Marky, wordt jij ervoor betaald om Andries de hemel in te prijzen of ben jij echt zo naief?
quote:Je gaat er dus vanuit dat jij gelijk hebt? Hmmm.... Ik erger me soms ook wel eens aan Andries, maar hij is bij lange na niet zo erg als hij hier wordt afgeschilderd.
Op dinsdag 27 november 2001 20:19 schreef femalehunter het volgende:
Goh, 24 posts op de vorige pagina en 9 daarvan zijn van Marky.
Marky, wordt jij ervoor betaald om Andries de hemel in te prijzen of ben jij echt zo naief?
quote:Lieve Scanman, ben je de regels vergeten?
Op dinsdag 27 november 2001 20:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je gaat er dus vanuit dat jij gelijk hebt?
Regel 1: femalehunter heeft altijd gelijk
Regel 2: mocht femalehunter een keer geen gelijk hebben, dan treedt automatisch regel 1 in werking!
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 20:35 schreef Lionsguy het volgende:
Ach ja, de meeste Gert Jan vereerders zijn waarchijnlijk overjarig en zitten opgescheept met hun verkeerde partnerkeuze. Voor hen is Gert Jan de droomprins die ze nooit kunnen krijgen. Vind het best dat deze verlangens zo overduidelijk zijn.
Maar dan moeten ze niet afgeven op Andries. Er zijn andere manieren om je eigen aanwezige frustraties af te wentelen op mensen die de zaken wel nuchter benaderen zoals Marky en Scanman.
Terecht wordt Andries als de grootste bedreiging voor GJ gezien. Hij is levendiger, soms een beetje sneaky en een sfeermaker. Laat die jongen toch lekker Danielle en Diana gelukkig maken. Ze hebben er behoefte aan en Andries lijkt dat feilloos aan te voelen.
Vergeet niet dat iedere bewoner zijn strategie uitstippelt. Je zit er niet voor de gezelligheid, maar om eerste te worden.
"hierbinnen vertrouw ik hem af en toe niet. Coos zei het al: hij is plastic. Dat vind ik eigenlijk ook.”
Diane geeft als voorbeeld het exit-overleg dat Andries met zijn team had. “Hij laat eerst iedereen stemmen en pas als hij al heeft gehoord dat Leo voldoende stemmen heeft gekregen om naar de overkant te gaan, durft hij te zeggen dat hij op zichzelf stemt. Hij deed alsof hij dat gisteravond al had besloten, maar dat geloof ik niet. Ik vond dat zo onecht overkomen!” "
Ze heeft er kijk op
Wat zal andries balen, is al die moeite voor niks geweest.
quote:Endelijk ze heeft hem door....!!!!
Op woensdag 28 november 2001 20:37 schreef zeman het volgende:
citaat van Diana op BB-site:"hierbinnen vertrouw ik hem af en toe niet. Coos zei het al: hij is plastic. Dat vind ik eigenlijk ook.”
Diane geeft als voorbeeld het exit-overleg dat Andries met zijn team had. “Hij laat eerst iedereen stemmen en pas als hij al heeft gehoord dat Leo voldoende stemmen heeft gekregen om naar de overkant te gaan, durft hij te zeggen dat hij op zichzelf stemt. Hij deed alsof hij dat gisteravond al had besloten, maar dat geloof ik niet. Ik vond dat zo onecht overkomen!” "
Ze heeft er kijk op
Wat zal andries balen, is al die moeite voor niks geweest.
quote:
Pascal heeft een moeilijke vraag voor de roodharige: Stel je bent met zijn drieën over, Andries, Daniëlle en jij. Wie ga je dan nomineren? Diane hoef niet lang na te denken. Andries, zegt ze beslist. Omdat Daan puur en oprecht is.Pascal is benieuwd waarom ze Andries niet zou willen houden. Hij dacht dat Diane hem zo leuk vond. Ik vind jou leuker eigenlijk, zegt Diane, jij bent meer mijn type, qua lol en zo. Andries laat veel dingen omdat hij het heeft afgesproken met de band. Hij gaat bijvoorbeeld nooit dansen of gek doen, omdat hij dat heeft afgesproken.
quote:kan je nagaan, heb ik me net nog ingehouden
Op woensdag 28 november 2001 20:44 schreef femalehunter het volgende:
Uit hetzelfde stukje op de bb-site
[..]
ik heb overigens het idee dat andries bij de redactie van BB de rol van coos aan het overnemen is als de sluwe bad guy. naast de rol van domme slechterik die ed al een tijdje met met glans vertolkt. Ze lijken andries nu steeds minder te sparen.
Uit streamverslag 28/11
21.07 Andries : Ik ga er niet van uit dat we verhuizen vanavond. Danielle (ander gesprek) : Ik ga er niet van uit dat hij op zichzelf zal stemmen. Diane : Ik vond het een beetje doorzichtig. Als laatste stemmen en zeggen ik stem op mezelf. Geen vijanden maken, zo voelde dat.
======================================================
De meisjes ook..........
quote:Daar zijn ze al meer dan een maand mee bezig. nog toen er populariteit werd weggestemd en Andries maar steeds bovenaan stond is dat al begonnen. Kelly moet winnen dus kunnen ze een zekere concurrent niet hebben. Ze hebben hem in het begin gebruikt om vooral de jonge meisjes te laten bellen. Dat is nu niet meer van belang dus het afmaken van Andries kon worden ingezet.
Op woensdag 28 november 2001 20:51 schreef zeman het volgende:[..]
kan je nagaan, heb ik me net nog ingehouden
ik heb overigens het idee dat andries bij de redactie van BB de rol van coos aan het overnemen is als de sluwe bad guy. naast de rol van domme slechterik die ed al een tijdje met met glans vertolkt. Ze lijken andries nu steeds minder te sparen.
Als we alles moeten geloven van wat BB ons wil laten geloven dat is hij een soort nasty Nick die ook nog eens alles wat vrouwelijk is in het BB huis naait.
Was ook wel een Sneaky aktie van hem om de dames te laten beslissen wie er weg moest. Maarja moeten ze maar niet zo naief zijn.
Overigens misschien voor al die Diane haters een reden om haar erin te houden want een nominatie van Andries is zeker.
quote:Kom Op Scanman,niet zo naief he
Op dinsdag 27 november 2001 20:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je gaat er dus vanuit dat jij gelijk hebt? Hmmm.... Ik erger me soms ook wel eens aan Andries, maar hij is bij lange na niet zo erg als hij hier wordt afgeschilderd.
quote:Leuke smiley ,where from???
Op woensdag 28 november 2001 20:40 schreef Poorguy het volgende:[..]
Endelijk ze heeft hem door....!!!!
quote:Jeetje Marky,volgens mij heb jij echt een betonplaat voor je giegel
Op woensdag 28 november 2001 21:25 schreef marky het volgende:[..]
Daar zijn ze al meer dan een maand mee bezig. nog toen er populariteit werd weggestemd en Andries maar steeds bovenaan stond is dat al begonnen. Kelly moet winnen dus kunnen ze een zekere concurrent niet hebben. Ze hebben hem in het begin gebruikt om vooral de jonge meisjes te laten bellen. Dat is nu niet meer van belang dus het afmaken van Andries kon worden ingezet.
Als we alles moeten geloven van wat BB ons wil laten geloven dat is hij een soort nasty Nick die ook nog eens alles wat vrouwelijk is in het BB huis naait.
Was ook wel een Sneaky aktie van hem om de dames te laten beslissen wie er weg moest. Maarja moeten ze maar niet zo naief zijn.
Overigens misschien voor al die Diane haters een reden om haar erin te houden want een nominatie van Andries is zeker.
quote:Gepikt van Mediawatchers.
Op woensdag 28 november 2001 21:42 schreef FarahDibah het volgende:[..]
Leuke smiley ,where from???
De Captain geeft aan dat hij niet staat te trappelen om naar de overkant te gaan. Maar ik wil het beste voor het team. Diane geeft te kennen dat haar eerste reactie niet positief was. Wat gelikt, dacht ik gisteren. Ik geloofde er geen ene reet van, zegt Diane direct. Ik had het ook gezegd als ik als eerste mijn stem bekend moest maken, geeft de Fries toe. Ja, ja, makkelijk gezegd nu achteraf, bijt de roodharige hem toe.
Diane heeft hem nog meer te zeggen. Ik word de laatste tijd erg kriegelig van je. Dat kan Andries niet hebben. Ik word al drie dagen kriegelig van jou hoor. Je bent me de laatste drie dagen alleen maar aan het afkatten. De beschuldigingen gaan over en weer. Schouderophalend zegt Diane dat het waarschijnlijk haar manier van afscheid nemen is. Dat vind ik egoïstisch van je, meldt Andries. Dit had hij beter niet kunnen zeggen, Diane schiet uit haar slof. Andries staat kwaad op en loopt weg. Ik heb het al weer gehad hier, schreeuwt hij haar toe. Ja, ga maar lekker naar binnen. En ik dacht dat je tegen kritiek kon, schreeuwt ze hem na.

Ze hep 'm door.......
[Dit bericht is gewijzigd door Poorguy op 29-11-2001 16:58]
..........
bb site
quote:Aanvulling:
Op donderdag 29 november 2001 18:19 schreef Poorguy het volgende:
Ze moet uit mijn buurt blijven
De drie mannen in Arm zitten in de tuin. Andries is teleurgesteld in Diane en doet zijn beklag bij Leo en Ed.
Andries: "Ze is wel een hele goede vriendin van me geworden hier en ik zal haar nog heel vaak zien na BB"!
quote:Scanman: het stuk waaruit poorguy quote bevat niet de regel die jij hierboven als "aanvulling" hebt neergezet. Je doet het nu voorkomen alsof Poorguy expres die regel niet gequote heeft, maar na het doorlezen van het stuk op de bb-site weet ik dat die regel dus helemaal niet in het stuk voorkomt.
Op donderdag 29 november 2001 18:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Aanvulling:
Andries: "Ze is wel een hele goede vriendin van me geworden hier en ik zal haar nog heel vaak zien na BB"!
Niet zo netjes, dus...
quote:Dit heeft Andries inderdaad gezegd, ik heb het in mijn streamverslagen van vandaag staan.
Op donderdag 29 november 2001 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Aanvulling:Andries: "Ze is wel een hele goede vriendin van me geworden hier en ik zal haar nog heel vaak zien na BB"!
quote:Oke, dat zal dan wel, maar Poorguy quote gewoon een stukje van de BBsite en nu lijkt het alsof hij expres een stukje vergeet te quoten. Snap je?
Op donderdag 29 november 2001 18:30 schreef Ethel het volgende:[..]
ik heb het in mijn streamverslagen van vandaag staan.
quote:Mag ik dan even zeggen dat ik dit niet zo netjes vind.... en dan druk ik me nog ERG ZACHT uit! Hoe weet jij ing godsnaam wat ik bedoel??? Ik plaatste die aanvulling omdat ik wilde aantonen dat BB wel een regeltje vergeten is te schrijven. En omdat ik ervan uit ging dat Poorguy dat niet wist heb ik de aanvulling er even bijgezet.
Op donderdag 29 november 2001 18:26 schreef femalehunter het volgende:[..]
Scanman: het stuk waaruit poorguy quote bevat niet de regel die jij hierboven als "aanvulling" hebt neergezet. Je doet het nu voorkomen alsof Poorguy expres die regel niet gequote heeft, maar na het doorlezen van het stuk op de bb-site weet ik dat die regel dus helemaal niet in het stuk voorkomt.
Niet zo netjes, dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |