abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34391518
Heb al internet wat afgezocht, maar kan met zoekresultaten maar niets vinden...

Ik ben op zoek naar een Hotel/Jeugdherberg in de buurt van de HmH omdat ik volgende week naar de Foo Fighters ga. 's Nachts terug met de auto kan (trein rijd niet...) maar liever niet.

iemand een linkje of iets dergelijks?

bedankt
pi_34391622
je hebt een bastion hotel vlakbij, is wel iets duurder dan een jeugdherberg, maar goed te doen. Je moet 1 metrostation lopen (10 minuten) en je bent er.

Wij hebben er geslapen bij Robbie Williams concert.

volgens mij was het deze:

Bastion Hotel Amsterdam/Amstel
Verlengde Van Marwijk Kooystraat 30
1096 BX Amsterdam
Tel: 020-6634567
Fax: 020-6633116

Vanuit de arena loop je naar arena metrostation, maar voordat je erin gaat kan je links langs het spoor lopen. Doe dit en ga niet in die rij wachten (misschien is die er niet bij een concert in de HMH, maar na een concert bij de Arena sta je 2 uur te wachten) en het is dan 10 minuten lopen naar een groter metrostation. Daar neem je dan 1 halte met de metro naar het hotel.

Je kan natuurlijk ook de metro nemen, stopt er 1 bij het hotel.

Beetje vage informatie, maar ik kom niet zo vaak in Amsterdam. Vast genoeg lui hier die de metro stationnen zo kunnen opnoemen. Maar iets dichterbij dan dit is er volgens mij niet.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:06:38 #3
12621 tcr
*nix 4ever
pi_34391936
Metrostation wat je bedoelt is: van der Madenweg (Duivendrecht Centrum).

En is volgens mij ook het dichtsbijzijnde hotel. Er zit ook een Campenille aan Gaasperplas, maar dan moet je de bus pakken. Er rijdt geen rechtstreekse metro vanaf de ArenA daarheen.
pi_34392039
TVP Ik ga daar ook heen en hotel is toch wel beter als je niks wilt missen
pi_34392579
iemand nog andere? heb het idee dat Bastion vol zit die nacht.. ik kan er in ieder geval niet een reservering plaatsen voor 31-01 tot 01-02
pi_34397863
waarom ga je niet gewoon naar de a'dam centrum, genoeg hotels en dergelijke daar.

Als je met de metro moet om naar bastion te gaan, kan je net zo goed ff doorrijden naar het centraal. Metro gaat tot over 12en, dus dat is geen probleem.
pi_34398024
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:23 schreef MissX het volgende:
waarom ga je niet gewoon naar de a'dam centrum, genoeg hotels en dergelijke daar.

Als je met de metro moet om naar bastion te gaan, kan je net zo goed ff doorrijden naar het centraal. Metro gaat tot over 12en, dus dat is geen probleem.
Met de fiets is het ook maar 20 min
lopend zal het dan ook maar 40 zijn
voor als je de metro missen zou
046
Dank aan Yeahinho
pi_34403276
via hotel.nl is bastion wel te boeken :
http://www.hotels.nl/amsterdam/bastionamstel/

andere in de buurt maar +100 euro per kamer:
Mercure Hotel Amsterdam aan de Amstel

iets verder:
hotel casa400 bij het amstel station
Hotel Restaurant 't Jagershuis in ouderkerk

Met kaart van amsterdam
http://www.bookings.nl/city/nl/amsterdam.nl.html?aid=303947&label=amsterdam-NL

Maar ik zou dan een kamer in de stad nemen aangezien het concert om 20.00 begint zal het voor 24.00 klaar zijn , aangezien de laatste metro om 00.13 richting centraal gaat moet dat kunnen, stuk goedkoper ook

[ Bericht 71% gewijzigd door dontcare op 24-01-2006 06:03:02 ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_34403295
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

Met de fiets is het ook maar 20 min
lopend zal het dan ook maar 40 zijn
voor als je de metro missen zou
Wij in Amsterdam hebben iets moderns dat een nachtbus heet en laat lijn 356 nou bij station bijlmer stoppen ....

edit:
en even gechecked het toeval wil ook nog dat de laatste trein vanaf station bijlmer richting CS om 00:45 vertrekt , 1ste nachtbus dus om 00.50

[ Bericht 3% gewijzigd door dontcare op 24-01-2006 06:12:57 ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_34421962
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef RikjanOetEnter het volgende:
iemand nog andere? heb het idee dat Bastion vol zit die nacht.. ik kan er in ieder geval niet een reservering plaatsen voor 31-01 tot 01-02
je kan even bellen. Reserveren kan alleen als je een business card of company card hebt online.

hotel in het centrum is niet echt relaxed, ik ken in iedergeval niet een normaal hotel dat niet volzit met blowende Engelsen e.d. en dat vind ik persoonlijk niet echt relaxed (moet vaak overnachten in amsterdam voor mijn werk en dus vroeg op).

Als je echter nog op stap wilt kan je beter in het centrum zitten... maarja, meestal heb je daar niet zin in na een concert (ik niet in iedergeval, heb dan al te veel drank op )
pi_34426245
wij gaan altijd naar het campanile (80 euro p. nacht bij weekendjeweg.nl) en nemen de bus heen en de taxi terug. wel zorgen dat je maar 10 euro voor de taxi betaald want ze naaien je
pi_34427422
off:
OOOO! Je maakt reclame! Je moet HMH zeggen ipv de volledige naam! Net zoals ze op de radio doen!
pi_34460958
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:21 schreef lieverd23 het volgende:
wij gaan altijd naar het campanile (80 euro p. nacht bij weekendjeweg.nl) en nemen de bus heen en de taxi terug. wel zorgen dat je maar 10 euro voor de taxi betaald want ze naaien je
is er wel een taxi te krijgen na een concert? Ik heb ze daar nooit zien staan?
pi_34461392
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef snoekiesnoek het volgende:

[..]

is er wel een taxi te krijgen na een concert? Ik heb ze daar nooit zien staan?
Als je de HMH uitkomt naar links lopen. En dan staan ze daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')