ze weet het wel, alleen heeft het nog nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik boek ook altijd vakanties zonder er bij na te denken wat ik nodig heb.
Ik reageerde niet serieus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:08 schreef horney_dorney het volgende:
Dan lees je toch echt verkeerd, TS weet precies wat hij nodig heeft.
Mijn excuses dan Godlike, maar ik heb het echt geprobeerd aan te geven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:02 schreef Godlike02 het volgende:
Zo werkt het niet helemaal TS.
Ik ga even polsen in SPT en LIF want daar passen ze beter
Dank je!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:08 schreef horney_dorney het volgende:
Dan lees je toch echt verkeerd, TS weet precies wat hij nodig heeft. Hij wil alleen weten waar. De uitverkoop is naar mijn mening al nagenoeg voorbij? Probeer Perry Sport eens, een kennis van mij heeft daar van het weekend nog een ski jas gekocht in de aanbieding.
edit: en wat is nu dommer, eerst een vakantie boeken en daarna spullen kopen (waarvan je altijd wel weet dat dit gaat lukken ergens), of een berg ski kleding kopen om er vervolgens achter te komen dat er niets meer beschikbaar is / niets geschikt is qua reislokatie? Ben ik nou zo slim of jullie zo dom?
Top..Ook jij bedankt voor het advies!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef Dophertje het volgende:
Perry Sport /Intersport?
Schneider in Den Bosch (Aan de Zandzuigerweg)
De Wit in Schijndel
v/d Biggelaar in Eindhoven (aan de ring)
Vast wel..ik ben diegene met die donkere muts en zwarte handschoenen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef immortalsean het volgende:
misschien zie ik je nog wel daar op de piste.
da's nou toevallig, ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Vast wel..ik ben diegene met die donkere muts en zwarte handschoenen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |