Laat ze maar een echte stuk rijden, die computeranimatie's zuigen of heb jij 2F2F niet gezien?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef thefunny het volgende:
Die ene skyline is finaal in mekaar gereden!!![]()
Te jammer! Kunnen ze dat niet met computeranimatie doen ofzo?
http://www.rottentomatoes.com/news/comments/?entryid=245394quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:01 schreef ook_gek het volgende:
hoe komen jullie er bij dat Bow Wow er in mee gaat spelen
Op IMDB staat daar helemaal niks over
Zeker wetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:47 schreef KeessieX het volgende:
hoe slecht de film ook zal zijn, en hoe nep de meeste stunts ook zullen zijn,
de auto's die gemaakt zijn voor de film zijn super, die zwarte 350Z is echt de bom
jah best jammer maja...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker wetenDie Mazda RX-7 met die Veilside bodykit is ergens ook wel stoer trouwens...
Deel 1 was leuk, 2 was al een stuk minder en dit zal wel de nekslag zijn waarschijnlijk
Renault is een van de grootste aandeelhouders van Nissan en ze delen veel techniek dus ook motorblokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:18 schreef VanDread het volgende:
Goh film komt bijna uit...
http://www.imdb.com/title/tt0463985/
inclusief trailers
http://hotrodhomepage.com/?p=68
3f3f mustang met skyline blok.....
Wel grappig die reacties daar
Nog grappiger is het feit dat al die 350z's gewoon een renault blokje hebben*yeah jap power* ...
En waarschijnlijk ga ook ik hem wel kijken![]()
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:05 schreef B_BOY het volgende:
ik ga hem toch kijken. oke een slechte film maar wel mooie wagens.
Ik denk dat dat voor en na is.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:54 schreef Pumatje het volgende:
eh die in elkaar gereden auto's zijn gewoon verneukt opgekocht.. en gespoten.
bekijk dit maar
[afbeelding]
zelfde auto, maar dan 1 goede en 1 verneuqte![]()
[afbeelding]
WAAAROM wil je in godsgruwelijksnaam een nissan blok in je klassieke mustang als je kan kiezen uit een scala van heerlijke amerikaanse V8 motoren die stuk voor stuk dat nissan blok zn ass kicken!?!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:18 schreef VanDread het volgende:
Goh film komt bijna uit...
http://www.imdb.com/title/tt0463985/
inclusief trailers
http://hotrodhomepage.com/?p=68
3f3f mustang met skyline blok.....
Wel grappig die reacties daar
Nog grappiger is het feit dat al die 350z's gewoon een renault blokje hebben*yeah jap power* ...
En waarschijnlijk ga ook ik hem wel kijken![]()
auSpuffquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:57 schreef beschuit het volgende:
[afbeelding]
dikke aufpuff op die Silvia
omfgquote:Op maandag 15 mei 2006 07:42 schreef Pumatje het volgende:
Nick Says:
December 19th, 2005 at 1:31 pm
HAHAH! THat will teach u stupid muscle car drivers where the real power comes from. LOL!
![]()
Had ergens gelezen dat er netjes een V8 rumble onder wordt gemonteerd, geen Japanse naaimachine geluid iigquote:Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef Youp het volgende:
[..]
WAAAROM wil je in godsgruwelijksnaam een nissan blok in je klassieke mustang als je kan kiezen uit een scala van heerlijke amerikaanse V8 motoren die stuk voor stuk dat nissan blok zn ass kicken!?!![]()
Maar speelt Paul Walker nog mee, want die kerel is vet coolquote:Op zondag 14 mei 2006 15:51 schreef Pumatje het volgende:
eh er zijn nogal al veel filmpjes van deel 3, trailers enzo.. daar zit ie in.. mischien heb je daar wat aan![]()
Wanneer ga je dood?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:43 schreef Turquaz52 het volgende:
IK MOET DIE FILM ZIEN:D IK HOU VAN AUTO's & TUNING, maar wrm geen HONDA PRELUDE 2.2i Vtec 4WS??
![]()
Inderdaad, je zult maar naar het geluid van een Toyota supra twin turbo/skyline GTR/ Honda NSX-type R, Of Subara WRX moeten luisterenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:18 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat er netjes een V8 rumble onder wordt gemonteerd, geen Japanse naaimachine geluid iig
Ik luister eigenlijk liever naar het geile geluid van een Skyline blok met fluitende turbo's dan naar een Amerikaanse V8..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Inderdaad, je zult maar naar het geluid van een Toyota supra twin turbo/skyline GTR/ Honda NSX-type R, Of Subara WRX moeten luisteren
![]()
Juist niet. Als je een beetje veilig over de weg wilt vliegen moet je dat in een auto doen die ook daadwerkelijk op de weg blijftquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk liever naar het geile geluid van een Skyline blok met fluitende turbo's dan naar een Amerikaanse V8..![]()
Of is dat heiligschennis?
Alleen skylines? de 2 toppers gebruiken S15's oftewel silvia's, er rijd voor zover ik weet 1 goeie skyline in mee die ook gekocht is door jacco op dit forum, voor de rest een lading ae86's en wat rx-7's een enkele soarer die volgens mij ook al verkocht was.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:47 schreef X-qlusive. het volgende:
er zitten geen silvia's in de film![]()
en dat is DE drift bak van japanbeetje gaar plaats daarvan gebruiken ze gemodificeerde 4WD evo's
zover ik wete worden alleen skyline's gebruikt in D1 en laatst is er voor het eerst een subaru bij gekomen.
omdat een M5 een dikke anderhalve ton weegt denk ikquote:Op maandag 5 juni 2006 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
off: Honda Prelude?
On: waarom geen BMW M5?? :| wel jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |