probleem is dat we in minder als een week een compleet buisness plan moeten schrijven, dus ERG weinig tijd hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:26 schreef Integrity het volgende:
Ik zou je marktonderzoek anders uitvoeren, als ik jou was. Correcte vragen stellen en mensen interviewen.
Wij hebben een businessplan binnen een dag geschreven. Voor school is dat wel te doen :p. Kun je geen deskresearch uitvoeren?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:28 schreef sexymofo het volgende:
[..]
probleem is dat we in minder als een week een compleet buisness plan moeten schrijven, dus ERG weinig tijd hebben
Of je ontwikkelt een chocolademelk die wel lekker is op waterbasis. Moet te doen zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
Probleem is dat je dan Melk in je senseo moet gooien (immers chocolademelk op waterbasis is vies) En melk laat troep achter in dat apparaat.
Nou er zijn er al een hoop op de markt en die ik geproefd heb waren niet echt een succes. Je mist gewoon de romigheid van de melk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Of je ontwikkelt een chocolademelk die wel lekker is op waterbasis. Moet te doen zijn lijkt me.
Moet je die van nestle eens proberenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nou er zijn er al een hoop op de markt en die ik geproefd heb waren niet echt een succes. Je mist gewoon de romigheid van de melk.
Maar bij al die soorten op waterbasis MENG je het poeder met het water. Dat geeft nog best een goed resultaat (bijv. van Nescafe). Maar, zoals ik hierboven ook al zei, een Senseo mengt niet. Het water stroomt alleen door het filter waardoor aroma's in het water komen. Je krijgt dan een soort helder water met chocoladesmaak lijkt mequote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Of je ontwikkelt een chocolademelk die wel lekker is op waterbasis. Moet te doen zijn lijkt me.
Ook daar zijn weer oplossingen voor te vinden, zoals een stabiele vrijgave van de stof zelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
Maar bij al die soorten op waterbasis MENG je het poeder met het water. Dat geeft nog best een goed resultaat (bijv. van Nescafe). Maar, zoals ik hierboven ook al zei, een Senseo mengt niet. Het water stroomt alleen door het filter waardoor aroma's in het water komen. Je krijgt dan een soort helder water met chocoladesmaak lijkt me
Daar dacht ik dus ook het eerste aan. Heb ooit 1 keer een kopje koffie uit zo'n automaat gehaald.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Hmm, het lijkt me wel iets, alleen moet je dan niet je senseo goed naspoelen? Anders heb je zo'n koffie met chocoladesmaak daarna.
Er zijn wel een aantal water-chocolademelk-soorten die lekker zijn hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nou er zijn er al een hoop op de markt en die ik geproefd heb waren niet echt een succes. Je mist gewoon de romigheid van de melk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |