350 is nog relaxed vergeleken met wanadooquote:Op maandag 23 januari 2006 18:07 schreef Volte-Face het volgende:
Ja, naar het schijnt is er een cap ingesteld zodat de maximale download snelheid maar 350kb/s is. Ze zijn er iig mee bezig.
gwoon 4 a 5 lijntjes toch(elk mailadres eentje)? achja boeie kheb toch ewekaquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef nzw het volgende:
ja wanadoo 40kb ik ga dan nu 140 kb door een aantal omwege
Hoop dat ze eens opschietenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:28 schreef trebbors het volgende:
planet hier @ 655Kbyte/s laatste meting via nova.planet.nl. Verder loopt het niet echt lekker, gisteren bijvoorbeeld kwam ik niet hoger dan 600Kbyte/s en ging het op en neer. Dit is al enkele weken zo, af en toe doet hij wel normaal.
Naar horen zeggen hun backbone niet in oorde.
lol, ik heb geen zin om 7 euro meer per maand voor een internet provider te betalen alleen om de usenet server waar ik sowieso al een payserver voor hebquote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef nlboy het volgende:
Newszilla (XS4ALL)max. speed en vaak compleet. (ook na 14 dagen)
Eerst maar eens een andere internet provider, want planet is veeste duur, heb voor het zelfde geld als dat ik nu betaal tegenwoordig een 2x zo'n snelle lijn !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |