abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 13:50:13 #1
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_34376395
Af en toe op de radio te horen, reclame voor monsterboard.nl, gaat ongeveer zoiets:

"bla bla .. werkgevers op zoek naar die ene CV, dat ene onmisbare talent, misschien wel die van jou .. etc .. ja hallooooo! Er is altijd ergens een betere baan!"

Gadverdamme wat een ontiegelijke schijtreclame! Veruit de meeste monsterboard advertenties zijn tijdelijke baantjes via uitzendbureau's zoals Tempoteam en Randstad etc. En als er iets kansloos is, dan is het wel werken via zo'n uitzendbureau.

Maar dan toch die reclame met zo'n toontje van "oh wat ben jij vreselijk onmisbaar", die schijn-onafhankelijkheid die ze je proberen aan te praten, zo doorzichtig en nep. Alsof er echt werknemers zijn die zitten te wachten op zo'n ongemotiveerd lui kadaver zonder diploma. Who the hell are you kidding?

nou ja, dat dus..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_34376581
ik zou ook niet voor een ongemotiveerd lui kadaver willen werken,
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
  maandag 23 januari 2006 @ 13:59:50 #3
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_34376704
Met die uitspraak "er is altijd ergens een betere baan" bedoelen ze eigenlijk te zeggen "voor jou 10 anderen"
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_34376758
Ik vind sowieso de radio en tv spotjes van monsterboard hele aanmatigende en offensieve reclame. (Al is reclame altijd offensief bedoeld)

Ik heb het goed naar m'n zin met m'n baan, en als dat niet zo is, kan ik heus zelf wel bepalen of ik iets nieuws ga zoeken. Dan wil ik dus niet horen dat ik een loser of een sukkel ben. Mensen die toch al onzeker over hun werk zijn, en hierdoor denken: "verrek, ik moet iets nieuws gaan zoeken, ikzit hier weg te rotten" zijn waarschijnlijk labiele typjes, en dat zijn toch juist de figuren die een werkgever niet wil aannemen?

Monsterboard
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 23 januari 2006 @ 14:01:42 #5
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_34376766
Laat me raden. Je bent op zoek naar werk maar niemand wil je hebben.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 23 januari 2006 @ 14:06:52 #6
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_34376929
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:01 schreef cheqy het volgende:
Laat me raden. Je bent op zoek naar werk maar niemand wil je hebben.
Nope, zit hier op m'n werk (vast contract) met de radio aan met om het uur die monsterboard reclame
  maandag 23 januari 2006 @ 14:12:05 #7
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_34377102
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:06 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Nope, zit hier op m'n werk (vast contract) met de radio aan met om het uur die monsterboard reclame
Aha
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')