Met de fiets is het ook maar 20 minquote:Op maandag 23 januari 2006 23:23 schreef MissX het volgende:
waarom ga je niet gewoon naar de a'dam centrum, genoeg hotels en dergelijke daar.
Als je met de metro moet om naar bastion te gaan, kan je net zo goed ff doorrijden naar het centraal. Metro gaat tot over 12en, dus dat is geen probleem.
Wij in Amsterdam hebben iets moderns dat een nachtbus heetquote:Op maandag 23 januari 2006 23:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Met de fiets is het ook maar 20 min
lopend zal het dan ook maar 40 zijn
voor als je de metro missen zou
je kan even bellen. Reserveren kan alleen als je een business card of company card hebt online.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef RikjanOetEnter het volgende:
iemand nog andere? heb het idee dat Bastion vol zit die nacht.. ik kan er in ieder geval niet een reservering plaatsen voor 31-01 tot 01-02
is er wel een taxi te krijgen na een concert? Ik heb ze daar nooit zien staan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:21 schreef lieverd23 het volgende:
wij gaan altijd naar het campanile (80 euro p. nacht bij weekendjeweg.nl) en nemen de bus heen en de taxi terug. wel zorgen dat je maar 10 euro voor de taxi betaald want ze naaien je
Als je de HMH uitkomt naar links lopen. En dan staan ze daar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:18 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
is er wel een taxi te krijgen na een concert? Ik heb ze daar nooit zien staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |