Precies!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die zomaar oversteken of zo langzaam fietsen dat ik me erover verbaas dat ze niet gewoon omvallenJaa.. die zijn érg irritant!
Ja precies....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:44 schreef Doderok het volgende:
Ik ken het gevoel, al is het bij mij gelukkig al een tijdje geleden..![]()
Als ik in een rothumeur was kon ik soms wat kortaf reageren. "Godverdomme klootzak wil je op je smoel krijgen!" tegen een scholier die me niet had zien aankomen bijvoorbeeld. Oude vrouwtjes die op het fietspad liepen konden ook commentaar verwachten trouwens.
Dan krijg je reacties als:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg dat ze een Zippo kopen, probleem opgelost.
Ook dát ken ik ja...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef longinus het volgende:
Auto's die hun deuren openflikkeren als je eraan komt fietsen
Hehe jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die zomaar oversteken of zo langzaam fietsen dat ik me erover verbaas dat ze niet gewoon omvallenJaa.. die zijn érg irritant!
Ja inderdaad..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef longinus het volgende:
Heb ik nooit het nut van begrepen.. Die fietsen zelfs in de winter liever een uur lekker traag dan dat ze even doortrappen en binnen 20 minute op school zijn.. losersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies!
Die mensen moeten ze verbieden zich op de openbare weg te bevinden
(helemaal van die groepen van 20 man die niet harder gaan dan de snelheid die je nodig hebt om niet om te vallen)
Ik ben vroegah wel eens vol op zo'n deur geklapt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef longinus het volgende:
Soms vraag ik me inderdaad af waarom zo'n clubje niet gewoon gaat lopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaak lopen ze ook in een diepbedroevend tempo. Dat soort types doen er een half uur over om 100 meter te lopenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Soms vraag ik me inderdaad af waarom zo'n clubje niet gewoon gaat lopen.
Ook waar ja.. Ik heb er alleen dan minder last van denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vaak lopen ze ook in een diepbedroevend tempo. Dat soort types doen er een half uur over om 100 meter te lopen.
Het is dan net gezichtsbedrog. Je dénkt dat ze stilstaan, maar als je heel goed kijkt zie je toch dat het beweegt.
Ik loop er ook gewoon omheen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook waar ja.. Ik heb er alleen dan minder last van denk ik.
Bij auto's is het net zo erg...60 rijden waar je 80 mag, of voor elke scheet op de rem trappen.quote:
Ah, op die manier.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik loop er ook gewoon omheen hoor
Maar soms zie ik dit soort dingen vanuit m'n huiskamertje
Oja, dat is ook zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, op die manier.Heb ik zelf minder, ik woon in een klein straatje.. Waar ik me bij lopen weer over kan verbazen is hoe hard sommige mensen daarbij praten/schreeuwen (Voornl. Antillianen en andere Afrikanen), maar da's een cultureel verschijnsel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |