Ja hoor. Gewoon hier even kijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef peenenui het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet, kunne n die bij deze erbij ofzo?
nee dan log ik uit, dat hoeft toch niet?, wil niet meer onder peenenui2 posten vandaarquote:Op maandag 23 januari 2006 18:50 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon hier even kijken.
ahh ben jij Natalie? bedankt nogquote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef nikky het volgende:
Nee dat gaat helaas niet
ja dat was al gezegd hierboven, jammerquote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef H1TM4N_NL het volgende:
nee ik zal je ff helpen........... HET KAN NIET n00b
![]()
![]()
Euh, nee. Ik ben Nikky.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef peenenui het volgende:
[..]
ahh ben jij Natalie? bedankt nog, wel jammer dan
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef peenenui het volgende:
[..]
ahh ben jij Natalie? bedankt nog, wel jammer dan
Kinders van tegenwoordigquote:Op maandag 23 januari 2006 19:00 schreef peenenui het volgende:
[..]
ow hallo Nikky, zeg maar hallo en dank je tegen natalie
nee ben geen kind meer hoor, alleen vrij nieuw, dus moet ff wennen enzo, op de computer van mijn vaderquote:
Je komt wel over als een kind van 12.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef peenenui het volgende:
[..]
nee ben geen kind meer hoor, alleen vrij nieuw, dus moet ff wennen enzo, op de computer van mijn vader
1988-12-23, Kind dusquote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef peenenui het volgende:
[..]
nee ben geen kind meer hoor, alleen vrij nieuw, dus moet ff wennen enzo, op de computer van mijn vader
nikky ben je, nikky, nikky dusquote:Op maandag 23 januari 2006 18:57 schreef nikky het volgende:
Euh, nee. Ik ben Nikky.
elke computer is anders.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef peenenui het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef Thetallguy het volgende:
test om te kijken of ik in dit topic kan posten
ey hoest met debby?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa precies.. mijn fok is op de ene groen de ander rood.. en op deze in spiegelbeeld
Inderdaad en dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:09 schreef existenz het volgende:
[..]
1988-12-23, Kind dus. Maar wel 1 met manieren
![]()
quote:
nee hoor, ben 18 pas gewordenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef crackhead het volgende:
[..]
Je komt wel over als een kind van 12.
nee mag al stemmen strakjes hier in Amsterdam en ja dank je, probeer altijd wel netjes te zijn maar lukt niet altijdquote:Op maandag 23 januari 2006 19:09 schreef existenz het volgende:
[..]
1988-12-23, Kind dus. Maar wel 1 met manieren
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef crackhead het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef crackhead het volgende:
[..]
ca. 90 tot 100quote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef peenenui het volgende:
hoeveel moderators zijn hier wel niet joh ?
kheb geen tieten, niet zoals vrouwen neequote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef yvonne het volgende:
Zjn er al tieten gepost?
Wel een zusjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef peenenui het volgende:
[..]
kheb geen tieten, niet zoals vrouwen nee
Tieten, bifi's...quote:
ik ga mijn zusje hier niet posten hoor stel je voorquote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tieten, bifi's...
Gewoon leuke nette gewaagde en foto's van bifi's en tieten kunnen altijd hier gepost worden.
sorry hoor, ik ben hier pas paar dagen had verkeeerde mail ingestuurd en nu dus eerste naam weer. mag toch wel dingen vragen? merkte al dat er heel verschillende mensen zijn hier, beetje zielige mensen die lopen te schlden enzo en aardige mensen ook welquote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef H1TM4N_NL het volgende:
[..]
Omdat die niet van die domme vragen moet stellen.
Je moet niet vergeten dat je voor de meeste mensen 'just another newbie' bent, dus hun boeit het niet zo of ze aardig tegen je doen, die doen alleen aardig tegen mensen met een hoge postcount e.d.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef peenenui het volgende:
[..]
sorry hoor, ik ben hier pas paar dagen had verkeeerde mail ingestuurd en nu dus eerste naam weer. mag toch wel dingen vragen? merkte al dat er heel verschillende mensen zijn hier, beetje zielige mensen die lopen te schlden enzo en aardige mensen ook wel
Ik dacht dat ik dat was deze week?quote:
ja is goed, nam het al niet serieus hoor over mijn zusje en die is toch niet hier.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef Orealo het volgende:
Succes op FOK! peenenui, ik ken je oude account nog,
en dat alles over bifi's,tieten en zusjes, niet zo serieus nemen
je bifi = je piem0lquote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef peenenui het volgende:
[..]
ja is goed, nam het al niet serieus hoor over mijn zusje en die is toch niet hier.
en wat zijn bifis? dat zijn toch die worstjes?
ja dank je, ik probeer mee te posten in andere topicsquote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat je voor de meeste mensen 'just another newbie' bent, dus hun boeit het niet zo of ze aardig tegen je doen, die doen alleen aardig tegen mensen met een hoge postcount e.d.
Mijn tip is, minder 'zelfpersoon-topics' maken en gezellig meeposten in andere topics
dat staat toch duidelijk in de algemene voorwaarden als je je registreertquote:
nergens gelezen hoor, al klik ik dat meestal wel gelijk weg is toch altijd hetzelfdequote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat staat toch duidelijk in de algemene voorwaarden als je je registreert
nou ik had geregistreerd op mijn vaders e-mail en wilde naar eigen yahoo mail doen maar verkeerd ingevuld, dus had ik 2 pogingen nodig weet je, zat 17 ? minuten te wachten op doorsturen maar dat gebeurde toen nietquote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef Arcee het volgende:
Je hebt met peenenui2 maar 123 keer gepost, dat overleef je wel.
Of zet een linkje naar peenenui2 in je signature, of zo.
Hoe raak je in 17 minuten je password kwijt, trouwens?
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef Thetallguy het volgende:
test om te kijken of ik in dit topic kan posten
Groetjes,quote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef peenenui het volgende:
[..]
nee ben alleen vrij nieuw, dus moet ff wennen enzo, op de computer van mijn vader
Nog maar een keer lezen dus.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:49 schreef peenenui het volgende:
[..]
nergens gelezen hoor, al klik ik dat meestal wel gelijk weg is toch altijd hetzelfde
quote:
nee, zou ook nergens op slaan natuurlijk, heb nog nergens hier op forum dat ook gezien of hierquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]das serieus hoor... staat onderaan..in kleine letters wellicht...
als je geband bent, en je mailt je tieten of bifi naar yvonne@fok.nl, dan wordt je automatisch unbanned.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:00 schreef peenenui het volgende:
[..]
nee, zou ook nergens op slaan natuurlijk, heb nog nergens hier op forum dat ook gezien of hier
waarom zou ik geband willen worden dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
als je geband bent, en je mailt je tieten of bifi naar yvonne@fok.nl, dan wordt je automatisch unbanned.
- bepaalde rar filesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:34 schreef peenenui het volgende:
[..]
waarom zou ik geband willen worden dan?
Da's Jaquarized, die maakt geen leuke grapjes, die probeert alleen zoveel mogelijk te posten.quote:
ja net gekeken wat tubgirls zijn... jeetje... maar rar files?, welke dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:41 schreef existenz het volgende:
[..]
- bepaalde rar files
- en iets met tubgirl geloof ik.
ja zitten hier mensen met meer dan 30000 posts, dan zit je hier al aardig lang denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Da's Jaquarized, die maakt geen leuke grapjes, die probeert alleen zoveel mogelijk te posten.
Met gemiddeld 83 berichten per dag, schiet het aardig op hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef peenenui het volgende:
[..]
ja zitten hier mensen met meer dan 30000 posts, dan zit je hier al aardig lang denk ik
Wat een butje idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Da's Jaquarized, die maakt geen leuke grapjes, die probeert alleen zoveel mogelijk te posten.
neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:24 schreef Bloody_Hell het volgende:
Bij het vragen om een verklaring voor bifiworstjes was het mij al duidelijk.
KLOON
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |