waar zie jij een skyline? ik zie wel een 350z rx7 en een lexus....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef thefunny het volgende:
Die ene skyline is finaal in mekaar gereden!!![]()
Te jammer! Kunnen ze dat niet met computeranimatie doen ofzo?
Jep een GTR v-spec voor die grijze Sylvia bedoel je zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef melluk het volgende:
ik zie 1 skyline van de achterkant...beetje onder aan
dan staat ie in een rij file geparkeerd....een blauwe
Als je goed kijkt dan lijkt inderdaad de achterkant op een RX-7. Maar die is echt goed uitgebouwdquote:
Van die rode Evo staan er zelfs 4quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:10 schreef Maikalo het volgende:
Daarom hebben ze er ook meer dan één van dezelfde late maken. En zo te zien wordt die oranje/bruin-gele 350z de hoofdauto ofzow, want daar zie ik er al 3 verschillende van staan waarvan één al helemaal naar de donder is
![]()
mwah.. t zijn allemaal toch maar low budget bakken... een gepimpte japanees is stukken goedkoper dan een exoot...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:08 schreef truSteh het volgende:
Hebben die film maatschappijen teveel geld ofzo? Staat daar voor een godsvermogen aan auto's, en ze rijden ze nog in de prak ook
![]()
Wist trouwens niet eens dat er een derde deel kwam.
En hoeveel exoten hebben ze in "Gone in 60 Seconds" finaal naar de klote gereden?? Niet eens 1; die Shelby is geen echte exoot (maar wel finaal naar de klotequote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah.. t zijn allemaal toch maar low budget bakken... een gepimpte japanees is stukken goedkoper dan een exoot...
Zonder meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef CiQNiZ het volgende:
Alsof ze het niet allemaal terugverdienen
Iedereen gaat weer massaal naar de bios/dvd kopen
(including me)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |