Geniaal, wat een zieke gast... Beelden kunnen zo door naar Punk'd, of als extra op de DVD'squote:"‘24’ Chaos as Actress Kirshner Is Arrested for Drug Use"
Zucht. Waarom leest niemand mijn postsquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Was ook wel te verwachten, natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef Wytze het volgende:
Ligt het aan mij of is Chloe ineens cute ?
Ik vind der leuk
wtf doe je dan hier?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:49 schreef dady het volgende:
Chle mogen ze van mij afschieten, raar wijf.
Ik heb seizoen 1 t/m 3 gemist, ben ze nu allemaal aan het binnehalen, ben nog een tijdje zoet
Ik had het wel gelezen, maar ik geloofde het niet door de datum die erbij stondquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:53 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zucht. Waarom leest niemand mijn posts![]()
Dat voorval is van eind seizoen 4 (alleen nu pas geplaatst, omdat Carlos het pasgeleden tegen iemand zei in een interview).
Toen Tony en Mandy scenes hadden in een soort van hotel. DOH!![]()
"On the sixth day, God said "Let there be no Jack Bauer." On the seventh day, God was torture."quote:Op woensdag 25 januari 2006 02:37 schreef Leshy het volgende:
http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty
-
Blackjack is ookquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:57 schreef pinominie het volgende:
Het is soms jammer hoeveel aandacht djek krijgt, ik ben een steeds grotere fan van Curtis aan het worden, je werk gewoon doen volgens de regels kan schijnbaar ook nog...
Ik ben seizoen 5 al wel aan het kijken vriend. Overigens is het contrast tussen deze seizoenen ook erg leuk.quote:
Seizoenen 4 en 5 kijken terwijl je 1 t/m 3 nog niet gezien hebt. Met the simpsons kan dat misschienquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:04 schreef dady het volgende:
[..]
Ik ben seizoen 5 al wel aan het kijken vriend. Overigens is het contrast tussen deze seizoenen ook erg leuk.
Misschien niet, maar kon de serie wel altijd goed volgen. Misschien ook wel totaal niet, maar dan zullen de puzzelstukjes nu wel langzaam gaan vallen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Seizoenen 4 en 5 kijken terwijl je 1 t/m 3 nog niet gezien hebt. Met the simpsons kan dat misschien, maar met 24 lijkt me dat nou niet ideaal.
Ach ja, zolang jij maar lol hebtIk heb al moeite om door seizoen 5 heen de 24-boeken te lezen.
Als je het eenmaal zo ver geschopt hebt tot president dan word alles voor je gedaan, je hoef zelf geen vinger uit te stekenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Richardfun het volgende:
Net ep5 nog een keer gekeken, en op een gegeven moment als ze Jack naar CTU brengen zegt Jack iets van "I guess I wasn't invisible enough". Waarom is hij dan ook in de States gebleven, en zo dichtbij LA (in ep1 of 2 vloog hij met een chopper in 10 minuten naar LA of zo, dus hij zat toch wel om de hoek).
En ik weet nu ook precies waarom die Logan zo'n rat is. Hij geeft alles en iedereen de schuld van alles wat er mis gaat, en heeft nooit ideeen over hoe dingen moeten worden opgelost. Het is altijd "fix it!" of "Just make it happen".
jah idd aflevering 2 minuut 19 en 10- seconden. stukje met Wayne palmer en Jack en die muziek perfect. Zo mooi, zo gevoelig kreeg er kippenvel van, en dan naar Martha Logan toe, met fade beelden op de tv van palmer..quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:53 schreef CloudStrife het volgende:
Mag ik nog even laten weten dat de muziek van Sean Callery weer geweldig was.
Vooral end splitscreen van aflevering 5, en van aflevering 2
De VS zijn gigantisch groot.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Richardfun het volgende:
Net ep5 nog een keer gekeken, en op een gegeven moment als ze Jack naar CTU brengen zegt Jack iets van "I guess I wasn't invisible enough". Waarom is hij dan ook in de States gebleven, en zo dichtbij LA (in ep1 of 2 vloog hij met een chopper in 10 minuten naar LA of zo, dus hij zat toch wel om de hoek).
Idd, echt mooi gedaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
jah idd aflevering 2 minuut 19 en 10- seconden. stukje met Wayne palmer en Jack en die muziek perfect. Zo mooi, zo gevoelig kreeg er kippenvel van, en dan naar Martha Logan toe, met fade beelden op de tv van palmer..
Oprecht, een eerbetoon RIP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |