Sja, we hadden net keihard geneukt en dit was het enige wat er zo bij in de buurt lag. En ik wou haar zonder slipje op de foto laten gaan dusquote:Op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef Donnie.Darko het volgende:
Volgende keer mag je d'r ook even dwingen een wat geilere slip aan te doen.
Wil is relatief.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef amornl87 het volgende:
eigenlijk zou dit verboden moeten worden
het is toch tegen iemands wil?
Verkrachten is geil.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef amornl87 het volgende:
t is net als verkrachting toch?
* Zinnen beginnen met hoofdletters!!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef amornl87 het volgende:
doe jij ook niet jij begint toch ook met een *quote:Op maandag 23 januari 2006 20:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
* Zinnen beginnen met hoofdletters!!![]()
Verder goed topic [afbeelding]
Oeh... kan je d'r aanklagen wegens verkrachting, omdat ze tegen jou wil geen biertje voor je haalt?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef amornl87 het volgende:
t is net als verkrachting toch?
Het was toch ook tegen zijn wil dat ze geen biertje ging halenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef amornl87 het volgende:
Nee hoor, ik bond haar alleen vast en daarna heb ik haar eens even gezegd wat ik er nou van vond en zo en haar toen weer losgemaakt. En toen heeft ze alsnog mijn biertje op gehaaldquote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oeh... kan je d'r aanklagen wegens verkrachting, omdat ze tegen jou wil geen biertje voor je haalt?
Misschien kan het niet anders EIquote:Op maandag 23 januari 2006 20:24 schreef amornl87 het volgende:
[..]
doe jij ook niet jij begint toch ook met een *
als we het over zeiken hebben.....
je naam zegt mij al genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |