Nee, 11 maanden te laatquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan ben je enkele weken te vroeg om erover te klagen!
Ik krijg soms een roos of een kaartje. Zonde van het bruto nationaal product, ik zeg het jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
haha TS krijgt nooit wat op valentijnsdag
Nak dan niet zo er zijn ook mensen die nooit wat krijgen. Alhoewel gelijk heb je wel. Ik denk dat valentijn is bedacht door Hallmark :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg soms een roos of een kaartje. Zonde van het bruto nationaal product, ik zeg het je
Ondankbare hond.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg soms een roos of een kaartje. Zonde van het bruto nationaal product, ik zeg het je
Zullen we samen een hendig sjieke slip make?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
14 Feb ? ja dat moet ik onthouwe he gek
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef pannaking_ het volgende:
Leuk toch valentijnsdag heb je van die kansloze mensen die gaan zeuren over dat het een dag is die bedacht is voor de commercie en weet ik veel wat...lekker boeiend gewoon leuk met je geliefde wat leuks doen of er wat leuks voor kopen![]()
Gewoon een dag te vroeg sturen dan is het nog een verrassing ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
Mjn vriendin begint ook alweer te zeikenWat koop je voor me voor valentijn? Je stuurt toch wel een kaartje hè?
Kutdag, kut commercieel verzinsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |