Die's sowieso vervelender... Heeft 'ie helemaal geen irritant publiek voor nodig...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Bij dr Phil is het nog vervelender
Als ik zou zeggen dat ik met smart zit te wachten op het 'onthoofdings-filmpje' van Dr. Phil zou ik het nog bijna serieus menen ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Meesta ls het daar 'tsssssssss' als er iets naar buiten komt van iemand die iets fout gedaan heeft.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb er 2 voor jequote:Op maandag 23 januari 2006 20:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Één woord: (huis)vrouwen
Gelukkig zijn er daar niet al te veel wolkenkrabbers om jezelf vanaf te gooien.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef OpenDeur het volgende:
Ieder goed Oprah-fan moet toch een keer in haar leven, als hij daartoe in staat is, op bedevaart naar de Harpo studio's.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef DemonRage het volgende:
Dat publiek is gewoon 1 grote kudde die een gezamelijk IQ hebben van 50 ofzo.
In Nederland zou het minstens net zo erg zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:41 schreef foton het volgende:
Amerikaans klapvee. Die mensen komen alleen maar omdat ze een balpen en blocnote mee naar huis krijgen volgens mij.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er daar niet al te veel wolkenkrabbers om jezelf vanaf te gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |