Ik had het nog niet gezien, ik zal er wel wat meer punten aan geven. 1 punt zeg, wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:38 schreef CherryLips het volgende:Dank je
Oh, mijn treinverhaaltje van 2 uur terug staat er ook al tussen, 1 keer op gestemd, 1 punt('Pril')
Ik heb iedereen ook even 'geholpen'.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:53 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook maar even aan zelfhulp gedaan nu
Ik heb jou ook even geholpen... misschien is een topic met links naar alle verhalen van Fokkers ook wel handig?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb iedereen ook even 'geholpen'.
Dit is echt grappig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb jou ook even geholpen... misschien is een topic met links naar alle verhalen van Fokkers ook wel handig?
Je moet wat he, om vrienden te krijgen die op je verhaal gaan stemmenquote:
Ook best toevallig inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet wat he, om vrienden te krijgen die op je verhaal gaan stemmen
Overigens was er met de kerstverhalenwedstrijd vorig jaar geloof ik een heel mager verhaal dat binnen een uur iets van 72 stemmen had...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:01 schreef p-etr-a het volgende:
"All is fair in love and war"
Dat niet neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:00 schreef Biancavia het volgende:
Nou ja, echt eerlijk is het natuurlijk niet helemaal.![]()
Of om mensen met een grote vriendengroep de indruk te geven dat ze kunnen winnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat men dat stemsysteem alleen maar heeft ingevoerd om de mensen maar een idee te geven dat ze nog wat te zeggen hebben over de verhalen.![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:58 schreef Biancavia het volgende:
Deze heb ik zojuist ingestuurd.
Aangenaam
en zijn neus waarna ze in zijn oor fluistert: ‘Ik hou nog net zoveel van je als vijf jaar geleden.’
Dat ook ja. Maar gelukkig is er wel gewoon een vakjury die de verhalen objectief beoordeelt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:07 schreef p-etr-a het volgende:
Of gewoon voor de lol.
Bloembol? Ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ook ja. Maar gelukkig is er wel gewoon een vakjury die de verhalen objectief beoordeelt.
Maar goed, ik ga nu een inzending over een bloembol schrijven!
Ik had vanochtend nog gestemdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:49 schreef DaMart het volgende:
Ik streef ernaar om voor het einde van de dag een tweede verhaal hier gepost te hebben... heb alweer twee ideëen...
Ik heb trouwens op mijn eerste verhaal nu iets van 12 stemmen... dat mogen er meer zijn natuurlijk
Ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb iedereen ook even 'geholpen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |