....de bank informeert de begunstigde dat het geld eraan zit te komen meer niet.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:54:37 #19
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_34427592
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef Heiputtertje het volgende:

Enne bij rabo kost een spoedbetaling ook iets van 7,50 en weet je wat er dan gebeurd.....de bank informeert de begunstigde dat het geld eraan zit te komen meer niet.
Jammer, niet helemaal waar
Een spoedbetaling naar een niet rabobankrekening kost 3 euro, als de opdracht voor 16.30 is verstuurd word hij dezelfde dag nog verwerkt.
Overboekingen van rabo naar rabo rekening worden 24 uur per dag real time verwerkt, zonder extra kosten

@TS: Ik zou in elk geval wel die 7,50 terugeisen, als was het maar om een punt te maken.

Postbank
Ik hoor alleen maar bla bla bla
pi_34428170
als je die shit gewoon online regelt is het zo gebeurt, maakt niet uit of het naar een andere bank is..prutser
pi_34430628
Een spoedstorting bestaat overigens niet.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_34430850
Wat een ontzettende schijtbank is dat ook zeg.

Ik heb bij de ABN vroeger redelijk vaak spoedoverboekingen gedaan, zelfs rond middernacht, en dan staat het er nog in enkele seconden of minuten. Het kost daar maar ¤4,50. Bovendien krijgt de ontvanger dan zelfs een telefoontje over het gestorte bedrag (zodra er zo'n kantoormiep aanwezig is).
pi_34433580
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef boyv het volgende:
Wat een ontzettende schijtbank is dat ook zeg.

Ik heb bij de ABN vroeger redelijk vaak spoedoverboekingen gedaan, zelfs rond middernacht, en dan staat het er nog in enkele seconden of minuten. Het kost daar maar ¤4,50. Bovendien krijgt de ontvanger dan zelfs een telefoontje over het gestorte bedrag (zodra er zo'n kantoormiep aanwezig is).
voor die 4,50 wil best wel 1 of andere mafkees met slaapstoornissen die telefoontjes doen !
  woensdag 25 januari 2006 @ 00:37:30 #24
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_34433709
Was het een storting naar het buitenland?

Heb je wel een of ander ID of transactie numer mee opgegeven?
Het bedrijf aldaar kan ms. het geld al wel binnen hebben.
Maar jou opdracht niet herkennen of van wie het afkomt.
Dan beland het op een tussenrekening. Je moet dan contact opnemen met het bedrjf en je naam + rekening nummer doorgeven en waar het over gaat.

Want Postbank kan dan helemaal geen gegevens verkrijgen over de stand van zaken op een buitenlandse bank.

Ik vind die transactie fooien ook helemaal nergens op slaan.
Zg. administraie kosten. En dat noemt zich onderdeel van ING. Gatver.
zakenvullers zijn het..
En ik dacht dat de taak van de politie was.

[ Bericht 6% gewijzigd door a-child-in-chains op 25-01-2006 00:44:10 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_34453312
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Was het een storting naar het buitenland?

Heb je wel een of ander ID of transactie numer mee opgegeven?
Het bedrijf aldaar kan ms. het geld al wel binnen hebben.
Maar jou opdracht niet herkennen of van wie het afkomt.
Dan beland het op een tussenrekening. Je moet dan contact opnemen met het bedrjf en je naam + rekening nummer doorgeven en waar het over gaat.

Want Postbank kan dan helemaal geen gegevens verkrijgen over de stand van zaken op een buitenlandse bank.

Ik vind die transactie fooien ook helemaal nergens op slaan.
Zg. administraie kosten. En dat noemt zich onderdeel van ING. Gatver.
zakenvullers zijn het..
En ik dacht dat de taak van de politie was.
binnenlands..
het zijn gewoon pestlijers daar bij de postbank

we zijn er naartoe gegaan en het is (eindelijk) geregelt..
de storting is binnen enkele werkdagen overgemaakt
─_(º.0)_/─
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')