Een paar?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Goed, maa mijn bedoeling was in ieder geval niet om te suggereren dat jij FEyenoorder bent.
Ik heb alleen maar de boel omgedraaid, omdat ik vind dat mensen soms wat makkelijk de term arrogant gebruiken, omdat een paar randdebielen denken dat Ajax nog steeds de beste is . . .
Ik vind het jammer dat je opmerking erg generaliserend overkomt.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, volgend jaar verliezen jullie gewoon weer.
De meesten hier zijn erg realistisch (ik heb het over de mensen op dit forum die regelmatig in de Ajax topics posten), je zult lezen dat ze Ajax een grotere topclub vinden dan Feyenoord. Maar ze zijn allemaal zo realistisch dat ze inzien dat Feyenoord gewoon beter is op dit moment.quote:
Dat klopt inderdaad wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:40 schreef Robar het volgende:
[..]
De meesten hier zijn erg realistisch (ik heb het over de mensen op dit forum die regelmatig in de Ajax topics posten), je zult lezen dat ze Ajax een grotere topclub vinden dan Feyenoord. Maar ze zijn allemaal zo realistisch dat ze inzien dat Feyenoord gewoon beter is op dit moment.
Ik denk dat die van niet-Ajacieden komt, in het kader van valselijk adviseren en saboteren.quote:Wat hebben Ajacieden met Peter Boeve
En wie heeft Marco niet kunnen behouden voor Ajax?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef addictivebeat het volgende:
Marco van Basten moet het natuurlijk worden. Dat was onze redding geweest. Maar die zit nu bij het NL elftal.
Ja dat was ome Loewie!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:35 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En wie heeft Marco niet kunnen behouden voor Ajax?
"Hier bij Ajax ligt mijn hart,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard, dat is een grote vernieler geweest. Dichtpiet.
Waarom probeert Ajax niet weer om van Gaal trainer te maken. Hij heeft een Ajax-hart ervaring met de club en zeker met zo een jonge, onbezonnen en onervaren ploeg waarin het altijd te veel rommelt. Hij kan duidelijk de lijnen uitzetten, hard optreden tegen degene die er een puinzooi van maken en de overige Ajax-spelers het vertrouwen geven dat ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
"Hier bij Ajax ligt mijn hart,
een club fascinerend, altijd apart.
Door velen genoemd naar godenzonen,
voor mij de bakermat van voetbaliconen.
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer,
ook daar heerste een bijzondere sfeer.
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna,
en treed technisch toe in de Arena.
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans,
en mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans.
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()