gewoon 'niet wit', hoe kan ik die wit maken? naar tandarts gaan of ..?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef pomtiedom het volgende:
Als je rookt wordt het witten op de harde manier, dat los je met tandpaste niet op.
Als je tanden geel zijn van het eten; goed tandenpoetsen.
Ow ja, sommige mensen hebben gelige tanden omdat de kern van hun tanden lichtgeel is. Die moeten wat rigoreuzer doen om ze wit te krijgen. (maar dan nog zijn de tanden niet 'geel' maar gewoon 'niet wit'.
quote:
Welk lid van de jostiband was jouw vriendje ook al weer?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:06 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]Mijn vorige vriendje deed dat wel met Cif maar hij heeft al zijn glazuur weggepoetst en hij heeft veel pijn in zijn tanden.
Hij is verre van muzikaal en zat niet in een band hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef crackhead het volgende:
[..]
Welk lid van de jostiband was jouw vriendje ook al weer?
Niemand heeft het hier ook over muzikale mensen, hij zei: jostiband.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:11 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Hij is verre van muzikaal en zat niet in een band hoor.
echt niet ik zie sommige op tv hebben ook gewoon witte tanden niks geel tintjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:14 schreef Natalie het volgende:
Van thee kunnen je tanden trouwens ook verkleuren. Iets wat niet inhoudt dat je het niet meer mag drinken overigens. Koop een speciale tandpasta met een whitener en poest daar een tijdje mee. Meestal helpt het wel.
Vergeet alleen niet dat je tanden van nature niet straling wit zijn, maar altijd iets van een tintje hebben.
Ja en alles wat je op tv ziet is natuurlijk echtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef 2609 het volgende:
[..]
echt niet ik zie sommige op tv hebben ook gewoon witte tanden niks geel tintje![]()
Live presentatoren krijgen gewoon een behandeling van 5000 euro ofzo om alles zo wit mogelijk te houden, en de moderne techniek staat voor niets en met een beetje video editing programma kun je je tanden pimpelpaars maken als het moet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef 2609 het volgende:
echt niet ik zie sommige op tv hebben ook gewoon witte tanden niks geel tintje![]()
Mijn moeder liet me vroeger voordat we naar de tandarts gingen poetsen met, toen nog, jifquote:Op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef crackhead het volgende:
Cif.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |