kun je beter een muizenval nemenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar heb je al eens een kat overwogen? Of is dat niet toegestaan/geen optie?
niet toegestaan. Daarbij hou ik niet van katten en brengen ze je muizen ipv dat ze je er vanaf helpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar heb je al eens een kat overwogen? Of is dat niet toegestaan/geen optie?
een muizenval loopt niet net zo lang achter het beest aan tot ie dood isquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
kun je beter een muizenval nemen
ja het wordt de keuken sowieso. Ik ga nu even op pad met m'n vriendjesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:53 schreef MissHobje het volgende:
C: Hebben jullie een gezamelijke eet plek ofzo ? bv.. keuken.. en daar dan bij eten voor het grijpen die krengen neerleggen.. geheid dat er gegild gaat worden
![]()
Neem nochtans van mij aan, leen voor anderhalve dag 1 degelijke kat (geen zo'n rotverwent beest dat alleen een sofa kent) en je bent van je muizenprobleem af hoor ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
niet toegestaan. Daarbij hou ik niet van katten en brengen ze je muizen ipv dat ze je er vanaf helpen.
Ik heb al een hond. Whiskey![]()
een muizenval wacht z'n prooi sluw af. Dat is de meest succesvolle jachtmethodequote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een muizenval loopt niet net zo lang achter het beest aan tot ie dood is
Geweldigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja het wordt de keuken sowieso. Ik ga nu even op pad met m'n vriendjes![]()
Some whiskey will do the jobquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Neem nochtans van mij aan, leen voor anderhalve dag 1 degelijke kat (geen zo'n rotverwent beest dat alleen een sofa kent) en je bent van je muizenprobleem af hoor ...
Muizenvallenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:55 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
een muizenval wacht z'n prooi sluw af. Dat is de meest succesvolle jachtmethode![]()
nee ik lag te slapen van 19.00 tot 23.00 ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:59 schreef faculty het volgende:
jij gaat dus op pad.. vind niets maar komt erachter dat er twee dode muizen liggen.. gaat niet terug naar je bed maar dit ff melden op fok :S
quote:
*popcorn pakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:13 schreef PLAE@ het volgende:
haha er is een huisgenoot naar het toilet. ik hoop dat ie ff de keuken checkt![]()
quote:
waterkonijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
hoe kan een mens nu bang zijn van een simpel muisje ...
Ach, het zal de moderne stadsgeest van de "jeugd" wel zijntoen ik jouw leeftijd had haalde ik bij mijn grootouders nog de ratten uit de stallingen van de kleine fermette. ..
![]()
Tjah, sommigen kunnen het zich wellicht niet voorstellen, maar het vlees van bv een muskusrat is dus eigenlijk écht wel "heerlijk". (al weet je best niet wat je eet natuurlijk)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
waterkonijn
Ik denk dat ik #3 dan ook op ga peuzelen ipv m'n huisgenoten mee laten schrikken
Damn, dat is lang geleden! ga ik dadelijk installeren!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
![]()
*quake2 gespeeld heeft
Of ze vinden de muis pas als er één al een kom gegeten heeft. Beetje overdreven, en als iemand daarna dit topic tegenkomt weet ik niet of ze ermee kunnen lachen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 05:40 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Je kan er ééntje in een doos ontbijtgranen steken. Als ze dan 's ochtends een kom volgooien... ligt er een muis in![]()
Ik denk dat je vooral je stofzuiger hoort in dat gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:11 schreef RainofDeath het volgende:
Zet eens een flinke stofzuiger tegen dat gat aan, als je dan wat gepiep hoord dan weet je hoe laat het is![]()
Nu liggen ze ergens te rotten?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:37 schreef Mieks het volgende:
Ik heb op mijn vorige kamer ook muizen gehad.
De huisbaas was overleden dus het hele huis was leeggehaald behalve de mijne en 2 andere kamers.
De eerst muis is doodgeslagen door mijn huisgenootwas een vrij goor gezicht maar oke
daarna heb ik muizengif gekocht, en op drie schaaltjes in mn kamer gezet. toen ik na t weekend weer op mn kamer kwam waren de schoteltjes leeg en heb ik nooit meer muizen gehoord![]()
Muizenval kan ook, maar dan moet je ze alsnog zelf weg gooien enzo![]()
Uhm, ja denk t welquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu liggen ze ergens te rotten?
Ze hadden vast al op je wraakactie gerekend, nadat ze eerst 2 dode muisjes bij jou in een emmer gooidenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
Even een update:
Er liggen gewoon 2 muizen op de vloer in de keuken en niet bepaald buiten het zicht al zeg ik het zelf. En nog niemand die ze heeft opgemerkt![]()
![]()
of opgeruimd.
en die muizen zijn weer het haasjequote:Op woensdag 25 januari 2006 00:58 schreef Maisnon het volgende:
het mooie is ook, het zijn zulke kleine kutbeestjes, ze doen niks en kijken kei liev, maar ik knijp em wel altijd enigzins als er een in de kamer zit. Gelukkig hebben wij een poesen die is er vaak als de kippen bij, om maar in de beestentrend te blijven zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |