Dan heb je mij nooit gezien.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe je schooltas is bijna even groot als je ... hoe kan je die nou kwijt raken
Niet dat ik moet nablijven omdat ik me spullen niet bij me heb...quote:
steel dr eenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:59 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Niet dat ik moet nablijven omdat ik me spullen niet bij me heb...![]()
Er zaten nog een aantal boeken in.
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:00 schreef descendent1 het volgende:
Moet je weer een nieuwe kopen die lekker ruikt naar nieuw leer; met als gevolg dat je iedere dag weer voor brugger wordt uitgescholden...![]()
![]()
![]()
Sterkte alvast...![]()
Een leren tasquote:Op maandag 23 januari 2006 14:00 schreef descendent1 het volgende:
Moet je weer een nieuwe kopen die lekker ruikt naar nieuw leer; met als gevolg dat je iedere dag weer voor brugger wordt uitgescholden...![]()
![]()
![]()
Sterkte alvast...![]()
hey! daar is de TS zn tas!!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Een leren tas
Zo één dus: [afbeelding]![]()
Daar zou ik dus nevernooitniet mee gaan lopen.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:12 schreef MiestOr het volgende:
[..]
hey! daar is de TS zn tas!!
waar heb je de boeken gelaten??![]()
We hadden tussenuur dus zat ik in aula en toen moesten we gymen (heb ik andere tas voor) dus toen was ik hem kwijt.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe kan je die nou ook kwijtraken, in 4 jaar tijd is mij dit ook niet gelukt
Nevernooitniet?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:13 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Daar zou ik dus nevernooitniet mee gaan lopen.![]()
Wat ben jij een kutmongool als je moet nablijven omdat je tas is gestolenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:59 schreef most_wanted het volgende:
Niet dat ik moet nablijven omdat ik me spullen niet bij me heb...![]()
Er zaten nog een aantal boeken in.
Als je wat? Drie puntjes, dus drie letters. LUL.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe je schooltas is bijna even groot als je ... hoe kan je die nou kwijt raken
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:12 schreef MiestOr het volgende:
[..]
hey! daar is de TS zn tas!!
waar heb je de boeken gelaten??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |