50 is 50 huilie dat weet jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:07 schreef julienj het volgende:
Hoi,
Rij ik net lekker door Amstelveen met heerlijk hardcore aan met n gangetje van 55km/h, word ik getracteerd op n blauwe flits![]()
van voren, lekker na je nachtdienst
![]()
Mijn klacht geflitst worden terwijl je rustig naar huis rijd na je werk![]()
Hier word ik tenminste niet geflitstquote:JE MOET JE MUIL HOUWE !
Meestal corrigeren ze op 4 kilometer of zo. Dus als het goed is krijgt ie boete voor 1 km te hard.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:38 schreef funkmaster het volgende:
zuur....ik rij ook meestal 55 op de teller, ik denk dan altijd dat je tellerafwijking- en flitscorrectie hebt en dat je dan gewoon niet geflitst wordt??....is dat eigelijk wel zo?
1km p/uur te hardquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Meestal corrigeren ze op 4 kilometer of zo. Dus als het goed is krijgt ie boete voor 1 km te hard.![]()
Ik heb even voor alle zekerheid een boete er bij gepakt die ik laatst van mijn vrouw binnen kreeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:44 schreef funkmaster het volgende:
[..]
1km p/uur te hard, "foei meneer u hebt het gaspedaal 0,07mm tever ingetrapt"
![]()
ja die 4 km correctie was ik me van op de hoogte...(heb helaas genoeg naslagmateriaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:48 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb even voor alle zekerheid een boete er bij gepakt die ik laatst van mijn vrouw binnen kreeg.Ze reed 61 en na de meetcorrectie bleef er 57 over. Dus idd 4 km.
Hoe het zit met de afwijkingen weet ik niet maar dat ze er zijn staat vast. Bij mij in de buurt staat een paal die je snelheid aangeeft als je langsrijd. Ik heb het een keer gechecked toen ik er met mijn eigen auto langs kwam, en later de auto van mijn vrouw en een bedrijfswagen. Daarbij reed ik alle keren precies 50. Ik had met de 3 auto's een verschil van 47 t/m 53, er van uitgaand dat de paal deugd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja die 4 km correctie was ik me van op de hoogte...(heb helaas genoeg naslagmateriaal), maar hoe zit dat met je meter correctie? in hoeverre klopt je snelheidsmeter in je auto...? heb ooit een keer een tabel gezien kan ik me herinneren in de Autoweek ofzo, dat ie eigelijk altijd meer aangeeft dan dat je daadwerkelijk rijd
30quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:41 schreef julienj het volgende:
Had wel 2 flitsen voor de prijs van 1![]()
![]()
Achja weer ¤28 naar onze grote vriend Zalm![]()
![]()
Nadat de foutcorrectie is toegepast hequote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:44 schreef funkmaster het volgende:
[..]
1km p/uur te hard, "foei meneer u hebt het gaspedaal 0,07mm tever ingetrapt"
![]()
laatst een hele test gelezen dat een navigatie minder naukeurig is dan een autosnelheidsmeter, verschilt ook heel erg per nav. systeem! oppassen dus!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:04 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn tomtom zegt dat ik 120 rijd als er 130 op de teller staat. Dus ik rij standaard 130 op de teller.
108 op de teller is 100
53-55 op de teller is 50, maar dat is zo'n kleine marge dat ik hem maar gewoon op 50 hou.
Ik ken die paal idd maar had slecht geslape vanachtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:09 schreef Klonk het volgende:
geflitst worden door een vaste paal die je vast wel weet te te staan is trouwens ook wel een beetje suf
het was een vaste flitspaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
En je hebt die agent niet eens in elkaar geslagen? Ik bewonder je geduld met dat volk
Vreemd eigenlijk. S is immers gelijk aan V maal T. Als ik gedurende een bepaalde T een constante V rijd, mag je logischerwijs aannemen dat de daaruit voortvloeiende S juist is. De afwijking is bij voldoende meetwaardes te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:43 schreef funkmaster het volgende:
[..]
laatst een hele test gelezen dat een navigatie minder naukeurig is dan een autosnelheidsmeter, verschilt ook heel erg per nav. systeem! oppassen dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |