Ja, Babylon en The One I Love..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was ook al op televisie gisteravond toch?
Wat was er mislukt aan de optredens in Duitsland?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:28 schreef BlackRebel het volgende:
ben benieuwd of de opnames van tv ergens te vinden zijn... het optreden op pinkpop was goed, maar de muziek komt niet helemaal goed uit de verf op zo'n festival...
ik vond het leuk dat het duidelijk te zien was dat ze er plezier in hadden weer eens voor leuk publiek te staan, na twee mislukte optredens in Duitsland
Nee maar was net nog aan het denken of ik hem zou gaan bestellen via cd-wow.nl omdat ik een aantal vouchers heb.. ipv 14,99 is ie dan 11,99..quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn er al meer mensen die de DVD in huis hebben? ('Live In Slow Motion')
Bij cd-wow.nlquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:37 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb een tijdje geleden in V&A een dvd van David Gray gekocht (Live at the Point, Dublin) en sindsdien ben ik verkocht. Babylon!![]()
Weet iemand trouwens waar Live in Slow Motion een beetje goedkoop ligt? Ik heb hem voor ¤19,95 bij de MediaMarkt, maar verder... 24,95 bij FRS en Van Leest is me een beetje te gortig.
David Gray![]()
Volgens mij heb je die van mij gekocht. Die DVD is geweldig omdat 'Late Night Radio' er op staat. Ik vind het jammer dat hij tijdens 'This Year's Love' op een gegeven moment gaat lachen. Dat vind ik niet passen bij het nummer.. maar het is hem meteen vergeven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:37 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb een tijdje geleden in V&A een dvd van David Gray gekocht (Live at the Point, Dublin) en sindsdien ben ik verkocht. Babylon!![]()
Weet iemand trouwens waar Live in Slow Motion een beetje goedkoop ligt? Ik heb hem voor ¤19,95 bij de MediaMarkt, maar verder... 24,95 bij FRS en Van Leest is me een beetje te gortig.
David Gray![]()
Yep, die heb ik van jou... Pff, wat zonde dat je hem weggedaan hebt man!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die van mij gekocht. Die DVD is geweldig omdat 'Late Night Radio' er op staat. Ik vind het jammer dat hij tijdens 'This Year's Love' op een gegeven moment gaat lachen. Dat vind ik niet passen bij het nummer.. maar het is hem meteen vergeven.
Niet zonde.. jij bent er toch blij mee nu? Ik heb LISM nog..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:42 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Yep, die heb ik van jou... Pff, wat zonde dat je hem weggedaan hebt man!
Geniaal!![]()
Je hebt me er inderdaad heel blij me gemaaktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet zonde.. jij bent er toch blij mee nu? Ik heb LISM nog..
Knap gedaan..! Ben je ook naar het concert geweest in 013?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:54 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Je hebt me er inderdaad heel blij me gemaakt
Ik heb net Live in Slow Motion besteld op cd-wow.nl, met een beetje creatief googlen kan je een kortingsbon van ¤4.99 vinden en kost de dvd maar ¤9,99 incl. verzenden, 14.gif
Nee joh, ik heb David Gray pas ontdekt sinds ik je Dvd heb overgenomen. Ik heb in 2005 Life in Slow Motion wel even gehad op mijn computer, maar destijds had ik maar weinig zin in "gecompliceerde" muziek. Achteraf blijkt hij toch geniaal te zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Knap gedaan..! Ben je ook naar het concert geweest in 013?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |