quote:Adem in, adem uit. Relax een beetje Scan... Het kwam op mij over dat je Poorguy terecht wees, nu ik begrijp dat je dat niet bedoelde maar dat het stukje op de BB-site onvolledig was, begrijp ik je reactie. Gaat het weer een beetje?
Op donderdag 29 november 2001 18:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Mag ik dan even zeggen dat ik dit niet zo netjes vind.... en dan druk ik me nog ERG ZACHT uit! Hoe weet jij ing godsnaam wat ik bedoel??? Ik plaatste die aanvulling omdat ik wilde aantonen dat BB wel een regeltje vergeten is te schrijven. En omdat ik ervan uit ging dat Poorguy dat niet wist heb ik de aanvulling er even bijgezet.
Gatverdamme!!!!!!!!! Ik word hier bijzonder moe van!
quote:Haal jij ook een beetje rustig adem dan... en focus je niet zo op dingen die ik schrijf, okee? Misschien dat je dan eerst even nadenkt voordat je mensen beschuldigt. En nee... het gaat niet weer een beetje. Valt me eerlijk gezegd behoorlijk tegen allemaal... maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Op donderdag 29 november 2001 18:46 schreef femalehunter het volgende:
Adem in, adem uit. Relax een beetje Scan... Het kwam op mij over dat je Poorguy terecht wees, nu ik begrijp dat je dat niet bedoelde maar dat het stukje op de BB-site onvolledig was, begrijp ik je reactie. Gaat het weer een beetje?
quote:Ik ben niet degene die zich zo laat opfokken! Maar als jij op deze manier door wilt gaan, prima joh! Als jij niet eens excuses kunt aanvaarden...
Op donderdag 29 november 2001 18:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Haal jij ook een beetje rustig adem dan... en focus je niet zo op dingen die ik schrijf, okee? Misschien dat je dan eerst even nadenkt voordat je mensen beschuldigt. En nee... het gaat niet weer een beetje. Valt me eerlijk gezegd behoorlijk tegen allemaal... maar dat zal wel weer aan mij liggen.
quote:Tuurlijk wil ik die wel aanvaarden. Die zag ik nergens staan trouwens. Maar bij deze dan.
Op donderdag 29 november 2001 18:53 schreef femalehunter het volgende:
Ik ben niet degene die zich zo laat opfokken! Maar als jij op deze manier door wilt gaan, prima joh! Als jij niet eens excuses kunt aanvaarden...
quote:Oke, kusje?
Op donderdag 29 november 2001 18:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tuurlijk wil ik die wel aanvaarden. Die zag ik nergens staan trouwens. Maar bij deze dan.
Bron: teletekst NOS-TT 120 do 29 nov 3/3 1958 uur
Heeft andries een broertje...? Met creditcards had hij veel kunnen regelen met de bellen voor zijn broertje!!
quote:BB "vergeet" vaak dingen te vermelden en/of uit te zenden, dat Scanman dat er dus ("ter aanvulling" zoals hij er nog bij zette), postte is alleen maar iets waar wij wat aan hebben om dat dat een volledig beeld geeft.
Op donderdag 29 november 2001 18:26 schreef femalehunter het volgende:[..]
Scanman: het stuk waaruit poorguy quote bevat niet de regel die jij hierboven als "aanvulling" hebt neergezet. Je doet het nu voorkomen alsof Poorguy expres die regel niet gequote heeft, maar na het doorlezen van het stuk op de bb-site weet ik dat die regel dus helemaal niet in het stuk voorkomt.
Niet zo netjes, dus...
You go Scanman!
Door APK - vrijdag 30 november 2001 02:15
--------------------------------------------------------------------------------
In de arme slaapkamer vertelt Andries over zijn ex, en dat hij haar heeft uitgelegd dat dingen pijnlijk over kunnen komen.
Andries: Ja, ik zit hier voor mijzelf, ik kan niet met iedereen rekening houden.
=============
Wisten we al Andries!
Gisteren weer, over wie er naar de andere kant moet: "Daar hebben we over gestemd" (sowieso al laf van hem, want HIJ is de captain en HIJ moet beslissen) en dan er nog bij vermelden dat hij op zichzelf heeft gestemd.
Wees een vent en durf keuzes te maken.
Ik snap niet dat mensen als hij (zachte heelmeester) zover kunnen komen. Hij is namaak, hij is nep, hij is niet oprecht en kan *zelfs* niet oprecht kwaad Fuck You All roepen.
Huuuuuuuu, en is het ook iemand opgevallen dat toen 'ie met Diaaaan in de DBK zat, hij weer zo leizig tegen Patty zei: "Hallo Patty, haaai!"
Gatver, enge man!
Bwedankt voor het lezen! :-)
quote:Dat praten met Patty op die manier doen ze allemaal.
Op vrijdag 30 november 2001 10:29 schreef Hans- het volgende:
**** Wat een huichelachtige naarling die Andries! ****Gisteren weer, over wie er naar de andere kant moet: "Daar hebben we over gestemd" (sowieso al laf van hem, want HIJ is de captain en HIJ moet beslissen) en dan er nog bij vermelden dat hij op zichzelf heeft gestemd.
Wees een vent en durf keuzes te maken.
Ik snap niet dat mensen als hij (zachte heelmeester) zover kunnen komen. Hij is namaak, hij is nep, hij is niet oprecht en kan *zelfs* niet oprecht kwaad Fuck You All roepen.
Huuuuuuuu, en is het ook iemand opgevallen dat toen 'ie met Diaaaan in de DBK zat, hij weer zo leizig tegen Patty zei: "Hallo Patty, haaai!"
Gatver, enge man!
Bwedankt voor het lezen! :-)
En die Fuck you all die kwam uit zijn tenen.
quote:Beoordeelde
Op vrijdag 30 november 2001 12:29 schreef Lionsguy het volgende:
Andries is nog nooit genomineerd.
De TV kijker beoordeelt hem dus veel positiever.
TV-kijkers kunnen al weken niet meer stemmen op 1 van de bewoners...
In BB1 had je Maurice, die werd door de tv-kijkers uitgekotst maar werd nooit genomineerd door zijn medebewoners. Toen dat eenmaal wel gebeurde, kon hij ook meteen zijn koffers pakken.
En ik vergelijk Andries hier niet met Maurice, het is gewoon een voorbeeldje.
quote:Jonge jonge, wat een humor heb jij . Ik lig weer dubbel vandaag.
Op dinsdag 27 november 2001 20:35 schreef Lionsguy het volgende:
Er zijn andere manieren om je eigen aanwezige frustraties af te wentelen op mensen die de zaken wel nuchter benaderen zoals Marky en Scanman.
knip
Diane: Het ruikt hier trouwens ontzettend naar zweet.
Andries: Ik kom net onder de douche vandaan. Maar, goed dat we gisteren overlegd hadden , het zal je maar gebeuren.
Ed: Wat had je anders gedaan dan?
Andries: Ik vind het zo'n kutzooi, maar ik was zelf gegaan.
Iemand: Maar wat had je echt gedaan?
Andries: Ik had toch GJ gekozen, we hebben al weken problemen. Ik vind het een flapdrol.
Diane: Maar wel een leuke flapdrol.
Ed: Kelly helemaal uit der dak, dat snap ik niet
Wat is het toch een schijnheil.
Gert over Andries:GJ: vindt bepaalde mensen niet goed bij de battles. Andries is sportief, sterk enz. Dat is een persoon die hij wel bij de laatste 4 wil hebben.
quote:Sorry GJ is ook een favo van me maar ik vind het af en toe ook een flapdrol en een softy zeker zoals hij op Kelly reageerd.
Op vrijdag 30 november 2001 13:12 schreef itsme het volgende:
gisteravond uit de streamverslagen van apk:
Ed: Nu moet ik me eige effe gaan profilere tege Gert, niet so moeilijk toch? En dan moet ik daarna nog iemand wegwerken.
Andries: ik vind dat we hier in principe met vier en halve vrouw zitten. Sandy, Daan, Diane, Kelly en Gert Jan.Diane: Het ruikt hier trouwens ontzettend naar zweet.
Andries: Ik kom net onder de douche vandaan. Maar, goed dat we gisteren overlegd hadden , het zal je maar gebeuren.
Ed: Wat had je anders gedaan dan?
Andries: Ik vind het zo'n kutzooi, maar ik was zelf gegaan.
Iemand: Maar wat had je echt gedaan?
Andries: Ik had toch GJ gekozen, we hebben al weken problemen. Ik vind het een flapdrol.
Diane: Maar wel een leuke flapdrol.Ed: Kelly helemaal uit der dak, dat snap ik niet
Wat is het toch een schijnheil.
Gert over Andries:GJ: vindt bepaalde mensen niet goed bij de battles. Andries is sportief, sterk enz. Dat is een persoon die hij wel bij de laatste 4 wil hebben.
Gert over Andries: "ik heb hem een lul genoemd" en nu, vraagt Coos, GJ "ik ben blij dat er een hek tussen zit"
Maakt allemaal geen fluit uit.
Ik blijf het zonde vinden dat ze niet tot een goed vergleijk kunnen komen. De combinatie van de twee zou onverslaanbaar zijn. Jammer een gemiste kans.
quote:Pardon?
Op vrijdag 30 november 2001 13:06 schreef itsme het volgende:
Jonge jonge, wat een humor heb jij . Ik lig weer dubbel vandaag.
(itsme veegt tranen uit ogen)
quote:Wat laat Andries zich kennen zeg. Als die wordt genomineerd, gaat hij weg met een groter verschil dan Coos had met Leo.
Op vrijdag 30 november 2001 13:12 schreef itsme het volgende:
Diane: Maar wel een leuke flapdrol.
Leuke opmerking van Diane trouwens. Beetje offtopic, maar ik hoop dat ze doorgaat met hoe ze nu bezig is. Heel positief en slim. Van mij mag ze bij de laatste vier zijn en zelfs als ze zou winnen zou ik het prima vinden.
Het valt mij idd ook op dat ze allemaal zo poeslief zijn tegen Patty.
quote:In wat voor een opzicht. Hij heeft al een aantal maal aangegeven dat hij met GJ niet echt veel heeft. Ze hebben geen ruzie maar echt goed gaat het niet tussen die twee.
Op vrijdag 30 november 2001 13:26 schreef ForumFreak het volgende:
Wat laat Andries zich kennen zeg.
quote:Omdat hij gewoon liegt tegenover Gert. Hij zei: 'het is niet persoonlijk, je bent gewoon de sterkste', en dat is dus helemaal niet zijn hoofdreden. Ik vind dat zwak. Wees dan ook zo stoer en zeg gewoon waar het op staat. Leo durfde dat tenminste aan en mede daarom vind ik Leo veel sterker qua persoonlijkheid dan Andries.
Op vrijdag 30 november 2001 14:01 schreef marky het volgende:
In wat voor een opzicht. Hij heeft al een aantal maal aangegeven dat hij met GJ niet echt veel heeft. Ze hebben geen ruzie maar echt goed gaat het niet tussen die twee.
quote:Het is ook niks persoonlijks waarom ze hem hadden genomineerd. Dat was namelijk een teambeslissing. Ze vonden toen unaniem dat GJ de sterkste was en om het andere team te verzwakken moest GJ het eerste mouven. Aangezien de captain de reden moet weergeven van zijn team kan hij daar nooit op persoonlijke titel spreken.
Op vrijdag 30 november 2001 14:06 schreef ForumFreak het volgende:[..]
Omdat hij gewoon liegt tegenover Gert. Hij zei: 'het is niet persoonlijk, je bent gewoon de sterkste', en dat is dus helemaal niet zijn hoofdreden. Ik vind dat zwak. Wees dan ook zo stoer en zeg gewoon waar het op staat. Leo durfde dat tenminste aan en mede daarom vind ik Leo veel sterker qua persoonlijkheid dan Andries.
Leo was ook niet eerlijk op dat moment. Leo noemde Coos mentaal en fysiek zwak. Later bleek dat hij Coos had genomineerd omdat hij dacht dat hij meer kans op overleven zou maken tegen Coos.
quote:Echt niet...........dat was duidelijk gespeeld, eerst riep ie GODVERDOMME....ging toen rustig zijn jas uitzoeken, keek nog even naar het label in de jas, trok hem aan, en bedacht toen, dat ie nog maar een keer GODVERDOMME moest roepen, eerste keer stond er geen camera op hem en niemand reageerde echt en toen ook nog dat stommee....FUCK YOU ALL...erachteraan.
Op vrijdag 30 november 2001 11:17 schreef marky het volgende:[..]
.
En die Fuck you all die kwam uit zijn tenen.
Als je dat stukje vertraagd terugkijkt zal je pas ECHT ZIEN HOE GESPEELD EN NEP DAT WAS!!
![]()
Andries Sucks!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |