SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Eens, ik werd een beetje moe van Vorenus deze aflevering (en de vorige eigenlijk ook al)..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:19 schreef G.Fawkes het volgende:
Weer een leuke aflevering rome, al moeten ze met Vorenus en Pullo wel gaan uitgekijken dat ze geen Soap gaan krijgen...
whatz with all the gay and bestiality pr0n in episode 3? Ik weet dat het vrij normaal was in die tijd maar het lijkt wel of ze disproportioneel veel van hebben gestopt in episode 3...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:36 schreef flubub het volgende:
[..]
Eens, ik werd een beetje moe van Vorenus deze aflevering (en de vorige eigenlijk ook al)..
Het is ondertussen wel Don Vorenus Corleonequote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:36 schreef flubub het volgende:
[..]
Eens, ik werd een beetje moe van Vorenus deze aflevering (en de vorige eigenlijk ook al)..
ganglordquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is ondertussen wel Don Vorenus Corleone![]()
Ik wil Octavian zien!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:44 schreef the_jasper het volgende:
[..]
ganglord
maar 3 was wel weer gaaf
en er komen nog heel wat veldslagen, ben wel benieuwd hoe ze die gaan uitbeelden
niet of nauwelijks.. net zoals ze dat tot nu toe gedaan hebben.. enige beetje veldslag dat ik me kan herinneren was 1e aflevering.. maargoed, liever een goed verhaal dan cgi veldslagenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:44 schreef the_jasper het volgende:
[..]
ganglord
maar 3 was wel weer gaaf
en er komen nog heel wat veldslagen, ben wel benieuwd hoe ze die gaan uitbeelden
Vind ik ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:03 schreef Jantjeuh het volgende:
Damn zeg, de acteur die Marcus Antonius speelt is echt goed
Wel een klein beetje gay pr0n!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef kweek89 het volgende:
er valt niks te knippen!
zit zo weinig pron in of wat dan ook!
hadden ze serieus wat verknipt dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo'n arena scene zou ik graag weer willen zien en dan niet verknipt door sbs6.
Ja, die scene was echt zwaar verknipt. In de sbs6 versie waren er geen losse ledematen meer, geen bloed en wat meer gewelddadige acties eruit gehaald. Zal ff screens zoeken en posten als ik ze vind.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:46 schreef the_jasper het volgende:
[..]
hadden ze serieus wat verknipt dan?
ik down alles omdat ik niet bij het verhaal achter wil blijven
maar anders heb ik nog een reden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |