Ja, 't is meteen stukken duidelijker.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
W8 ik teken het effe is maybe duidelijker:
[afbeelding]
Ik reed iets van 20, dus alstie voor mijn wiel kwam had ik gewoon stilgestaan / beetje tegen zijn deur, maar tis niet zo dat we over zijn motorkap waren gevlogen heurquote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef m021 het volgende:
Lolleromg, je was bijna verantwoordelijk voor de dood van je vriendin. Boh gek!
Ja dus? Had het niet in 1 rotonde reeks gekund dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Nee ik reed zeg maar voor die auto terwijl hij er nog niet op was, ging die mij zeg maar links proberen in te halen
Daarom, en ik heb best een lange post history dus om nou tussen my active topics te gaan zoeken heeft niet veel zinquote:Op maandag 23 januari 2006 17:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja dus? Had het niet in 1 rotonde reeks gekund dan?
L op auto en rotondes
De gladde rotonde
De belg op de rotonde !
En nog een, maar die stervende hoere kankersearch doet het niet
De meest matige marktgrap ( dit staat niet op het avater plaatje maar goed )quote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke award hejje nou gewonnen gek? Ik ken t niet leze man
De "mijn award, wat doe jequote:Op maandag 23 januari 2006 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke award hejje nou gewonnen gek? Ik ken t niet leze man
Links inhalen??quote:Op maandag 23 januari 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Nee ik reed zeg maar voor die auto terwijl hij er nog niet op was, ging die mij zeg maar links proberen in te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |