Omdat ik mijn mountainbike nauwelijks gebruik, verkoop ik hem nu. Er is nauwelijks op gereden, wat zeker te zien is aan de banden
![]()
Tevens verkoop ik nog een goedekope herenfiets in
DIT topic
Dit is oorspronkelijk een Kyoso K7000 mountainbike. An sich was het een aardige fiets, maar toch heb ik besloten om hem om te bouwen. Samen met een collega heb ik de volgende dingen veranderd:
- Het frame is oranje gespoten
- Er zijn stickers van ScottUSA aangebracht
- De voorderailleur is vervangen voor een Deore derailleur (was acera)
- Beide velgen zijn vervangen voor zwarte Vuelta velgen met dikke, zwarte spaken
- Beide naven/assen (weet t goede woord niet meer :p) zijn vervangen voor Deore LX (zie foto)
- Het stuur is ingekort. Het originele stuur was veel te lang. Onhandig voor in de bossen.
- Er zijn 2 bidonhouders op gezet
- Extra brede banden (2.125) voor gebruik in de bossen.
- Voorvork vervangen voor een Suntour SR met instelbare vering
Verder krijg je erbij:
- Cateye Velo 7 fietscomputer
- Axa spiraalslot
- Smart White Led voorlicht. Achterlicht heb ik ook maar dat doet t niet meer.
De fiets heeft nog de volgende specificaties:
- Alumunium frame
- 26" velgen/banden
- 24 versnellingen acera/deore
Zoals je op de foto kunt zien is er een beschadiging aan de linkerachterkant. Dit komt van het staan in de schuur. Ik heb echter de originele lakkleur (spuitbus) nog, dus deze krijg je erbij.
Verder ziet de fiets er nog prima uit. Er is zeer weinig op gereden. Hoogstens 4 bosritten mee gemaakt. Daarna is de fiets nauwelijks nog gebruikt.
Zoals je op de foto's kunt zien is de fiets niet gepoetst, maar daar moet je maar even doorheen kijken :p Hij is overigens wel goed gesmeerd, dus geen roestvorming op ketting/derailleur oid.
FOTO'S
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn prijs is
¤200,-. Fiets te bewonderen/op te halen in Maastricht.
[ Bericht 1% gewijzigd door Reneuh op 24-01-2006 14:47:50 ]