oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
"lekker mals stukkie vlees" => gat in je wangquote:Op maandag 23 januari 2006 19:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Met het gevolg dat je steeds op de binnenkant van je wang of je lip zit te kauwen tijdens het eten.
Meer last van die verdoving (afspraak om 13.50, kan je nagaan), dan dat ik waarschijnlijk van het boren had gehad. Hoewel, ben wel een watje wat dat betreft
.
ja, da's ook een lekkere.. wel mét emmer onder je mond dan.quote:
Valt nog wel mee als ze alleen iets aan de bovenkant hebben gedaan (dat kan per element verdoofd worden), maar ik was dubbel de klos... Linksboven en rechtsonder, zie dan nog maar eens iets binnen te krijgenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, da's ook een lekkere.. wel mét emmer onder je mond dan.![]()
damn, bij mij deden ze nog netjes eerst links, en de keer erna rechtsquote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee als ze alleen iets aan de bovenkant hebben gedaan (dat kan per element verdoofd worden), maar ik was dubbel de klos... Linksboven en rechtsonder, zie dan nog maar eens iets binnen te krijgen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:40 schreef dolle_hond het volgende:
arme es
dat scheelt dan weerquote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, 't ergste leed is weer geleden, de onvermijdelijke migraine na de verdoving is zelfs al weer min of meer achter de rug
.
Gelukkigquote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, 't ergste leed is weer geleden, de onvermijdelijke migraine na de verdoving is zelfs al weer min of meer achter de rug
.
Tandartsbezoek altijd op een dag dat er 'back-up' in huis is (die overigens beter onthoudt dan ik dat ik niet lekker wordt van een verdoving en er dus al rekening mee hieldquote:
Her duurde me te lang dus toen ging ik zelf maar bezigquote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef classpc het volgende:
FOK!radio topic is inmiddels aangemaakt
das lief!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Tandartsbezoek altijd op een dag dat er 'back-up' in huis is (die overigens beter onthoudt dan ik dat ik niet lekker wordt van een verdoving en er dus al rekening mee hield).
quote:
Gebeurt wel vakerquote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Her duurde me te lang dus toen ging ik zelf maar bezig
heb je em al wel afgeschreven?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ruil 'm nog maar niet definitief in
.
Tuurlijk nietquote:
Ik weer een half jaar nietquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef peenenui het volgende:
moet ook weer naar de tandarts binnekort
mazzelpik, denk dat ik weer gaatje heb in mijn kies, maar die tandarts stinkt joh, nu winter dus misschien beterquote:
economische of technische levensduur?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Tot we van ellende uit elkaar vallen
.
Mijn tandarts stinkt niet, da's buitengewoon lekker dingquote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef peenenui het volgende:
[..]
mazzelpik, denk dat ik weer gaatje heb in mijn kies, maar die tandarts stinkt joh, nu winter dus misschien beter
Wat economischquote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
economische of technische levensduur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |