Ik denk het ook, maar ze kunnen het allicht proberen. Ik weet niet of iemand hem weleens heeft zien spelen, maar hij heeft echt veel potentie. Ik heb 2 jaar geleden een wedstrijd van Marokko tegen Argentinië gezien, en toen speelde hij echt al die sterspelers dol, ze moesten hem echt op onreglementaire wijze afstoppen omdat hij ze echt dolde, hij lijkt in zijn stijl een beetje op Ronaldinho.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker een aanwinst, maar te duur vrees ik!
Volgens mij vind jij Diba wel goed?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax, luistert dus wel degelijk naar me. Immers staat op Fok! al een tijdje dat ik opper om Jenner te halen naar Ajax. Maar ook Diba moet gaan vind ik.²
Laatste weken vind ik em wel goed opzich, Jenner nog een baby erbijquote:Op maandag 23 januari 2006 21:13 schreef Freak187 het volgende:
Mwah.. mwah... Rosales is matig tot redelijk.
Ik denk dat het in deze meer dan een mening is. Niemand kan ontkennen dat hij een geweldige voetballer is, de meeste klagen over zijn vermeende mentaliteit, maar voetbaltechnisch is het een vrij complete voetballer, ook de voetbalkenner Mulder opperde dit gisteren in De Wedstrijden.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij Diba wel goed?![]()
-edit--quote:Op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat het in deze meer dan een mening is. Niemand kan ontkennen dat hij een geweldige voetballer is, de meeste klagen over zijn vermeende mentaliteit, maar voetbaltechnisch is het een vrij complete voetballer, ook de voetbalkenner Mulder opperde dit gisteren in De Wedstrijden.²
Huh?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Met alle respect, maar waarom voetbalt hij dan op z'n 22e bij RODA?
Hij ging in m'n hoofd opeens van NAC naar Roda. Kortsluitinkje.quote:
Hoop niet dat ze bij Frank de Boer dezelfde carrière-planning in gedachten hebben als bij Jan Wouters en Danny Blind, want Frank de Boer als trainer/coach van Ajax zie ik niet zitten.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef JaWi het volgende:
23/1 Derksen: Ajax wil door met Juanfran
23/1 Derksen: Ajax wil Jenner halen
23/1 Derksen: 'De Boer jeugdtrainer bij Ajax'
23/1 Derksen: Nigel de Jong hoopt vanavond akkoord te komen met Tottenham Hotspur.
quote:Ajax trekt aan Jenner en Frank de Boer (VI)
Ajax is druk bezig Julian Jenner los te weken bij NAC Breda. Met de rechtsbuiten zouden de Amsterdammers snel weer met echte vleugelspitsen kunnen opereren.
Jenner brak dit seizoen defintief door in Brabant. Ondanks het matige presteren van NAC laat de 21-jarige technicus zich regelmatig van zijn goede kant zien. En dat op een moment dat Ajax zeer dun in z'n buitenspelers zit.
Ajax is tevens in gesprek met Frank de Boer. De recordinternational kan komend seizoen aansluiten als jeugdtrainer. De Boer speelt nu nog in Qatar maar stopt zodra het seizoen erop zit.
Nou, ik vind Diba echt wel beter, veel meer intelligentie en balgevoel.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef s0k het volgende:
Diba vind ik net zoals boukhari... Zo'n marokaantje (niet kwaadsprekend bedoelt...) die af en toe leuke dingen kan laten zien, maar geen vaste waarde voor ajax kan worden.
en nog wisselvalligerquote:Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik vind Diba echt wel beter, veel meer intelligentie en balgevoel.²
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JennerWillen ze volgend jaar weer voor de 4de plek spelen?
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef Nashje het volgende:
Diba. Heb je nog meer aan Soetaers.
Ik snap overigens ook niet waarom Saidi zo is afgeschreven in rottedam. Ik heb 't altijd wel een goede verdediger gevonden.
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet, hij was vorig seizoen één van de beste spelers bij Feyenoord, zo kun je zien dat je makkelijk omhoog kunt gaan, maar er blijven is nog moeilijker, ik heb het idee dat er bij hem problemen zijn met de taal.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Haal als keeper Boy Waterman terug, vind ik een betere keeper dan de huidige van Ajax. In de voorhoede kunnen ze Diba en Zaïri posteren. Sneijer achter de spitsen. Die zweedse verdediger van Fc Twente als boom van een kerel achterin. Tevens moeten ze hun stinkende best doen om Davids terug te halen om te kunnen fungeren als de Cocu van Ajax zeg maar.Dan ben je m.i. al heel ver.
Ik zou overigens ook erg blij zijn met de komst van Saïdi, een nette degelijk verdediger met snelheid en simpel spel, lost alles "schoon" op, is bij Feyenoord (zomaar) op een zijspoor beland.²
Ik hoop het. Iets minder scharen en iets meer effectiviteit en het kan nog wel een goede worden inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Jenner.Een buitenspeler met potentie, nu is hij nog goedkoop te halen.
Diba is wellicht nog beter met goede spelers om hem heen. Laten we inhoudelijk eerlijk zijn: hij heeft toch alle voetbaltechnische kwaliteiten om zijn potentieel uit te bouwen, ja toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef s0k het volgende:
[..]
en nog wisselvalliger
Ajax heeft spelers nodig die constant blijven spelen. Geen diba en boukhari dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |