Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik ben toen in de 013 geweest aan 't begin van t jaar en heb m op Pinkpop nog gezien Vooral in de 013 vond ik de sfeer super
Kben verliefd op een hele hoop van zijn nr's. Maar vooral ook Say Hello, Wave Goodbye, Sail Away en This Years Love, kan niet echt uitleggen waarom. Die vond ik live ook erg indrukwekkend...
Moeilijke keuze was het (die man heeft zoveel goeds gemaakt). Uiteindelijk toch voor Hospital food gekozen. Leuke melodie, wat meer up-tempo dan de meeste van zijn nummers.
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
Oei, Baltimore geen stemmen. Jammer, want ik vond het een van de hoogtepunten van het concert in Tilburg (en overigens ook van de live DVD). Heb zelf de poll helemaal gemist (stoute Mazeind!!!). Als mosterd na de maaltijd: 1) Sail Away 2) Say Hello Wave Goodbye 3) This Year's Love 4) Babylon 5) Baltimore 3)
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali