waarrr?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:00 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Ik laat het altijd doen, voor 10 euro
Merk???quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu heb zn inktslurpende printer t gat van de deur gewezen
Ja als er niks in zit, zuipt ie ook niks. Lekker goedkoop.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
HP
staat nu wel weer een HP maar deze slurpt geen inkt.. sterker nog.. dr zit geen inkt in?
moauw hij wil eind 2006 met de huidige verbruiken toch wel een nieuw setje toners hebben denk ik :pquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja als er niks in zit, zuipt ie ook niks. Lekker goedkoop.![]()
fax?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
HP
staat nu wel weer een HP maar deze slurpt geen inkt.. sterker nog.. dr zit geen inkt in?
hier een kleuren, ik kan nu even niet t aantal gedraaide velletjes opvragenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:43 schreef Esc het volgende:
is een kleuren laser goedkoop qua inkt? ik heb nou een aantal keer eentje geinstalleerd, maar dat was altijd een zwart-witte, die was trouwens wel zuinig
Ah dan is 't anders ja.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moauw hij wil eind 2006 met de huidige verbruiken toch wel een nieuw setje toners hebben denk ik :p
of gewoon een nieuwe printer :p net wat goedkoper is
maar t print zo mooiquote:
Heb (oud) Canon laserbeestje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maar t print zo mooien snel
kreng print sneller dan dat ik t volgende DVD covertje kan openen en in de juiste maat naar de printer kan sturen
k heb ook nog een L4quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb (oud) Canon laserbeestje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |