man man man, je bent me net voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:12 schreef BoukeF het volgende:
bel je andere mobiel op zonder die op te nemen,
dan zie je het nummer
Beltegoed kopen danquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft geen beltegoed dus zichzelf opbellen wordt lastig...
zonder op te nemen,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft geen beltegoed dus zichzelf opbellen wordt lastig...
* 101 # zonder spaties.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Met *#301# ofzo kan je kijken hoeveel beltegoed je hebt.. Maar ik kan er ook vreselijk naast zitten.
*62*# send,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:05 schreef -pinguin- het volgende:
ik heb een oud simkaartje in mn nieuwe telefoon gedaan maar ik ben het nummer vergeten
weet iemand wat dat trucje ook alweer was om je eigen nummer weer te geven in je scherm (zonder beltegoed)
Die optie werkt inderdaad als je beltegoed op is. En zo te zien is het een noodgeval.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:10 schreef Impry het volgende:
112 bellen en dan vragen wat je nummer is... schijnen ze daar toch te kunnen zien en het is gratis.
Als je het niet precies weet, zeg dan niks. Dit klopt dus in ieder geval niet.quote:
Wat een toon,... eehm bij mij werkt t wel,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:44 schreef Snarf het volgende:
[..]
Als je het niet precies weet, zeg dan niks. Dit klopt dus in ieder geval niet.
*62 heeft met doorschakelingen indien buiten bereik van het netwerk te maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:14 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wat een toon,... eehm bij mij werkt t wel,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |