Ja, 't is meteen stukken duidelijker.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
W8 ik teken het effe is maybe duidelijker:
[afbeelding]
Ik reed iets van 20, dus alstie voor mijn wiel kwam had ik gewoon stilgestaan / beetje tegen zijn deur, maar tis niet zo dat we over zijn motorkap waren gevlogen heurquote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef m021 het volgende:
Lolleromg, je was bijna verantwoordelijk voor de dood van je vriendin. Boh gek!
Ja dus? Had het niet in 1 rotonde reeks gekund dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Nee ik reed zeg maar voor die auto terwijl hij er nog niet op was, ging die mij zeg maar links proberen in te halen
Daarom, en ik heb best een lange post history dus om nou tussen my active topics te gaan zoeken heeft niet veel zinquote:Op maandag 23 januari 2006 17:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja dus? Had het niet in 1 rotonde reeks gekund dan?
L op auto en rotondes
De gladde rotonde
De belg op de rotonde !
En nog een, maar die stervende hoere kankersearch doet het niet
De meest matige marktgrap ( dit staat niet op het avater plaatje maar goed )quote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke award hejje nou gewonnen gek? Ik ken t niet leze man
De "mijn award, wat doe jequote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke award hejje nou gewonnen gek? Ik ken t niet leze man
Links inhalen??quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Nee ik reed zeg maar voor die auto terwijl hij er nog niet op was, ging die mij zeg maar links proberen in te halen
Jeh nee gek, die gast klikte veelste vroeg weg :/ zo stomquote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef Youssef het volgende:
Die hendig sjieke slip in je avator lijkt trouwens ook nergens op, sokkel.
Ik heb het bijna elke dag :/ zo stomquote:Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef kL0j00h het volgende:
ja, dat heb je weleens.
Dan zou je toch eens moeten gaan nadenken.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb het bijna elke dag :/ zo stom
Kijk das nog eens een goed ideequote:Op maandag 23 januari 2006 17:33 schreef thefunny het volgende:
Misschien moeten we wat maitondes aan gaan leggen waar het verboden is voor auto's en waar je met je brommertje sjiek over de weg kan scheuren.
Misschien omdat je niet kan rijden en een zo stom he slotje verdient.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb het bijna elke dag :/ zo stom
die slip is ergernisquote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef Youssef het volgende:
Die hendig sjieke slip in je avator lijkt trouwens ook nergens op, sokkel.
Als ik niet kon rijden was me brommer al helemaal kapot geweestquote:Op maandag 23 januari 2006 17:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet kan rijden en een zo stom he slotje verdient.![]()
Boh gek, goed argument.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik niet kon rijden was me brommer al helemaal kapot geweest
Jaja gek, nee dis de ganse andere kant op. Dit komt niet eens in de buurt van de tegeltjes de weg die ik reed.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is die rotonde voor of na de witte tegeltjes?
Je weet toch?!
Dus niemand was zo aardig een tegel naar je kop te smijten?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:47 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja gek, nee dis de ganse andere kant op. Dit komt niet eens in de buurt van de tegeltjes de weg die ik reed.
Je weet niet eens wat ik bedoel jongquote:Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dus niemand was zo aardig een tegel naar je kop te smijten?
Zo hard ga ik nu ook weer niet gekquote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef Game_Error het volgende:
Kon je niet met een sjieke slip die rotonde rond, dan was er niks aan de hand geweest
is je vriendin zo zwaar danquote:Op maandag 23 januari 2006 18:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo hard ga ik nu ook weer niet gek
Nope, geen idee hoeveel ze weegt maar ze is lekker slankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |