Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef Silven het volgende:
Oke komtie:
Mijn vriendin is 14 jaar en zit in 2 HAVO. Nu heeft een leraar een keer tegen haar klas gezegd tijdens een les: als je een stekker in een varkensneus stopt komt er nog even stroom uit.Nu zou je denken, dat gelooft iemand van 14 toch niet. Tot mijn grote schrik is mijn vriendin en de rest van haar klas er WERKELIJK VAN OVERTUIGd dat dit kan.
Mijn vriendin dit topic laten lezen, misschien dat ze me wel gelooft als jullie ook zeggen dta t niet kanquote:
Uit het varken natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
Waar komt volgens haar stroom uit? De stekker of de neus?
nogal onduidelijk..quote:
Ik neem aan dat ze de neus er eerst afsnijden na een gruwelijke dood. Dus die varkentjes hebben nergens meer last van.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef XQZ-me het volgende:
arme varkentjes die straks amaal een stekker in hun neus krijgen geduwt om te testen
dus je wil zeggen dat wanneer een varken 'ontneust' is, en je dan de stekker er in stopt er dus blijkbaar 'stroom' vanaf komt?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:46 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de neus er eerst afsnijden na een gruwelijke dood. Dus die varkentjes hebben nergens meer last van.
Zo vatte ik de OP op. Zoals ik al aangaf is het mogelijk om stroom te halen uit fruit. Ik denk dat het ook mogelijk is met ander organisch materiaal. Maar ik weet er verder weinig vanaf, een experiment zou uitkomst kunnen bieden.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat wanneer een varken 'ontneust' is, en je dan de stekker er in stopt er dus blijkbaar 'stroom' vanaf komt?
ik dacht namelijk dat in deze context bedoelt werd wanneer ut varken zun neus nog had.
(zowiezo geloof ik het niet dat varkens stroom afgeven, alhoewel ze wel al licht kunnen geven las ik laatst:X)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |