abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34409514
Hoi!

Ik erger mij dóód aan die eersteklas kutkinderen die niet normaal kunnen fietsen, zelfde geldt voor oude omaatjes.
Als ik op de fiets naar school zit moet ik door een paar straten waar veel scholieren fietsen, opzich niet erg, al is het wel erg kut, dat zij ineens, midden op het FIETSPAD stil gaan staan, omdat er óf een tas van de fiets afgeflikkert is, óf iemand moet zonodig een sigaret aansteken, óf dit, óf dat.
Ik erger me er dood aan 's ochtends vroeg.

Heb ik die ellende gehad, moet ik 's middags ook nog terug...
Fiets ik weer door dezelfde kleine kutstraatjes...fietsen er soms van die heel oude mensen voor me, die niet harder kunnen dan pak 'm beet 10 km per uur. Dat is het irritante dan nog niet... Maar die mensen stoppen soms ineens zonder aan te geven dát ze gaan stoppen omdat ze bekenden zien lopen op de stoep naast het fietspad Als ik er dan langsfiets, hoor je ook nog zoiets als: "de jeugd van tegenwoordig"

ik erger me dood

Edit: typo
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:33:33 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34409553
Mensen die zomaar oversteken of zo langzaam fietsen dat ik me erover verbaas dat ze niet gewoon omvallen Jaa.. die zijn érg irritant!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34409577
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die zomaar oversteken of zo langzaam fietsen dat ik me erover verbaas dat ze niet gewoon omvallen Jaa.. die zijn érg irritant!
Precies!

Die mensen moeten ze verbieden zich op de openbare weg te bevinden

(helemaal van die groepen van 20 man die niet harder gaan dan de snelheid die je nodig hebt om niet om te vallen)

[ Bericht 10% gewijzigd door -_Guitarist_- op 24-01-2006 12:41:07 ]
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34409834
Ik ken het gevoel, al is het bij mij gelukkig al een tijdje geleden..
Als ik in een rothumeur was kon ik soms wat kortaf reageren. "Godverdomme klootzak wil je op je smoel krijgen!" tegen een scholier die me niet had zien aankomen bijvoorbeeld. Oude vrouwtjes die op het fietspad liepen konden ook commentaar verwachten trouwens.
pi_34409868
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:44 schreef Doderok het volgende:
Ik ken het gevoel, al is het bij mij gelukkig al een tijdje geleden..
Als ik in een rothumeur was kon ik soms wat kortaf reageren. "Godverdomme klootzak wil je op je smoel krijgen!" tegen een scholier die me niet had zien aankomen bijvoorbeeld. Oude vrouwtjes die op het fietspad liepen konden ook commentaar verwachten trouwens.
Ja precies....
Ik kan me ook nooit stil houden hoor...helemaal 's ochtends vroeg niet als ik nogal prikkelbaar ben
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:45:50 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34409876
In de auto ook leuk, van die mensen die zonder te knipperen besluiten te gaan dubbelparkeren. Of gewoon uitparkeren zonder te kijken of er niet iemand aankomt.

Zijn wel altijd dezelfde figuren die dat doen overigens
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:47:24 #7
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34409913
Zeg dat ze een Zippo kopen, probleem opgelost.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34409928
Mensen die richting aangeven en vervolgens toch snoeihard rechtdoor rijden, en dan tegen mij klagen dat ik moet uitkijken.... die zijn ook leuk
pi_34409953
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg dat ze een Zippo kopen, probleem opgelost.
Dan krijg je reacties als:

WTF is dat nou weer dan? ... jij bent zeker wel stoer he? zomaar tegen mij te praten

Uiterst zielig dus
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34409956
Auto's die hun deuren openflikkeren als je eraan komt fietsen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_34409992
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef longinus het volgende:
Ook dát ken ik ja...
Heb één keer bijna m'n been uitgestoken om die deur te rammen, toch maar niet gedaan
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34410167
quote:
Hehe ja Ik kijk soms heel gefascineerd maar extreem langzame fietsers, alsof ik op het punt sta een nieuwe natuurwet te ontdekken voor dit fenomeen.
pi_34410399
TS, hoe veel kilometer moet je fietsen dan?
50 Cent is mijn held!
pi_34410423
quote:
Ja inderdaad..

doooooh zo strontirritant..

half jaartje geleden nog vol in een deur gefietst. Ze had het niet gezien zei ze.. ja lijkt me logisch anders duw je die deur niet open..

Reed best hard, denk een kilometer of 25 per uur. De lak van de auto zit nog in m'n witte jas .. en had super pijnlijke borst daarna. In de deur zat overigens een dikke vouw en kon niet meer sluiten en mijn fiets was nog helemaal heel

Gaat toch harder dan je denkt
pi_34410457
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Precies!

Die mensen moeten ze verbieden zich op de openbare weg te bevinden

(helemaal van die groepen van 20 man die niet harder gaan dan de snelheid die je nodig hebt om niet om te vallen)
Heb ik nooit het nut van begrepen.. Die fietsen zelfs in de winter liever een uur lekker traag dan dat ze even doortrappen en binnen 20 minute op school zijn.. losers

En als je er dan makkelijk langs kon oke, maar dat is dus nooit het geval, want ze bestrijken de groep vaak heel de weg. En de hint dat er een hele horde aan mensen achter ze fietst begrijpen ze niet of willen ze niet begrijpen. En luisteren naar een bel gaat er vaak ook niet in, want dat is stoer om dat te negeren ofzo..

Toen ik nog op de scooter naar school ging ging ik dan gewoon op de rijbaan rijden, maar met de fiets is dit niet echt handig
pi_34410480
...of fietsers die op een grote drukke weg maar alvast de halve weg oversteken, en vervolgens het verkeer ontregelen
pi_34410483
idd vervelend
*Klik als je durf* Niet klikken als je snel bang bent!!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:07:11 #18
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34410484
quote:
Ik ben vroegah wel eens vol op zo'n deur geklapt.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:08:27 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34410522
quote:
Soms vraag ik me inderdaad af waarom zo'n clubje niet gewoon gaat lopen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:09:49 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34410556
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:08 schreef Alicey het volgende:

[..]

Soms vraag ik me inderdaad af waarom zo'n clubje niet gewoon gaat lopen.
Vaak lopen ze ook in een diepbedroevend tempo. Dat soort types doen er een half uur over om 100 meter te lopen .

Het is dan net gezichtsbedrog. Je dénkt dat ze stilstaan, maar als je heel goed kijkt zie je toch dat het beweegt.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:16:15 #21
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34410725
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vaak lopen ze ook in een diepbedroevend tempo. Dat soort types doen er een half uur over om 100 meter te lopen .

Het is dan net gezichtsbedrog. Je dénkt dat ze stilstaan, maar als je heel goed kijkt zie je toch dat het beweegt.
Ook waar ja.. Ik heb er alleen dan minder last van denk ik.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:19:05 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34410809
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ook waar ja.. Ik heb er alleen dan minder last van denk ik.
Ik loop er ook gewoon omheen hoor

Maar soms zie ik dit soort dingen vanuit m'n huiskamertje
pi_34410831
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:

ik erger me dood

Bij auto's is het net zo erg...60 rijden waar je 80 mag, of voor elke scheet op de rem trappen.

Pas op de A67 ook zo'n idioot met een busje, gaat ie bijna stilstaan op de snelweg! Komt een vrachtwagen aan, wijkt uit, en dondert om boven op dat busje. Kerel dood. Hij had beter met 180 voorbij kunnen schieten.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:20:16 #24
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34410844
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik loop er ook gewoon omheen hoor

Maar soms zie ik dit soort dingen vanuit m'n huiskamertje
Ah, op die manier. Heb ik zelf minder, ik woon in een klein straatje.. Waar ik me bij lopen weer over kan verbazen is hoe hard sommige mensen daarbij praten/schreeuwen (Voornl. Antillianen en andere Afrikanen), maar da's een cultureel verschijnsel..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:23:41 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34410967
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Heb ik zelf minder, ik woon in een klein straatje.. Waar ik me bij lopen weer over kan verbazen is hoe hard sommige mensen daarbij praten/schreeuwen (Voornl. Antillianen en andere Afrikanen), maar da's een cultureel verschijnsel..
Oja, dat is ook zoiets inderdaad

Ik las daar ergens een keer de verklaring voor dat ze op die eilanden altijd tegen de wind in moeten schreeuwen en dat ze daarom zo'n volume hebben .
pi_34411018
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:06 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Heb ik nooit het nut van begrepen.. Die fietsen zelfs in de winter liever een uur lekker traag dan dat ze even doortrappen en binnen 20 minute op school zijn.. losers

En als je er dan makkelijk langs kon oke, maar dat is dus nooit het geval, want ze bestrijken de groep vaak heel de weg. En de hint dat er een hele horde aan mensen achter ze fietst begrijpen ze niet of willen ze niet begrijpen. En luisteren naar een bel gaat er vaak ook niet in, want dat is stoer om dat te negeren ofzo..

Toen ik nog op de scooter naar school ging ging ik dan gewoon op de rijbaan rijden, maar met de fiets is dit niet echt handig
Perfect verwoord
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:25:46 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34411031
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oja, dat is ook zoiets inderdaad

Ik las daar ergens een keer de verklaring voor dat ze op die eilanden altijd tegen de wind in moeten schreeuwen en dat ze daarom zo'n volume hebben .
Het zijn ook Afrikanen die niet op een eiland wonen.. Afrikaanse schoonfamilie gehad. Daarbij is op bijv. een verjaardag een bezigheid dat de Afrikanen in een kringetje gaan staan, en zo hard mogelijk met elkaar communiceren.

Althans, zo lijkt het.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:26:47 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34411060
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Althans, zo lijkt het.
Sounds... interesting
pi_34411373
Ik erger me dood aan dat soort middelbare schoolgaande kinderen die niet kunnen fietsen. Ik ben dus ook eigenlijk wel voor een fietsbewijs. Niet dat ik me perfect gedraag, maar ik stop niet zomaar midden op een fietspad, ik fiets niet met 2 of 3 andere mensen naast me, slinger niet heen en weer alsof ik net 2 kratten bier op heb en ik kijk wel even om als ik links- of rechtsaf sla.
Ook mensen die langzamer fietsen dan dat er voetgangers voorbij wandelen mogen van mij per direct van het fietspad worden verbannen.

Ook zijn daar nog de hun kinderen naar school brengende moeders. Die hebben de leuke gewoonte om hun koter rechts rond te laten slingeren en zelf helemaal aan de linkerkant te gaan fietsen. Rij je daar tussendoor dan krijg je de wind van voren. Maar goed, die krijgen ze van mij dan net zo hard terug. Moet je dat kutkind maar niet laten fietsen, want dat kan hij blijkbaar nog niet. Net zoals de eerder genoemde groep heeft deze groep ook de lompe gewoonte zomaar ineens een bocht te nemen zonder te kijken. Eigenlijk zou je ze bijna als dezelfde groep kunnen zien als je naar de rare, erg irritante fietsgewoontes kijkt.

's Zomers heb je dan ook nog de mensen die het nodig vinden om een toeristisch tochtje op de fiets te maken. Niets mis mee, maar dan moet je niet ineens je arm zomaar naar links uitsteken, "Kijk daar, Henk!" of iets in die koers roepen en vervolgens een passerende fietser zijn ogen uitsteken of half knock-out te meppen.

Naast langzaam rijdende, niet uitkijkende fietsers erger ik me nog aan één ander ding op fietspaden: scooters. Als ik in de auto zit vind ik ze kut (nou ja, de bestuurders dan) en op het fietspad minstens even erg.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:37:45 #30
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_34411378
Gisteren fietse ik ook weer achter zo'n groepje van die brugkutjes. Allemaal op een tergend laag tempo fietsen, ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen zo traag kunnen fietsen. Ik kan dat zelfs fysiek niet zo traag fietsen. En ik dacht nog zo: zal ik hier een topic over openen in klaagbak, maar zie hier het is niet eens meer nodig.

Het liefst zou ik die trage mongolen van hun fiets af willen knallen, maar ja, dan mag dan weer niet he
It's about being boss, not being the boss...
pi_34411578
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:37 schreef T3rr0r het volgende:
Gisteren fietse ik ook weer achter zo'n groepje van die brugkutjes. Allemaal op een tergend laag tempo fietsen, ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen zo traag kunnen fietsen. Ik kan dat zelfs fysiek niet zo traag fietsen. En ik dacht nog zo: zal ik hier een topic over openen in klaagbak, maar zie hier het is niet eens meer nodig.

Het liefst zou ik die trage mongolen van hun fiets af willen knallen, maar ja, dan mag dan weer niet he
Ik heb nou nooit dat als ik iets meemaak in het dagelijks leven, gelijk denk van .. laat ik hier dadelijk iets van gaan neerzetten op klaagbaak
pi_34411607
quote:
Herinner me er niet aan zeg
pi_34412428
quote:
Ik erger mij dóód aan die eersteklas kutkinderen die niet normaal kunnen fietsen, zelfde geldt voor oude omaatjes.
Hč ja... laten we die doelgroep weer eens door het slijk gaan halen...
Gezellig...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_34420078
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:04 schreef Revelation het volgende:
TS, hoe veel kilometer moet je fietsen dan?
2 x 20 kilometer
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34420106
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:05 schreef Odulla het volgende:

[..]

Hč ja... laten we die doelgroep weer eens door het slijk gaan halen...
Gezellig...
Geen ervaring met wat ik bedoel ofzo?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34420134
Ik heb ook een grafhekel aan van die kut bruggertjes die opeens omvallen, omdat ze weer eens lopen te stoeien. Midden op de openbare weg. Vanmiddag ook al zoiets, ik liep de kelder ( van mijn school ) binnen, toen er een of andere kut brugger, uit kwam en hij reed recht op me af.. Ik bedacht me geen moment en duwde het stuur zo in zijn maag, waarna de woorden: KUT BRUGGERR door de kelder heen galmden. Toen voelde ik me weer voldaan
je moeder op de maan
pi_34420277
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef kloely het volgende:
Ik heb ook een grafhekel aan van die kut bruggertjes die opeens omvallen, omdat ze weer eens lopen te stoeien. Midden op de openbare weg. Vanmiddag ook al zoiets, ik liep de kelder ( van mijn school ) binnen, toen er een of andere kut brugger, uit kwam en hij reed recht op me af.. Ik bedacht me geen moment en duwde het stuur zo in zijn maag, waarna de woorden: KUT BRUGGERR door de kelder heen galmden. Toen voelde ik me weer voldaan
Ook dat ken ik, zit ik met een groep vrienden aan de tafel in de kantine, duwt de "stoerste" brugger de "zwakste" tegen onze tafel, omdat wij steevast reageren....
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34420428
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef Sandersson het volgende:

[..]

Ik heb nou nooit dat als ik iets meemaak in het dagelijks leven, gelijk denk van .. laat ik hier dadelijk iets van gaan neerzetten op klaagbaak
Het overkomt mij dan ook al 5 jaar lang iedere keer als ik naar school fiets... behalve als 't vriest...dan moeten ze natuurlijk met de trein
(en ik laatste tijd ook steeds vaker )
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34421020
Ik dacht dat dat dus alleen bij mij voorkwam xD , Toen ik in de 3e zat fietste ik meestal met een flink tempo ( 20/25 km/u oid) flikkeren er een paar brugsmurfjes op hun bek, en naja ik kon niet meer uitwijken dus ik rij er lekker overheen. ( lui hadden niks btw)
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_34421455
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:10 schreef kloely het volgende:
echt super vet man
pi_34421606
quote:
Hoi!

Als ik op de fiets naar school zit moet ik door een paar straten waar veel scholieren fietsen, opzich niet erg, al is het wel erg kut, dat zij ineens, midden op het FIETSPAD stil gaan staan, omdat er óf een tas van de fiets afgeflikkert is, óf iemand moet zonodig een sigaret aansteken, óf dit, óf dat.
Ik erger me er dood aan 's ochtends vroeg.

Heb ik die ellende gehad, moet ik 's middags ook nog terug...
Fiets ik weer door dezelfde kleine kutstraatjes...fietsen er soms van die heel oude mensen voor me, die niet harder kunnen dan pak 'm beet 10 km per uur. Dat is het irritante dan nog niet... Maar die mensen stoppen soms ineens zonder aan te geven dát ze gaan stoppen omdat ze bekenden zien lopen op de stoep naast het fietspad Als ik er dan langsfiets, hoor je ook nog zoiets als: "de jeugd van tegenwoordig"

ik erger me dood

Daar zit maar 1 ding op:
Zelf ook in het midden rijden, maar net niet over de middenstreep. Als er een groepje aan komt fietsen, versnel je je gang, zet je schrap en keer je schouder iets extra naar buiten.
Let er wel op dat als je zelf klein bent (zoals ik) dat je dat niet bij iedereen kunt doen, omdat je dan zelf op de grond terecht kunt komen....
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone ŕ midi seize
pi_34422024
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:04 schreef Blinky het volgende:

[..]

Daar zit maar 1 ding op:
Zelf ook in het midden rijden, maar net niet over de middenstreep. Als er een groepje aan komt fietsen, versnel je je gang, zet je schrap en keer je schouder iets extra naar buiten.
Let er wel op dat als je zelf klein bent (zoals ik) dat je dat niet bij iedereen kunt doen, omdat je dan zelf op de grond terecht kunt komen....
wel een goed idee...
Klein ben ik niet met m'n 1.94
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34423005
Niets is zo vervelend als die josti's die iemand anders gaan inhalen terwijl jij hun aan t inhalen bent...
Die lullo's kijken gewoon niet naar achter als ze iemand gaan inhalen, levensgevaarlijk!
Ik steek je moeder in de fik!
pi_34423329
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef cheukert het volgende:
Niets is zo vervelend als die josti's die iemand anders gaan inhalen terwijl jij hun aan t inhalen bent...
Die lullo's kijken gewoon niet naar achter als ze iemand gaan inhalen, levensgevaarlijk!
Ook dat klopt helemaal...
Boel ergernissen in het verkeer als je zo kijkt
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34423749
Ja ik heb hetzelfde probleem..rij ook door drukke straatjes en daar heb je ook dat mensen soms zomaar oversteken, zonder eerst te kijken of het überhaupt wel kan en dan is d'r ook geeneens een zebrapad waar ze over willen steken. Of mensen die zomaar op het fietspad gaan lopen zonder ff te kijken of d'r nog een fietser komt. En allerergst is nog van die mensen die over zebrapad willen lopen, ik stop dan zodat ze door kunnen lopen en dan opeens gaan zij dan stoppen met lopen :S nah dan fiets ik weer mooi door hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2006 20:23:57 ]
pi_34423864
Of mensen met kinderen die denken dat ze alles kunnen maken Leer die kinderen dan eens fatsoenlijk uitkijken en oversteken
pi_34424023
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:22 schreef cheukert het volgende:
Of mensen met kinderen die denken dat ze alles kunnen maken Leer die kinderen dan eens fatsoenlijk uitkijken en oversteken
Mee eens!

Ook auto's die van parkeerplaatsen afkomen, niet kijken, neeeeee meteen doorrijden natuurlijk
Ben laatst nog tegen een auto aangereden man..niet normaal, niet mijn schuld trouwens, en die vrouw vatte 't ook goed op, zij wist dat het haar schuld was
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34424180
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef cheukert het volgende:
inderdaad, en dan worden zij boos dat ik niet even bel ofzo. Dat doen zij toch ook niet?
pi_34424365
Ik haal altijd in over de stoep. (als ik er niet langs kan dan) Gelukkig hier allemaal fietspaden met een hele laag verschil tussen pad en stoep.
pi_34424390
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:34 schreef HPoi het volgende:
Ik haal altijd in over de stoep. (als ik er niet langs kan dan) Gelukkig hier allemaal fietspaden met een hele laag verschil tussen pad en stoep.
Dan erger ik mij dus ook aan jou
...over de stoep inhalen schrik ik meestal van
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34424531
btw waarom zie ik zoveel mensen met kinderwagens op het fietspad lopen in TEGENGESTELDE richting???!!!?? Is die stoep te hobbelig voor het kind? Mijn speedygonzalesfiets (racefiets) komt veel harder aan hoor. (oke, binnen de bebouwde kom probeer ik het rustig aan te doen, toch nog tussen de 20-30 km/u btw)
pi_34424555
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dan erger ik mij dus ook aan jou
...over de stoep inhalen schrik ik meestal van
uhuh, beter dan bellen, dan ga je omkijken waardoor je mij of jezelf overhoop rijdt.
pi_34424607
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:38 schreef HPoi het volgende:
btw waarom zie ik zoveel mensen met kinderwagens op het fietspad lopen in TEGENGESTELDE richting???!!!?? Is die stoep te hobbelig voor het kind? Mijn speedygonzalesfiets (racefiets) komt veel harder aan hoor. (oke, binnen de bebouwde kom probeer ik het rustig aan te doen, toch nog tussen de 20-30 km/u btw)
Zolang ze maar rechtshouden vind ik het best...
Ik loop ook op t fietspad als t niet anders kan, maar dan wel in tegengestelde richting rechtshoudend, zo zie ik mensen aankomen en hinder ze niet...
pi_34424753
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:40 schreef cheukert het volgende:

[..]

Zolang ze maar rechtshouden vind ik het best...
Ik loop ook op t fietspad als t niet anders kan, maar dan wel in tegengestelde richting rechtshoudend, zo zie ik mensen aankomen en hinder ze niet...
Je hindert ze niet? Die kinderwagens nemen het halve foietspad in beslag! In een bocht naar links, met links struiken zie ik ze niet. Ik heb dan een bepaalde draai in die bocht genomen, daar kom je niet zonder moeilijk te gaan doen weer zomaar uit. Meestal rijdt er nog een kotertje met een klein fietsje, met zo'n gezichtsmepper (oranje zwiep vlag)

EDIT: Sorry verkeerd gelezen, jij loopt zonder kinderwagen op het fietspad, als er geen stoep is. (das goed) Ik heb het over mensen met kinderwagen op fietspad terwijl ernaast een stoep ligt.
pi_34424774
quote:
Ik fiets zelf ook hard...denk ongeveer 25 km per uur ofzo gemiddeld...en als je dan ineens moet remmen, of ergens voor uit moet wijken, dan is dat niet fijn
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34424920
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:37 schreef OMG het volgende:
-verhaal-
Ben het helemaal met je eens .
pi_34424929
Ook irritant, bij ons hier in de buurt is een basisschool met een zogenaamde schoolwoning, deze twee gebouwen zijn gescheiden door een voet- en een fietspad.
Als ik daar fiets op tijden dat er lessen beginnen of eindigen, of dat ze naar de gymzaal moeten of iets dergelijks, rennen al die kinderen, zonder ook maar een keer om te kijken het fietspad over..

Zo vaak als daar wel geen "ongelukken" gebeuren dat er mensen kinderen aanrijden... dat is niet normaal meer..

Toen ik nog op die basisschool zat, jaar of 5-6 geleden, toen werd ons iedere keer weer gezegd: kijk uit met het oversteken! en dat deden wij ook. Ik kan me NIET herinneren dat er een klasgenoot van mij ooit is aangereden
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:43:52 #58
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34427109
Inderdaad gek zo gaar, ik ook vanmorgen he ik reed over de brug, zoeen achterlijke vader met zijn kind achterop. Ik toeter 2x schuiftie niet, naja toen ging ik 5cm van zijn achterband afrijden en toen schoof hij opeens, zoeen gare gast alsof je dat niet hoort.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:45:30 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34427167
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad gek zo gaar, ik ook vanmorgen he ik reed over de brug, zoeen achterlijke vader met zijn kind achterop. Ik toeter 2x schuiftie niet, naja toen ging ik 5cm van zijn achterband afrijden en toen schoof hij opeens, zoeen gare gast alsof je dat niet hoort.
En nou in het Nederlands graag .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:49:44 #60
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34427347
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En nou in het Nederlands graag .
Alsof je dat niet kan begrijpen.
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:50:29 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34427381
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:49 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Alsof je dat niet kan begrijpen.
Ik moet er oprecht moeite voor doen
pi_34427834
Een toeter op je fiets, stoer hoor.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_34436774
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Geen ervaring met wat ik bedoel ofzo?
Teveel ervaring op Fok met dat gezeik over oudere mensen. Makkelijke doelgroep.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_34436848
En dan maar niet te spreken over scholieren die het zo leuk vinden om met zijn 3en naast elkaar te fietsen op een fietspad van net een meter breed.
Dan vraag je er om dat ik inhaal(ALS ik dan op een fiets rijd) via het grasveld/stoep en ze afsnij zodat er 1 op zn bek gaat
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:57:11 #65
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34437046
maat van me ging altijd tegen de fietstas aan fietsen
dan die kut koters van.. Wat moet je man!/Kijk uit lul!
hij er naast fietsen (door de berm heen desnoods).. maar trapte het hele zwikje om .
had soms ook wel momenten van. Doe normaal joh.. maar aan de andere kant

die gast moest je niet pissig maken want dan zag je het vuur in z'n ogen staan. (werkt(e) in een slagerij, zo sterk als een dijk. en is niet helemaal 100punten .. )

nog een impressie.. hij had echt nooit een trui aan.. (alleen tshirt dus). en als het regende/sneeuwde. deed ie z'n jas uit omdat die anders nat word . fietste hij daar in z'n t-shirt..
en god.. ik ben zeker 100x telaat op school gekomen dankzij hem..
ik: morgen opfietsen? hij: Jooo.... Ik: om 7:45? hij: is goed! ... en dankomt ie 15minuten telaat aanzetten

noujah was een leuke tijd

hij kreeg toen ook op de 1e schooldag van het jaar direct al een rode kaart (1e les ook nog)

[ Bericht 12% gewijzigd door Devilnl op 25-01-2006 09:03:22 ]
pi_34450471
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ook dat ken ik, zit ik met een groep vrienden aan de tafel in de kantine, duwt de "stoerste" brugger de "zwakste" tegen onze tafel, omdat wij steevast reageren....
Ja, dat is ook ellendig! Maarja, als je het bruggertje z'n gezicht onthoudt, kan je hem later altijd nog straffen.
je moeder op de maan
pi_34450545
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef Sandersson het volgende:

[..]

echt super vet man
zeker gepest als brugger
je moeder op de maan
pi_34452252
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:57 schreef Devilnl het volgende:
maat van me ging altijd tegen de fietstas aan fietsen
dan die kut koters van.. Wat moet je man!/Kijk uit lul!
hij er naast fietsen (door de berm heen desnoods).. maar trapte het hele zwikje om .
had soms ook wel momenten van. Doe normaal joh.. maar aan de andere kant

die gast moest je niet pissig maken want dan zag je het vuur in z'n ogen staan. (werkt(e) in een slagerij, zo sterk als een dijk. en is niet helemaal 100punten .. )

nog een impressie.. hij had echt nooit een trui aan.. (alleen tshirt dus). en als het regende/sneeuwde. deed ie z'n jas uit omdat die anders nat word . fietste hij daar in z'n t-shirt..
en god.. ik ben zeker 100x telaat op school gekomen dankzij hem..
ik: morgen opfietsen? hij: Jooo.... Ik: om 7:45? hij: is goed! ... en dankomt ie 15minuten telaat aanzetten

noujah was een leuke tijd

hij kreeg toen ook op de 1e schooldag van het jaar direct al een rode kaart (1e les ook nog)
Soms ben ik ook in staat tot het omver trappen van die lui
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34462041
Vandaag alweer... fietsende kinderen op de stoep, met hun moeder op de weg ernaast... als zo'n kind je bijna ramt, is het altijd JOUW schuld, want dat kind kan toch nog niet fietsen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34473330
Je moet je niet zo aanstellen Als je gewoon uitkijk gebeurt er helemaal niks.
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:35:13 #71
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_34473465
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef twisteddlogic het volgende:
precies. als je zolangzaam fietst gebeurt er idd niks
pi_34473534
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:35 schreef Devilnl het volgende:

[..]

precies. als je zolangzaam fietst gebeurt er idd niks
jawel, je valt om
pi_34474212
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:38 schreef woutabest het volgende:

[..]

jawel, je valt om
En dan krijg je dit: Vallende fietsers voor je
pi_34485456
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef twisteddlogic het volgende:
Blegh... 't gaat vanzelf langzaam achter zo'n groep
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34486658
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Blegh... 't gaat vanzelf langzaam achter zo'n groep
Dan ga je er toch voorbij
pi_34502224
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:02 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Dan ga je er toch voorbij
Dat kan niet als ze je er niet langs willen laten...
Over de hoofdweg is ook niet zo'n slim plan
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34596444
Het topic is dood
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:45:40 #78
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34597348
Mensen die met zijn 3en naast elkaar fietsen ik ga der dan vet kort langs hoor met me stuur, boeie ik val toch niet.

Uiteraard toeter ik als ik ze zo zie rijden
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 30 januari 2006 @ 12:08:27 #79
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_34608994
Nog zo'n prachtig verschijnsel: Van die brugkutjes die al kwebbelend op de weg fietsen en dan elkaars stuur vasthouden! En dan het liefst met z'n 5-en naast elkaar
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
pi_34609217
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:08 schreef Sunjammer het volgende:
Nog zo'n prachtig verschijnsel: Van die brugkutjes die al kwebbelend op de weg fietsen en dan elkaars stuur vasthouden! En dan het liefst met z'n 5-en naast elkaar
Ja, of in plaats van het stuur, de arm/pols van de persoon die ernaast fietst.
Waar dat vandaan komt en wat het nut ervan is... . Erg irritant in ieder geval.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:26:39 #81
78498 classpc
I don't like change
pi_34609502
Erg irritant ja. En dan fietsen ze meestal ook nog zo traag

Als ik loop ben ik nog sneller
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_34610492
auto's die op fietspad gaan staan,moet je er omheen rijden
dan zijn er weer van die irritante gasten die beginnen te toeteren omdat je dat doet
ja moet je dan,kan namelijk niet door die auto heen

of dat ze in eens rechts afslaan zonder het aan te geven,knal je er bijna op
Salsa Espańola
pi_34615183
quote:
Ik loop soms ook op het fietspad me me kinderwagen.
Al moet ik zegge hier waar ik woon ligge idd op sommige plekken
hele hobbelige en ouderwetse bestraating.
Al is nie voor me kind maar voor jezelf, loopt gewoon niet lekker.

Btw: Ik kijk natuurlijk wel uit voor de (brom)fietsers hé!!

[ Bericht 4% gewijzigd door As op 30-01-2006 15:51:18 ]
pi_34615431
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:04 schreef Salsagirl het volgende:
auto's die op fietspad gaan staan,moet je er omheen rijden
dan zijn er weer van die irritante gasten die beginnen te toeteren omdat je dat doet
ja moet je dan,kan namelijk niet door die auto heen

of dat ze in eens rechts afslaan zonder het aan te geven,knal je er bijna op
Blijft kut ja
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34786411
Het topic is dood
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34791605
wat een kut-kick
pi_34798142
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:01 schreef woutabest het volgende: