abonnement Unibet Coolblue
pi_34413229
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef CarDani het volgende:

[..]

Waarom heb ik die gave dan niet. Ik zou het iig niet misbruiken. Het is niet eerlijk.
In principe heeft iedereen gaven, ook paranormale gaven dus.
Het valt te ontwikkelen schijnbaar.
We hebben ooit eens via msn iemand geholpen in een vermissingszaak, we kregen met drie dames beelden door van een bepaalde plaats.
Helaas heb ik erna nooit meer gehoord hoe het allemaal is afgelopen dat is wel jammer dan.
Verder eens een foto geread van een verdwenen meisje, het voelde niet verkeerd oid en dat bleek ook wel ze was weggegaan met haar vriendje, en kwam later gewoon weer thuis.
Toch ben ik best onzeker op dit vlak enne liever doe ik het niet omdat ik altijd bang ben dat ik het mis heb.
En verder heb ik vaak foto's geread van mensen en die dingen klopten allemaal en het waren allemaal dingen die ik niet kon weten!
Snap bij God niet waar die informatie vandaan komt allemaal
het is zoiets vreemds en vaags dat paranormaal zijn.
pi_34413262
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef onemangang het volgende:

[..]

Ach daar hebben weer een 'van horen zeggen' geval. Het is ALTIJD 'van horen zeggen' in dit geval.

Mediums doen het in televisieseries beter dan in de realiteit. In de realiteit lopen ze alleen maar in de weg en weten niets toe te voegen aan een onderzoek. Claims komen alleen van de mediums zelf, nooit van de politie. Dat heeft niets te maken met dat de politie ze zou verzwijgen, maar met het feit dat het goed staat op de cv van een medium. Lees

Penn & Teller heeft er ook eens een aflevering aan gewijdt. Lachen. Wat een sukkels, die mediums.
Hmmm thnks
pi_34413301
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef onemangang het volgende:

[..]

Ach daar hebben weer een 'van horen zeggen' geval. Het is ALTIJD 'van horen zeggen' in dit geval.

Mediums doen het in televisieseries beter dan in de realiteit. In de realiteit lopen ze alleen maar in de weg en weten niets toe te voegen aan een onderzoek. Claims komen alleen van de mediums zelf, nooit van de politie. Dat heeft niets te maken met dat de politie ze zou verzwijgen, maar met het feit dat het goed staat op de cv van een medium. Lees

Penn & Teller heeft er ook eens een aflevering aan gewijdt. Lachen. Wat een sukkels, die mediums.
Niet beginnen te schreeuwen als je de werkelijke feiten niet kent, getuigt alleen maar van onmacht.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34413466
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Niet beginnen te schreeuwen als je de werkelijke feiten niet kent, getuigt alleen maar van onmacht.
Helemaal mee eens!
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34413681
quote:
Niet beginnen te schreeuwen als je de werkelijke feiten niet kent, getuigt alleen maar van onmacht.
Niet beginnen te schreeuwen dat je kennis hebt van bepaalde feiten als je die vervolgens niet op tafel wilt gooien, dat getuigt alleen maar van veel geblaat.
pi_34413864
quote:
We hebben ooit eens via msn iemand geholpen in een vermissingszaak, we kregen met drie dames beelden door van een bepaalde plaats.


Sorry maar de koffie ligt nu toch over m'n bureau
quote:
Niet beginnen te schreeuwen dat je kennis hebt van bepaalde feiten als je die vervolgens niet op tafel wilt gooien, dat getuigt alleen maar van veel geblaat.
Precies.
pi_34413926
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:47 schreef riley het volgende:

[..]



Sorry maar de koffie ligt nu toch over m'n bureau
[..]

Precies.
Wat bedoel je met de koffie ligt over JOUW bureau
dat is dan toch jouw bureau?
En niet de mijne gelukkig.
Maar als je niet gelooft in mediums wat kom je dan doen in Truth?
pi_34413999
quote:
Wat bedoel je met de koffie ligt over JOUW bureau
Bij gebrek aan paranormale gaven kan ik dat wat ik van het lachen uitspuug niet teleporteren.

En verder: some sense rammen in mensen die chronisch naief doen.
pi_34414027
Typisch gelovigen-praat: ze weten het wel maar mogen het nu even niet zeggen, of het komt even niet uit, of het weer is slecht, of Saturnus staat fout of de zieltjes zijn vandaag slecht ingedaald of de raad van bestuur op Pluto heeft zijn veto uitgesproken, of of of.
Helpt waar hij kan!
pi_34414071
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef NoSigar het volgende:
Typisch gelovigen-praat: ze weten het wel maar mogen het nu even niet zeggen, of het komt even niet uit, of het weer is slecht, of Saturnus staat fout of de zieltjes zijn vandaag slecht ingedaald of de raad van bestuur op Pluto heeft zijn veto uitgesproken, of of of.
Hiervan kun je in elk geval *terecht* zeggen dat je het uit ervaring weet
pi_34414182
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Niet beginnen te schreeuwen als je de werkelijke feiten niet kent, getuigt alleen maar van onmacht.
Ik ken de werkelijke feiten juist wel. Durf jij ze onder de ogen te zien?
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_34414274
Diegenen die nog niet bekend zijn met de hilarische Southpark aflevering over 'psychic detectives' kan ik van harte deze link aanraden.
pi_34414627
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef CarDani het volgende:
Ik vind ook dat Char zichzelf wel erg omhoog krikt in haar boek. Ze benoemt allerlei zaken waaraan ze meegewerkt heeft en readings. Ze zegt dat het allemaal perfect klopte. Toch heb ik dit niet op televisie gezien hoor. Dan is ze aan het gissen.
Ja precies, valt mij ook altijd op. Haar grootste daden vinden blijkbaar plaats als de camera uitstaat, wat natuurlijk zeer verdacht is
pi_34414762
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:15 schreef Sandani het volgende:
Ik ben al aan het RvdB-en geweest
pi_34414825
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:30 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Niet beginnen te schreeuwen als je de werkelijke feiten niet kent, getuigt alleen maar van onmacht.
Vertel je verhaal dan... Jij was toch de 3e partij, of was dat (ook) alleen maar geschreeuw
pi_34414867


[ Bericht 50% gewijzigd door Gorian op 24-01-2006 17:35:15 ]
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34414888
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:17 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Vertel je verhaal dan... Jij was toch de 3e partij, of was dat (ook) alleen maar geschreeuw
Het mijne staat hierboven. Pas op met de koffie!
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34414930
quote:
Hiermee wil en zal ik niemand overtuigen, maar het zijn werkelijke feiten
quote:
MEn kan het geloven, men kan het verwerpen, maar het is precies zoals het gebeurd is.
Hoe weet je dat? Zo'n verhaal is leuk en aardig maar volledig waardeloos als je man en paard niet noemt.
pi_34414953
Zoals gewoonlijk weer een totaal oncontroleerbaar verhaal. Post dan niks.
Helpt waar hij kan!
pi_34415008
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:21 schreef NoSigar het volgende:
Zoals gewoonlijk weer een totaal oncontroleerbaar verhaal. Post dan niks.
Inderdaad oncontroleerbaar Zijn vaak broodje aap verhalen.
pi_34415104
Tjongejonge, ook echt alles moet bewezen kunnen worden he? Wat een zielige instelling.

Gaap Goals rulezzz!
pi_34415180
quote:
Tjongejonge, ook echt alles moet bewezen kunnen worden he? Wat een zielige instelling.
Het staat iedereen vrij om alles te geloven zonder te controleren of iets waar is. Er zijn een heleboel mensen, waaronder ik, die dat niet verstandig vinden. Ik zou het gebruiken van verstand niet bestempelen als zielig.
pi_34415244
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:20 schreef Prst_ het volgende:

[..]


[..]

Hoe weet je dat? Zo'n verhaal is leuk en aardig maar volledig waardeloos als je man en paard niet noemt.
Het is niet aan mij om man en paard te noemen hier. En zelfs al zou ik dat doen, zou er nog op gebashed worden. Het zal voor jou waardeloos zijn. Dat zou het andersom voor mij ook zijn waarschijnlijk. Hoe ik het weet kan je lezen in mijn verhaal.
Daarnaast is het niet mijn intentie dit verhaal te gebruiken om iemand te overtuigen, alleen om een ander geluid te laten horen wat betreft opsporingen. Wat mensen ervan vinden doet me niet zoveel.

En op de vraag waarom anderen dit dan niet kunnen, of waarom we niet meer van dit soort dingen horen moet ik het antwoord schuldig blijven. Ik weet het niet namelijk, en dat claim ik ook niet in tegenstelling dat hier wel mensen claimen dat er altijd sprake van bedrog is, en dergelijke zaken onmogelijk zijn. Het leven gaat mijn bevattingsvermogen in elk geval te boven, maar ik ben ook niet zo intelligent en alwetend als velen hier.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34415360
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:22 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Inderdaad oncontroleerbaar Zijn vaak broodje aap verhalen.
Klopt, vaak wel en idd misschien wel bijna altijd. Ik zet hier alleen mijn ervaring neer met hetgeen aangehaald werd. Ik heb geen belang bij ophemelen of de voeten kussen van mediums, en wil ook niemand overtuigen zoals ik al schreef. Sterker nog, ik ben wars van mensen die zich medium of paragnost noemen en ermee naar buiten komen omdat de druk die dat met zich meebrengt de meesten de kop kost omdat verleidingen, bedrog en cliche verhalen op de loer liggen. In die zin ben ik dan ook echt niet vies van kritiek op dergelijke mensen die vanalles claimen en zichzelf ermee op de borst kloppen, alleen wordt er vaak vanalles bijgehaald waardoor het nogal een generaliserende en respectloze vertoning wordt.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34415365
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tjongejonge, ook echt alles moet bewezen kunnen worden he? Wat een zielige instelling.

Er zijn mensen die direct over een bevroren vijver lopen en mensen die eerst willen testen of het ijs hen wel zal houden. Jij noemt de tweede groep mensen zielig. Ik verstandig.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')