quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zou zo'n beetje het enige kunnen zijn waar jij meer van hebt.
Ik ken een heel leuk spelletje.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef Twoflower het volgende:
Ow, jullie gaan wel opeens heel snel hoor. Het lijkt [HOMO] wel
ik doe nieteens meequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik ken een heel leuk spelletje.
Het heet "rot op" .
Dan is de één em en die moet de ander met rust laten.
Tikkie, jij bent em.
Nuuh, vind ik nou niet echt een bijzonder leuk bedacht spelletje.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik ken een heel leuk spelletje.
Het heet "rot op" .
Dan is de één em en die moet de ander met rust laten.
Tikkie, jij bent em.
Ach, jij gebruikt tenminste PI's.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef mcDavid het volgende:
...nou begin IK het idee te krijgen dat men mij niet zo lief vind hier
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Barb het volgende:
Is mijn verwarming zomaar uitgevallen!!!
Geen wonder, datrothumeur,
.
En die koude klauwen,.
En dat moeten wij geloven?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar baseer je dat op
p.s. heb hem *nog* niet aan!
Dit was natuurlijk een verkapte tvp-postquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef Twoflower het volgende:
Ow, jullie gaan wel opeens heel snel hoor. Het lijkt [HOMO] wel
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Dave het volgende:
Ach, jij gebruikt tenminste PI's.
Goh. Wat gek.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef mcDavid het volgende:
...nou begin IK het idee te krijgen dat men mij niet zo lief vind hier
En hij wil niet meer aan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Barb (Uierin) het volgende:
Is mijn verwarming zomaar uitgevallen!!!
Pardon?quote:
Er is een verschil tussen iemand lief vinden, en iemand waarderen omdat ie de moeite neemt om na te denken over een post icoon.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is nog géén argument om iemand wel of niet lief te vinden
Ik kan überhaupt geen één argument bedenken waarom ik iemand op internet lief zou moeten vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
dat is nog géén argument om iemand wel of niet lief te vinden
bedankt dat je dat nog even meldtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk een verkapte tvp-post
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:52 schreef Barb het volgende:
[..]
Pardon?
Ow sorry, ben jij misschien mijn beste vriendin die zich uitgeeft voor kloon?
Of mijn buurvrouw?
Wacht, nee, je bent vast een van mijn kutcollega's..
Jawel,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Dave het volgende:
En hij wil niet meer aan?
Oh, nou ga ik je gelijk geven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik kan überhaupt geen één argument bedenken waarom ik iemand op internet lief zou moeten vinden.
NJ, ik hou van je,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Dave het volgende:
Er is een verschil tussen iemand lief vinden, en iemand waarderen omdat ie de moeite neemt om na te denken over een post icoon.
ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand lief vinden, en iemand waarderen omdat ie de moeite neemt om na te denken over een post icoon.
goed puntquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik kan überhaupt geen één argument bedenken waarom ik iemand op internet lief zou moeten vinden.
Oh! Ik stop er meteen mee!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Dave het volgende:
Ba-harb! Ik pies in m'n broek.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:53 schreef Barb het volgende:
[..]
quote:
Sommige mensen hier kennen elkaar IRL. En NJ is gewoon erg goed in bed. Ik vind hem ook lief.quote:
Ik heb verder niets tegen potten hoor, maar ze moeten niet aan m'n newbies komen.quote:
Lief vinden en houden van is in mijn beperkte wereld niet hetzelfde.quote:
ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Sommige mensen hier kennen elkaar IRL. En NJ is gewoon erg goed in bed. Ik vind hem ook lief.
Je mag ze hebben, Dave, dubbel en dwars, van onder en boven en natuurlijk bij voorkeur van achter.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:57 schreef Dave het volgende:
Ik heb verder niets tegen potten hoor, maar ze moeten niet aan m'n newbies komen.
doe dat dan ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:58 schreef Barb het volgende:
[..]
Lief vinden en houden van is in mijn beperkte wereld niet hetzelfde.
G*d, can't believe I'm explaining this,.
Nou, mcDavid mag langs komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef Barb het volgende:
[..]
Je mag ze hebben, Dave, dubbel en dwars, van onder en boven en natuurlijk bij voorkeur van achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |