Op
www.vrouw.nl staat een enorm lang interview met de moeder van Georgina.
http://vrouw.nl/site/list_messages/1689Staan enkele opmerkelijke quotes in:
quote:
Hoe was Georgina als kind? Zat het er altijd al in dat ze beroemd zou worden?
Georgina was een heel leuk kind. Dat zegt natuurlijk iedere moeder van haar kind, maar zij was echt zeer apart en soms te bijdehand. Georgina zei vroeger al alles wat zij dacht. Zij was ongeveer 4 jaar toen ik een buurvrouw op visite had. Georgina was heel intens bezig met het maken van een tekening. Plots kijkt zij de buurvrouw aan en zegt: "wat heb jij een lelijke man, je kunt toch wel beter krijgen?!" Ik schrok hier heel erg van en schaamde mij diep. Nog nooit had ik mij uitgelaten over deze man. De buurvrouw heeft vast gedacht dat deze uitspraak van mij afkomstig was.
Tis een leuk kind maar ze schamat zich diep voor sommige uitspraken. Kan me er wel wat bij voorstellen, dat een 4-jarige Georgina zoiets zegt
![]()
quote:
Is er veel veranderd voor u en uw gezin sinds uw dochter een bekende Nederlander is?
In die periode is er überhaupt veel veranderd in ons beider leven. Toen Georgina 17 was kreeg zij de eerste rolletjes. Zelf was ik op dat moment in de echtscheiding met de vader van Oswin verwikkeld. Dit zijn waardeloze momenten in het leven. Ik voelde mij falen en wilde altijd zo graag dat perfecte gezinnetje. Weer was het mij niet gelukt. Oswin heeft de meeste pijn gehad in die tijd. Ik had het graag anders gehad en heb het besluit dan ook zo lang mogelijk uitgesteld. Dit werkt echter niet want ik was doodongelukkig. Er waren geen grote ruzies hoor maar de sfeer was vreselijk in huis. Bij twee ongelukkige ouders is ook geen basis aanwezig om kinderen gelukkig te maken. Midden in deze periode kreeg Georgina haar rol als Hedwig in GTST.
Erg openhartig. Vraag me af wat Sjors hier van vindt.
quote:
Wat vindt u van de mannen in het leven van uw dochter? Is Jort de ideale schoonzoon die hij lijkt te zijn?
Dat is nou zoiets waar ik mij echt nooit mee zou bemoeien. Ik ken Jort niet goed genoeg om een mening over hem te kunnen hebben. Zover ik het dus weer vanaf een afstand kan beoordelen, heeft Jort een goede invloed op haar en wordt zij nu veel volwassener en nog mooier. Hij zal vast een grote stabiliteitsfactor in haar leven zijn. Als zij maar gelukkig is kan het mij niet schelen met wie dat is.
Ze gaat al meer dan 2 jaar met Jort. Opvallend dat ze zo weinig weet van haar schoonzoon. edit: ze hebben al 2 jaar geen contact meer hoor ik net.
[ Bericht 1% gewijzigd door SunChaser op 23-01-2006 20:24:37 ]