Precies, voor dat geld zet ik een super systeem met AMD64 in elkaarquote:Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef CryARiver het volgende:
Gigantisch veel geld voor een ontzettend matige maar vooral oude pc.
nee maar ik zit met fianciele problemen en als ik er bijna niks mee opschiet verkoop ik hem ook niet, ik he de vraagprijs al verlaagd nu.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:01 schreef dahei het volgende:
Vrind: Je vraagprijs is absuluut niet reëel. Of zit er soms een 21" TFT bij?
Je weet dat je op pc spul ontzettend veel afschrijft he?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef bxie het volgende:
nee maar ik zit met fianciele problemen en als ik er bijna niks mee opschiet verkoop ik hem ook niet, ik he de vraagprijs al verlaagd nu.
daar loopt al een heel topic overquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef dahei het volgende:
OhOhOh... Heb je niets anders wat je kan verkopen dan? Gunner heeft gelijk.... 300 euro vraagprijs is al aan de hoge kant... Kun je je geldproblemen niet anders oplossen?
Ok bij deze hebben wij unaniem besloten dat jouw pc maximaal 250 euro waard is en dat je hem beter zelf kunt houden.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef bxie het volgende:
dan mag hier van mij een slotje op en houd het op als iedereen er zo over denkt:)
Kzou marktplaats proberen, daar zitten de laatsten der computer analfabetenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:09 schreef bxie het volgende:
slotje please.
thnx:)quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kzou marktplaats proberen, daar zitten de laatsten der computer analfabeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |