abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34409271
Voor school moeten we een bedrijfje opstarten, en in navolging van de koffie en thee pads zaten wij er aan te denken om cacao pads te maken.
Denken jullie dat hier een markt voor zou zijn?
Hoe je een poll maakt moet ik nog even uitzoeken, dus die komt nog
pi_34409304
Voor de senseo bedoel je? Ik denk dat dat wel te verkopen valt, maar ik geloof dat dat al bestaat, of dat er al een patent voor is.
pi_34409318
Ik denk dat het een niche markt is, ook omdat apparaten die pads gebruiken vaak bepaalde technieken gebruiken die voor dat schuim zorgen, en cacao pads daar misschien niet voor geschikt zijn.

Maar als mijn Senseo een goed kopje chocolademelk kon maken zou ik het wel eens kopen, ja hoor.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:25:17 #4
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34409333
Hmm, het lijkt me wel iets, alleen moet je dan niet je senseo goed naspoelen? Anders heb je zo'n koffie met chocoladesmaak daarna.
Verder is er enig risico omdat DE/Philips zijn pads systeem steeds strikter gaat beschermen.
[KNE]-Mod
pi_34409357
Ik zou je marktonderzoek anders uitvoeren, als ik jou was. Correcte vragen stellen en mensen interviewen.
pi_34409414
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:26 schreef Integrity het volgende:
Ik zou je marktonderzoek anders uitvoeren, als ik jou was. Correcte vragen stellen en mensen interviewen.
probleem is dat we in minder als een week een compleet buisness plan moeten schrijven, dus ERG weinig tijd hebben
pi_34409448
wel een goed idee moet ik zeggen. alleen ben ik bang dat het in de zomermaanden het niet echt hard zal lopen
pi_34409699
hmm crap, dit zal wel onder voeding vallen, en dan mag het niet ivm aansprakelijkheidsverzekering
doet maar op slot
pi_34409875
Choco pads??
lijkt me idd niet echt iets..

Ooit aan paddo-thee-pads gedacht?
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_34409884
Denk niet dat het technisch mogelijk is om chocolademelk te maken met een senseo. Bij chocolademelk zul je poeder oid in het kopje zelf moeten mengen met water. Bij een pad blijft alles 'vaste stof' in de pad zitten en krijg je een waterige substantie. Bij koffie en en thee is dat juist de bedoeling, maar chocolademelk volgens mij niet...

En als het technisch gezien wel kan zou ik het misschien wel kopen. Al drink ik liever koffie en kun je voor chocolademelk net zo goed van die zakjes kopen

BTW. theepads lijken me wel een gat in de markt (heb het tenminste nog nooit gezien). Ik drink niet vaak thee omdat het zo'n (relatief) gekloot is met een theezakje enzo als je 1 kopje wilt zetten, maar als het net zo makkelijk gaat als senseo-koffie zou ik het wel vaker drinken.
pi_34409920
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:28 schreef sexymofo het volgende:

[..]

probleem is dat we in minder als een week een compleet buisness plan moeten schrijven, dus ERG weinig tijd hebben
Wij hebben een businessplan binnen een dag geschreven. Voor school is dat wel te doen :p. Kun je geen deskresearch uitvoeren?
pi_34409970
Probleem is dat je dan Melk in je senseo moet gooien (immers chocolademelk op waterbasis is vies) En melk laat troep achter in dat apparaat.
pi_34410149
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:49 schreef SterkStaaltje het volgende:
Probleem is dat je dan Melk in je senseo moet gooien (immers chocolademelk op waterbasis is vies) En melk laat troep achter in dat apparaat.
Of je ontwikkelt een chocolademelk die wel lekker is op waterbasis. Moet te doen zijn lijkt me.
pi_34410737
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:55 schreef Integrity het volgende:

[..]

Of je ontwikkelt een chocolademelk die wel lekker is op waterbasis. Moet te doen zijn lijkt me.
Nou er zijn er al een hoop op de markt en die ik geproefd heb waren niet echt een succes. Je mist gewoon de romigheid van de melk.
pi_34410906
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Nou er zijn er al een hoop op de markt en die ik geproefd heb waren niet echt een succes. Je mist gewoon de romigheid van de melk.
Moet je die van nestle eens proberen
pi_34410929
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:55 schreef Integrity het volgende:

[..]

Maar bij al die soorten op waterbasis MENG je het poeder met het water. Dat geeft nog best een goed resultaat (bijv. van Nescafe). Maar, zoals ik hierboven ook al zei, een Senseo mengt niet. Het water stroomt alleen door het filter waardoor aroma's in het water komen. Je krijgt dan een soort helder water met chocoladesmaak lijkt me
pi_34410975
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:22 schreef Palomar het volgende:

[..]

Maar bij al die soorten op waterbasis MENG je het poeder met het water. Dat geeft nog best een goed resultaat (bijv. van Nescafe). Maar, zoals ik hierboven ook al zei, een Senseo mengt niet. Het water stroomt alleen door het filter waardoor aroma's in het water komen. Je krijgt dan een soort helder water met chocoladesmaak lijkt me
Ook daar zijn weer oplossingen voor te vinden, zoals een stabiele vrijgave van de stof zelf.
pi_34415702
afgezien of het mogelijk is; ik ben er iig voor!
pi_34438642
Nee
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:30:54 #20
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_34439091
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef ThE_ED het volgende:
Hmm, het lijkt me wel iets, alleen moet je dan niet je senseo goed naspoelen? Anders heb je zo'n koffie met chocoladesmaak daarna.
Daar dacht ik dus ook het eerste aan. Heb ooit 1 keer een kopje koffie uit zo'n automaat gehaald.

Nooit weer!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_34516139
Mij lijkt het wel lekker en makkelijk maar ik denk ook dat het ivm de smaak niet heel handig is.

SBRM?
pi_34518040
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Er zijn wel een aantal water-chocolademelk-soorten die lekker zijn hoor Weet niet precies welke merken dat zijn, maar was prima te drinken

Ik zou dus ook wel interesse hebben! Maar ik denk dat je inderdaad te maken hebt met de koffie-smaak die nog in het apparaat hangt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Impry op 27-01-2006 16:02:32 ]
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:22:22 #23
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_34518799
Als het mogelijk zou zijn; Ja!!! Of een choco/koffie pad lijkt me ook wel wat...Chocolade Koffie blijft lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')