met comma's, uitroeptekens, punten, etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:40 schreef Jill-RMC het volgende:
en in het nederlands?
waar kanje dat downloaden ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef SchnappiSchnap het volgende:
...en wanneer ga je nu een leven zoeken?
nee hoor ik ben nog steeds uber populair bij de tweakerts, en ja ik kom hier wel vervelend doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
weggepest bij tweakers en nu kom je hier vervelend doen?
jawel hoor, je kan zo gezellig mee tweaken (knijpen/trekken).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wil je mij introduceren op tweakers? ik wil ook populair zijn![]()
hehe sgat ik gebruik PNP, alleen die priv die ik had daar waren dus de offsets verkeerd van.. vandaar dat ik ff wou klagen. En wmf is wel leuk alleen ik hou niet zo van handmatig spammen en shit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:32 schreef PaRaR het volgende:
Ah ... zo'n scriptkiddie die een botje heeft gevonden via google en aan een vriendje heeft gegeven om uit te proberen. Leuk he, jochie
en daarbij, dcom135 is oud. Probeer PNP, of meer recentelijk, WMF eens.
Succes kereltje
toch echt welquote:
hehe ik mag mn gal toch wel even spuien over die bots die ik geupdate heb die een brakke pnp offset hadden ( niet dat ik de goeie offsets niet hebquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:02 schreef PaRaR het volgende:
Dan moet je minstens een stuk of 10k bots hebben ... en mensen die dat hebben gaan daar niet over spuien op publieke fora. Geloof me.
http://en.wikipedia.org/wiki/Botnetquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:43 schreef Woutey het volgende:
waar de fuck zijn pnp bots en offsets voor?
hendig sjiek tochquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Duidelijke taal van TS!
ik snap er geen ruk van!
Wat hij zij..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Tjabbo het volgende:
I don't know what the fuck you just said,
So here's a catfish eating a basketball
[afbeelding]
Waarom zou je populair op Tweakers willen zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wil je mij introduceren op tweakers? ik wil ook populair zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |