Koffie is niet zuur. Dus daar geldt het niet voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:53 schreef xia het volgende:
volgens mij is tanden poetsen na koffie drinken juist heel slecht??
omdat koffie en bijvoorbeeld appelsap etc je glazuur poreus maakt en als je daarna direct gaat poetsen, tast je dus je glazuur aan , waardoor je nog sneller gele tanden krijgt...
ik weet dit trouwens niet zeker, wel van die fruitdrankjes enzo maar koffie weet ik eigelijk niet.. dacht het wel![]()
alleen jammer dat daardoor de glazuurkappen oplossenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef TGV2 het volgende:
Smile tandpoeder, te koop bij Etos werkt perfect. 1 a 2 keer per week de aanslag mee wegpoetsen![]()
ik zou een keer een bezoek brengen aan de mondhygienist...maar dat ben ik weer....quote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef m-ice het volgende:
Hoi, ik vroeg me af wat je zou gaan doen als je merkt dat je tanden geel begint te uitzien...
Hoe kun je t best op natuurlijke manier weer wit te gaan maken?
ik zou dat in overweging kunnen nemen....quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:01 schreef star_gazer het volgende:
Vraag aan de mondhygieniste of ze emt zo'n soort rubberen supertandenborstel even wil polijsten. Instant resultsAl is een bleekbehandeling met laser ook mogelijk tegenwoordig. Mijn moeder heeft dat gedaan (fervent theedrinkster) en het is zeker gelukt
Dat Tell-sell spul heb ik ooit gekocht en het werkt iddquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:59 schreef SuperBosch het volgende:
Ik heb zelf ook al niet zo'n geweldig witte tanden.
Zouden die tell-sell dingen eigenlijk werken? Ik ben zelf eigenlijk wat huiverig over dingen die op dubieuze manieren verkocht worden. zoals bijvoorbeeld BioStabiels etc.
het lost alleen de glazuurkappen op en het tandglazuur wordt er poreuzer van...quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat Tell-sell spul heb ik ooit gekocht en het werkt idd
Ik durf het alleen maar af en toe te gebruiken omdat ik denk dat het niet echt goed is voor m'n gebit...
OOOOquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
het lost alleen de glazuurkappen op en het tandglazuur wordt er poreuzer van...
Heb ik ook gedaan , Niet erg prettig moet ik je zeggenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:06 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Mijn vorige vriendje deed dat wel met Cif maar hij heeft al zijn glazuur weggepoetst en hij heeft veel pijn in zijn tanden.
Heb je de site wel gelezen? De schade is te vergelijken met het drinken van1/6 liter cola.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef krakkemieke het volgende:
Tuurlijk, doen meid!
Kan jou het schelen als je over 10 jaar niks meer kan bleken, dus geen tanden meer hebt......
Die site komt erg betrouwbaar over en 150 euro is best goedkoop. Vind het helemaal zo gek nog niet!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:38 schreef Vivi het volgende:
Heb je de site wel gelezen? De schade is te vergelijken met het drinken van1/6 liter cola.
Tijd om maar weer te beginnen met roken dan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:47 schreef BrauN het volgende:
Niet zeiken... gele tanden gaan het helemaal worden in de zomer van 2006!
Ik was ook van plan een afspraakje met thewhitesmilecompany te maken maar ik kwam eerst fok doorzoeken naar ervaringen van anderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:31 schreef Vivi het volgende:
www.whitesmilecompany.nl
Dit ga ik binnenkort doen al verklaard iedereen me voor gek omdat mijn tanden al behoorlijk wit zijn. Maar ik wil ze parelwit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |