Oke jij bent zieliger dan ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef Nawien het volgende:
Ik heb geen idee. Ik ben geslaagd voor me MBO ICT beheer BOL 4 opleiding en ik heb vakantie. Ik zit thuis bacardi te drinken en ga zo een blowtje roken. De zon schijnt hier fel iig in Den Haag![]()
oooh ik dacht dat het over het oude weer was.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:45 schreef Thrilled het volgende:
klagen over de kou doe je maar in een ander topic, dit gaat over zielige mensen..
nu al vakantie?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef Nawien het volgende:
Ik heb geen idee. Ik ben geslaagd voor me MBO ICT beheer BOL 4 opleiding en ik heb vakantie. Ik zit thuis bacardi te drinken en ga zo een blowtje roken. De zon schijnt hier fel iig in Den Haag![]()
Ga jij dan maar eens in je blootje 10 kilometer fietsen, klaagmans!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef Thrilled het volgende:
ik kom net thuis, vraagt mn stiefma: hey hoe was het? was koud vanochtend he?
Mens, het is -3 , dat is niet koud, dat is warm voor deze tijd van het jaar... elke dag weer, was best koud vanochtend he? ik zeg elke keer nee, en elke keer antwoord zij: niet koud zegt ie, hah, ik dacht dat ik dood ging vanochtend...
Mens, zeik niet, wat voor watje ben je!?![]()
Dus mensen, het is niet koud!!
Slechte wannabe modquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:53 schreef Razor21 het volgende:
Ok genoeg gespeeld hier graag weer verder : Klaag hier over de kou![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:47 schreef Nawien het volgende:
En wat voegt dit toe aan dit topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:54 schreef Nawien het volgende:
Voor de wankers die mij niet geloven(echt dat ik hier tijd aan besteed
![]()
)
Mailtje van mijn begeleider van school uit.
Nawin,
Zie bijlage. Je bent geslaagd, gefeliciteerd !
Eindcijfers BPV:
Verslagen: 7,5
Praktijk: 7,0
De champagne kan open.
Mvg
[censored]
Dat zal dan nog lastig wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:52 schreef Nawien het volgende:
en in Februarie begin ik aan me HBO opleiding (Technische Informatica)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |