Ow sorry, ik wist niet dat die auto van jou was, ik kom m vanavond wel weer terugbrengen.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:13 schreef Pakspul het volgende:
Kom ik net terug van het bloedprikken stap de auto in en wat valt me op.... Jahoor autoradio weg
Uiteraad ga je jezelf afvragen of je de deur bent vergeten opslot te doen. Gooi ik voor de zekerheid even een blik naar de deur, jahoor met een schroevendraaier de deur open gemaaktKanker mogolen zoek een baan!!!
![]()
* Pakspul is pissed-off
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:16 schreef Klonk het volgende:
als het autodieven waren geweest was je hele auto weg geweest.....
Oneee toch.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef Pakspul het volgende:
Ergste van de hele zaak is dat ik mijn gebrande cdtje kwijt ben. Die is namelijk niet verzekerd
Moet je opgeven bij de aangifte, krijg je er gelijk een boete achteraan wegens illegaal kopïërenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef Pakspul het volgende:
Ergste van de hele zaak is dat ik mijn gebrande cdtje kwijt ben. Die is namelijk niet verzekerd
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef Pakspul het volgende:
Mochten ze hem terug vinden ze ik wel dat ze die er in hebben gedaanquote:Op maandag 23 januari 2006 15:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Moet je opgeven bij de aangifte, krijg je er gelijk een boete achteraan wegens illegaal kopïëren
Online!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Foto !
Wat doe je trouwens op Fok, kun je niet eerst even naar het bureau gaan. Of ben jij er ook zo een van: Dat helpt toch niet
Dat ga ik vanaf nu ook doequote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef lotje11 het volgende:
Moet je je autoradio maar niet laten zitten, daar zijn die frontjes voor gemaakt........
politiebureau, daar kun je alleen nog maar op afspraak terecht om aangifte te doenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Foto !
Wat doe je trouwens op Fok, kun je niet eerst even naar het bureau gaan. Of ben jij er ook zo een van: Dat helpt toch niet
Als ik bloeddonor was geweest had ik idd nog even moeten wachten. Maar bij bloedprikken voor onderzoek is het zo minimaal dat je het amper door hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 15:34 schreef Vipers het volgende:
Voel je je nooit licht in je hoofd na het bloedprikken, omdat je meteen weer in de auto wilt stappen.
Wat hebben jullie gedaan, een goed gesprek met deze persoon???quote:Op maandag 23 januari 2006 15:36 schreef DeeCruise het volgende:
Vroeger een keer wraak mogen nemen....Na t stappen met 3 doorgezopen vrienden een junk tegenkomen die bezig was een radio te rippen...Heerlijk om daar je frustratie op kwijt te kunnen
* moet leren lezenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:39 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als ik bloeddonor was geweest had ik idd nog even moeten wachten. Maar bij bloedprikken voor onderzoek is het zo minimaal dat je het amper door hebt
Hengelo ov 13.gifquote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef Omkron het volgende:
Rotterdam zeker..?
Nope, mijn frustratie van die avond van me af gemept....quote:Op maandag 23 januari 2006 15:39 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan, een goed gesprek met deze persoon???![]()
Dit is in Nederland momenteel de best betaalde baan (crimineel zijn). Spijtig, maar helaas.quote:mogolen zoek een baan!!!
Ik vond het ook al raar dat de ramen nog heel waren en de radio wegquote:Op maandag 23 januari 2006 15:46 schreef buzzer het volgende:
daar ben je mooi klaar mee.. Maar wees blij dat ze je raampje niet getikt hebben, dat glas vind je maanden later nog terug in de auto.
Fout fout fout.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nope, mijn frustratie van die avond van me af gemept....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |