jah maar we moesten een spoedstorting doen naar een postbankrekening..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Rabobank beste score voor internetbankieren
nee al helemaal geen zakelijke rekening voor een corporatie..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
voor een bedrijfje zou ik geen rekeningen gebruiken bij de PB...
het was contante stortingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:00 schreef TheStonedOne het volgende:
Als het van postbank naar postbank is had je beter via internet bankieren kunnen storten , staat er dan gelijk op.
Makkelijk als je te lui bent om te pinnen en er komt iemand op bezoek die ook postbank heb , storten en op weg naar me toe pinned ie voor me
quote:
de ontvanger had dus een postbankrekening gewoon,..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Raar dat je extra wilt betalen voor overschrijven naar een Giro: dat staat er altijd direct op (via MijnPostbank dan)!
Het enige wat extra "spoed" kan zijn, is dat de ontvanger een extra bevestiging krijgt.
*edit* Bij nader inzien is het me totaal niet duidelijk of jij/de ander nu wel/niet een eigen girorekening heeft......
Ik ben tegenwoordig voorzien van beide: Postbank EN Rabo! Alleen overschrijvingen van andere banken naar Rabo duren nog wel eens wat langer.
(en er zijn altijd mensen die van een giro naar een bank overmaken, omdat ze simpelweg niet de juiste rekening kiezen)
Helaas zit de Belastingdienst bij de Postbank.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
voor een bedrijfje zou ik geen rekeningen gebruiken bij de PB...
Als PB gebruiker is dat dus lekker handigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Helaas zit de Belastingdienst bij de Postbank.
Jammer, niet helemaal waarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:28 schreef Heiputtertje het volgende:
Enne bij rabo kost een spoedbetaling ook iets van 7,50 en weet je wat er dan gebeurd.....de bank informeert de begunstigde dat het geld eraan zit te komen meer niet.![]()
voor die 4,50 wil best wel 1 of andere mafkees met slaapstoornissen die telefoontjes doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef boyv het volgende:
Wat een ontzettende schijtbank is dat ook zeg.
Ik heb bij de ABN vroeger redelijk vaak spoedoverboekingen gedaan, zelfs rond middernacht, en dan staat het er nog in enkele seconden of minuten. Het kost daar maar ¤4,50. Bovendien krijgt de ontvanger dan zelfs een telefoontje over het gestorte bedrag (zodra er zo'n kantoormiep aanwezig is).
binnenlands..quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Was het een storting naar het buitenland?
Heb je wel een of ander ID of transactie numer mee opgegeven?
Het bedrijf aldaar kan ms. het geld al wel binnen hebben.
Maar jou opdracht niet herkennen of van wie het afkomt.
Dan beland het op een tussenrekening. Je moet dan contact opnemen met het bedrjf en je naam + rekening nummer doorgeven en waar het over gaat.
Want Postbank kan dan helemaal geen gegevens verkrijgen over de stand van zaken op een buitenlandse bank.
Ik vind die transactie fooien ook helemaal nergens op slaan.
Zg. administraie kosten. En dat noemt zich onderdeel van ING. Gatver.
zakenvullers zijn het..
En ik dacht dat de taak van de politie was.![]()
wel dus, online naar een andere bank kost 3 euro, niet online naar een andere bank kost 5 euroquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef 12knarf het volgende:
als je die shit gewoon online regelt is het zo gebeurt, maakt niet uit of het naar een andere bank is..prutser
ben je flink genaait, als ik gewoon op de normale manier geld overmaak met postbank, is dat meestal de volgende werkdag overgeschreven!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef vamos1 het volgende:
Je wilt als internetbedrijf een paar webpakketjes kopen.
Dus betaal je 7,50 extra om het lullige bedrag van 147 euro te kunnen overstorten
als een spoedstorting
is de storting na anderhalve week gvd nog niet aangekomen.. WTF?!
dat mag maximaal 3 werkdagen duren![]()
![]()
Okay dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef vamos1 het volgende:
[..]
binnenlands..
het zijn gewoon pestlijers daar bij de postbank
we zijn er naartoe gegaan en het is (eindelijk) geregelt..
de storting is binnen enkele werkdagen overgemaakt
Dan doe je dat via een fatsoenlijk bedrijf waar je met creditcard kunt betalen. Tadaaa, geen wachttijd meer!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef vamos1 het volgende:
Je wilt als internetbedrijf een paar webpakketjes kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |