Je tomtom weet dat op de graad nauwkeurigquote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef Klonk het volgende:
Maar weet iemand waar ik verdomme mijn GPS muisje heb gelaten![]()
Dat werkt ook helemaal nietquote:Op maandag 23 januari 2006 14:22 schreef Klonk het volgende:
ik heb het spulletje gistermorgen gebruikt, flikker het gistermiddag in een andere auto en weg is ie, beide auto's al op de kop gezet.
Je zal dit lezen als 70+erquote:Op maandag 23 januari 2006 14:30 schreef Klonk het volgende:
zoiets ja, en het probleem is, ik heb hem uitgezet anders had ik met de pda nog op zoek kunnen gaan naar een bluetooth signaal....
Hoezo dat is ontoerekeningsvatbaarquote:Op maandag 23 januari 2006 14:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En je dan afvragen wat een Klonk is![]()
![]()
Ik zie de wachtrijen bij de doktor al voor mequote:Op maandag 23 januari 2006 14:22 schreef koffiekoekje het volgende:
* Wacht tot de tampon draadloos wordt
Dat word een giller
Had je daar een stukje kaas neergelegd?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:52 schreef Klonk het volgende:Ik heb hem gevonden
Het kloteding was op de een of andere manier achter een opbergvakje terecht gekomen (in plaats van er in)
hoe groot was je opbergvakje, en hoe groot was het gat dat een broodtrommel achter je opbergvak terecht kan komen?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:55 schreef Klonk het volgende:
nee, vergelijk het maar met een gat in een jaszak, dan komt het in de voering terecht, zoiets dus, gat gelijik afgeplakt met een laag ducktape, verder heb ik het volgende gevonden:
1 x 50 cent
1 x 10 cent
1 x 5 cent
1 x een gebruikte vodafone opwaardeerkaart
1 x een bonnetje van de franse peage (tolpoort)
1 x een verloren gewaande broodtrommel (gelukkig leeg)
Je GPS muis? Je Global Positioning System muis? Waarschijnlijk bedoel je je bluetooth muis of je infraroodmuis....quote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef Klonk het volgende:
Maar weet iemand waar ik verdomme mijn GPS muisje heb gelaten![]()
nee lullo: een GPS muisquote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Je GPS muis? Je Global Positioning System muis? Waarschijnlijk bedoel je je bluetooth muis of je infraroodmuis....
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Je GPS muis? Je Global Positioning System muis? Waarschijnlijk bedoel je je bluetooth muis of je infraroodmuis....
zo'n vreemd woord is dat toch niet een gps muisje ?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, GPS is een navigatiesysteem. Of ik heb iets gemist en ze bouwen tegenwoordig gps systemen in computermuizen. Dat zou wel superrelax zijn, dan weet je altijd waar je bent als je je muis gebruikt!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo'n vreemd woord is dat toch niet een gps muisje ?
Nee je zult ze vast niet achter je zien, want dan ben je natuurlijk al aan de beurt geweestquote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik zie de wachtrijen bij de doktor al voor me
whehequote:Op maandag 23 januari 2006 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Had je daar een stukje kaas neergelegd?
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, GPS is een navigatiesysteem. Of ik heb iets gemist en ze bouwen tegenwoordig gps systemen in computermuizen. Dat zou wel superrelax zijn, dan weet je altijd waar je bent als je je muis gebruikt!
totaal 0komma0 niets neequote:Op maandag 23 januari 2006 16:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dus... het heeft nix met muizen van computers te maken... ^o) ?
[..]
Eigenlijk wel, GPS is een navigatiesysteem. Of ik heb iets gemist en ze bouwen tegenwoordig gps systemen in computermuizen. Dat zou wel superrelax zijn, dan weet je altijd waar je bent als je je muis gebruikt!
EDIT: Shit, ik heb weer eens niet goed gelezen. Ik zag mijn kans schoon om iemand op Fok! af te zeiken en meteen mijn technische kennis te showen en ja, zo een kans kan ik niet laten gaan natuurlijk. Dus na je OP gelezen te hebben postte ik meteen mijn bericht. Maar ik zie nu dat het ook gaat om een GPS systeem. Mijn fout!
[..]
EDIT: Shit, ik heb weer eens niet goed gelezen. Ik zag mijn kans schoon om iemand op Fok! af te zeiken en meteen mijn technische kennis te showen en ja, zo een kans kan ik niet laten gaan natuurlijk. Dus na je OP gelezen te hebben postte ik meteen mijn bericht. Maar ik zie nu dat het ook gaat om een GPS systeem. Mijn fout!
Alsof je het dan niet kwijt kunt zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 17:00 schreef B_BOY het volgende:
ruim je zooi gewoon op.
dat had ik net gedaanquote:Op maandag 23 januari 2006 17:00 schreef B_BOY het volgende:
ruim je zooi gewoon op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |